Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
M37 Pituus 180, paino 80, tulot 120k/v, omaisuus 1,2 miljoonaa, asun maalla. Kumppanin ja muiden naisten huomion perusteella arvoni on nolla. Pikkutyttöni, koiran ja verottajan mielestä uskon olevani arvokas.
"Asun maalla" on valitettavasti niin pitkä miinus, ettei sitä lihavakaan pankkitili korvaa. Jos olisi miljoonatalo kaupungissa ja luksusauto pihassa, niin naisia tulvisi ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 9,6 markkinaarvon mies. Minä olen aina isossa suosiossa naisten keskuudessa. Minulla on hyvä vartalo ja vahvat käsivarret. Minä olen älykäs. Mitä muuta voisikaan toivoa? Minä herätän aina naisten huomion ja nautin tästä. Minä olen ammatiltani Lääkäri. Minulla ei ole kaljua vaan tuuheat tummat hiuksen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Minä ihailisin jos olisin nainen.
Minä opettelisin kirjoittamaan yhdyssanat oikein, ennen kuin kehuisin älyäni. Lisäksi hioisin esiintymistäni hieman vähemmän itseriittoiseen suuntaan, koska moni nainen näkee selvän eron terveen omanarvontunnon ja pröystäilyn välillä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 25. Todennäköisesti 0, tai ehkä jos positiivisesti yrittää ajatella 1-2 luokkaa.
Ei voi olla. Oletko neitsyt? Oletko seurustellut koskaan tai tehnyt aloitteita miehille?
En huolisi lääkäriä puolisoksi. Tonkii mummojen anaalirauhasia ja teinien jalkasieniä kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen fiksu, sanavalmis ja itsenäinen, mutta tämä ei tämän palstan mukaan miehiä niin kiinnosta.
.
Tiedoksi vaan, että tulit juuri luetelleeksi ominaisuuksia, jotka nimenomaan tekevät naisesta haluttavan.
Nuo ominaisuudet lisäävät hyvännäköisen naisen haluttavuutta, mutta vähemmän viehättävää eivät auta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin olen alle arvostelun, koska olen muuttunut täysin näkymättömäksi.
N42
Sama vika, arvo =0
En ole ikinä saanut mitään positiivista huomiota naisilta.
Elättäjäksi olen kelvannut ainoastaan.
M42v 181cm duunari.
Su kirjoitti:
Oon selvä 9+, koska oon luotettava ja lojaali tyttöystävänä, naisena ja Suomen kansalaisena , tykkään panna vaikka joka päivä, laitan ruokaa ja kysyn mitä toiselle kuuluu ja jopa kuuntelen vastauksen. Lisäksi olen kouluttautunut ja on paljon työuraa takana. Rakastan eläimiä ja liikkumista, en polta enkä juo muuta kuin 1-2krt/kk. Oon reipas ja iloinen, ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Kuten sanoin, oon selvä 9+. Jos laitan itteni tinderiin, saisin varmat treffit viikonlopuksi väh. 3-4 mieheltä. Jos hakisin työtä, saisin 90%varmuudella sen, koska osaan hurmata, varsinkin miehet. ;) "hymy antaa, ja antaa, mutta ei ikinä ota. "
Kuulostaa todella hyvältä, miten olisi treffit viikonlopuksi?
Ikä, paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37 Pituus 180, paino 80, tulot 120k/v, omaisuus 1,2 miljoonaa, asun maalla. Kumppanin ja muiden naisten huomion perusteella arvoni on nolla. Pikkutyttöni, koiran ja verottajan mielestä uskon olevani arvokas.
"Asun maalla" on valitettavasti niin pitkä miinus, ettei sitä lihavakaan pankkitili korvaa. Jos olisi miljoonatalo kaupungissa ja luksusauto pihassa, niin naisia tulvisi ovista ja ikkunoista.
Tiedän. Ulkonäön, nippetiedon ja muiden sanontojen perusteella minulla pitäis olla arvoa mutta maalla asuminen on tosi pitkä miinus. Vaati vuosien työn ja etsimisen että löysin nykyisen kumppani. Itseäni vieläkin vituttaa kun kaikki sano että voin saada kenet vaan ja voin ihan valita. Ydellekkään naiselle en ole sanonut ei tuhansissa voidaan mitata se mitä yritin netistä.
Noin satkun matka on isompaan kaupunkiin.
Mulle riittää pelkkä ihmisarvo. Markkina-arvoa en tarvitse.
N24, long bob punaiset hiukset, tatuointeja.. Normaalipainoinen (:
Mielestäni olen ihan kivannäköinen ja miehiltäkin saa suht. Usein huomiota. Parasta ulkonäössäni on kauniit, erikoisensiniset silmät sekä se, että myhyilen paljon ja mulla on kivat hymykuopat poskissa.
Arvioisin tasoni ulkonäöllisesti ehkä 6 tai 7, luonteeltani 8? Oon oikeesti kiva ja rento tyyppi. Iloinen ja huolehtiva (:
Asteikolla 1-10 ehkä kolmonen tai nelonen? Mulla on kauniit kasvot, olen todella älykäs, ja käyn töissä. Toisaalta olen myös lihava, kouluttamaton ja vaikeasti masentunut.
Vaikea sanoa. Olen ihan perusnätti nainen, vahvuuteni on jossain ihan muussa, koska suurin piirtein kaikki miehet ikään katsomatta ihastuvat jos vaan tutustuvat kunnolla. En tiedä mikä se, mutta kuvittelevat että olen jotenkin erityinen. Ehkä olen vähän miesmäinen ajattelutavaltani. En sijoittaisi itseäni mihinkään asteikolle. Jos olisin sinkku ongelma olisi todennäköisesti lähinnä siinä miten loukkaisin mahdollisimman vähän miehiä torjuessani heitä. Tällä tämän palstan markkina-arvolaskemisella en kovin hirveästi saisi pisteitä, mutta tosiaan ei miehetkään muista laskea noita pisteitä kohdallani. N37
Olen nainen 26v. terve, korkeakoulutettu, töissä, siisti, itsestään huolta pitävä, kaunis, iloinen ja sosiaalinen. Harrastan liikuntaa ja minulla on hyviä ja pitkäaikaisia ystävyyssuhteita, hoikka, ei mielenterveysongelmia, ei exiä tai panoja. Sanoisin että markkina-arvoni on siis jotakuinkin 0. Tai ainakaan en ole kumppania löytänyt.
Todennäköisesti hyvin matala. Olen vanha (47) nainen, ja kaiken lisäksi työtön. En ole ruma tai lihava, pidän ulkonäöstäni huolta, mutta olen korkeakoulutettu ja mulla on kuulemma hyvin värikäs ja kimurantti luonne, eikä tuolla kokonaisuudella pärjää näillä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Olen ihan perusnätti nainen, vahvuuteni on jossain ihan muussa, koska suurin piirtein kaikki miehet ikään katsomatta ihastuvat jos vaan tutustuvat kunnolla. En tiedä mikä se, mutta kuvittelevat että olen jotenkin erityinen. Ehkä olen vähän miesmäinen ajattelutavaltani. En sijoittaisi itseäni mihinkään asteikolle. Jos olisin sinkku ongelma olisi todennäköisesti lähinnä siinä miten loukkaisin mahdollisimman vähän miehiä torjuessani heitä. Tällä tämän palstan markkina-arvolaskemisella en kovin hirveästi saisi pisteitä, mutta tosiaan ei miehetkään muista laskea noita pisteitä kohdallani. N37
Minulla hieman samaa ongelmaa. En siis tiedä, mikä on markkina-arvoni, koska av:n perinteisillä kriteereillä olen aika alhaalla, mutta sitten empiirisesti mitattuna tiedän saavani hyvin seuraa, jos haluaisin. Minäkin olen ihan peruskivannäköinen eli en mitenkään ihmeellinen, mutta vastapainona on hyvä vartalo (paras ulkoinen ominaisuuteni).
Kiinnostavaa on, että yllä oleva sanoi olevansa miesmäinen ajattelultaan, koska niin olen ajatellut itsekin. Kai olen vähän sellainen Pyhä Madonna ja Hu*ra -tyyppinem yhdistelmä, mikä tuntuu vetoavan miehiin.
Keskitasoa varmaan - omassa ikäluokassani...
40 v nainen, vakituinen työ hyvällä palkalla, koulutus ammattikorkeakoulutasoa. Ulkonäkö ok, mutta ikäiseltäni näytän. Pukeudun naisellisesti enkä ole lihava. Harrastan liikuntaa, en tupakoi, viiniä otan joskus. Toisaalta saatan olla vähän tylsä tyyppi, en hirveästi enää innostu uusista jutuista tai jaksa juosta missään tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 26v. terve, korkeakoulutettu, töissä, siisti, itsestään huolta pitävä, kaunis, iloinen ja sosiaalinen. Harrastan liikuntaa ja minulla on hyviä ja pitkäaikaisia ystävyyssuhteita, hoikka, ei mielenterveysongelmia, ei exiä tai panoja. Sanoisin että markkina-arvoni on siis jotakuinkin 0. Tai ainakaan en ole kumppania löytänyt.
Mä ainakin kiinnostuisin sinusta tuon kuvailun perusteella, mutta todennäköisesti et kelpuuttaisi minua.
t. m32
Työyhteisössäni on kympin nainen. Minulla on suhde hänen kanssa. Tällä perusteella olen siis myös itse kymppi. Jos eroaisin vaimosta ja olisin oikeasti markkinoilla niin varmaan se arvo olisi jossain 6-8 välissä. Löytyy pari pientä lasta ja omassa ikäluokassa (30-35) ei ole varmaan hirveästi eronneita
Olen 43-vuotias nainen jolla on kaksi lasta. Teini-ikäisiä.
Ylipainoa on, asun vuokralla ja olen pitkä. Ne luultavasti laskee mun markkina-arvoani jonkun verran.
Toisaalta sitä taas nostaa luonteeni, ulkonäköni muuten, työni sekä monipuoliset kiinnostukseni kohteet.
- ja se, etten halua itseäni nuorempaa miestä.
Sanoisin että mun arvoni on varmaan joku 8-.
M37, markkina-arvo 2/5. Naaman komeudesta tuo yksi piste. Ikä alkaa painaa joten sekin piste katoaa 10 vuodessa. Sillä aikaa minun kannattaisi hommata töitä ja sosiaalisia taitoja, että voisin olla 3/5 kosahtaneesta naamasta huolimatta.