Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös
Kommentit (156)
Omasta mielestäni olen ehkä 5-6. Olen 40-vuotias, kahden alakouluikäisen vuoroviikkoäiti. Kasvoiltani nätti, kropaltani sporttisen naisellinen, huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni, olen aina siisti ja huoliteltu, mutta osaan silti pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla. Olen korkeasti koulutettu ja vakituisessa, hyväpalkkaisessa työssä. Kumppanina olen huomaavainen, luotettava ja hauskaa seuraa olen tietysti myös. Nuorempana ja lapsettomana tasoni olisi toki korkeampi. Miesystävälleni olen maailman kaunein nainen ja sehän kelpaa minulle :)
Veikkaisin 5-6.
Olen lapseton 37-vuotias. En ole akateemisesti koulutettu mutta palkkani on ihan hyvä.
Kroppani on hoikka, urheilen useita kertoja viikossa. Naamani on perussuomalainen.
Viimeksi baarissa käydessäni 21-vuotias nuori mies koitti pokata, edellinen lähempää tuttavuutta ehdotellut oli viidenkympin kieppeillä.
Olen kuitenkin todella tylsä enkä tutustu ihmisiin helposti. Enpä jaksaisi uskoa olevani mikään kovakaan hitti sinkkumarkkinoilla. Naimisissa olen ollut jo 9 vuotta.
Minä olen 9,6 markkinaarvon mies. Minä olen aina isossa suosiossa naisten keskuudessa. Minulla on hyvä vartalo ja vahvat käsivarret. Minä olen älykäs. Mitä muuta voisikaan toivoa? Minä herätän aina naisten huomion ja nautin tästä. Minä olen ammatiltani Lääkäri. Minulla ei ole kaljua vaan tuuheat tummat hiuksen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Minä ihailisin jos olisin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla liian vaatimaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.
Olet yli keskitason ehkä jotain 8-9, tupakointi ja tatuoinnit pieni miinus, tuo nuoruus ja hoikkuus on suuri plussa
Mitä hittoa? Tupakoiva, työtön amisnainen on 8-9, eli siellä kärkikahinoissa? Juu, eihän tokikaan miehet ole pinnallisia. Vaaditaan muka terveitä elintapoja ja siksi kelpaa vain hoikat, mutta tupakointi ei sitten yhtäkkiä haittaakaan.
Kuka tahansa voi joutua työttömäksi pieneksi aikaa, mutta siitä ei saisi tulla elämäntapa, tupakointi on pahe, mutta ei este ja kyllä se ulkonäkö nyt jotain merkitsee, pitäisi sen nyt vähintään olla 7-
Vierailija kirjoitti:
1.
Olen 40v vuoroviikkoäiti. 172 cm ja 65 kg. Työssä enkä polta. Meikkaan ja laitan itseäni. Mutta en saa miesten huomiota joten päättelen olevani siis vain 1.
Minä 43 mies 181vm 80kg enemän lihaksikkaan puolella kun pullukan.
Akateeminen, asiantuntija tehtävissä. En jaksa huolehtia hirveesti vaatteistani ja olen hieman hompsuinen.
Jos en kero lompakostani naiset eivät kiinnostu ja jos kerron väärät naiset kiinnostuu.
Kohtaamis ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.
Olet yli keskitason ehkä jotain 8-9, tupakointi ja tatuoinnit pieni miinus, tuo nuoruus ja hoikkuus on suuri plussa
Mitä hittoa? Tupakoiva, työtön amisnainen on 8-9, eli siellä kärkikahinoissa? Juu, eihän tokikaan miehet ole pinnallisia. Vaaditaan muka terveitä elintapoja ja siksi kelpaa vain hoikat, mutta tupakointi ei sitten yhtäkkiä haittaakaan.
Kuka tahansa voi joutua työttömäksi pieneksi aikaa, mutta siitä ei saisi tulla elämäntapa, tupakointi on pahe, mutta ei este ja kyllä se ulkonäkö nyt jotain merkitsee, pitäisi sen nyt vähintään olla 7-
Edelleen ihmettelen logiikkaa, jossa vaaditaan naiselta hoikkuutta ja perustellaan tätä vaatimusta muka terveillä elämäntavoilla, mutta kuitenkin tupakointia voidaan katsoa sormien läpi. Tekopyhää sanon minä. Miksei voi vain sanoa, että hoikka on paremman näköinen? :D
Oletan, että se on suht. korkea mutta ei ihan huippuluokkaa.
22v 170cm/65kg asperger-nainen, söpö persoonallisella tavalla, feminiininen, ujo ja passiivinen, tuttujen seurassa ärsyttävä ja vaikea luonne. Saan miesten huomiota, mutta en kaikista suosituimpien miesten, varmaan koska suosituimmat naiset menevät puhumaan niille oma-aloitteisesti.
Se riippuu paljon, keneltä kysyy. Olen 19-vuotias nainen, 168/60, siunattu kauniin ja hoikan ja nuorekkaan näköisen äitini geeneillä (pituutta lukuun ottamatta) ja tumaverikkö. Käännän kyllä paljon päitä ja kelpaisin monellekin panopuuksi, jos se joku meriitti on. En vain harrasta yhden illan juttuja.
Olen lähes valmis oikeusnotaari ja jatkan siitä OTM-tutkintoon ja haaveissa olisi tohtoriksi asti (syntynyt loppuvuodesta ja pitänyt kiirettä opinnoissa), mikä jakaa mielipiteitä miesten keskuudessa. Joillekin on egokysymys olla perheen kovimmin tienaava uraohjus ja toiset käsittävät, ettei minusta ole heidän haikailemakseen pullantuoksuiseksi kotiäidiksi.
Sanoisin kuitenkin vain 3-5, sillä itseni on melko vaikea sitoutua parisuhteeseen. Mietin asioita enemmän järjellä kuin rakkaudella, mikä ei ole monille mieleen. (Esimerkiksi muuttaako yhteen opintoaikana, kun mulla on ylimääräinen huonekin asunnossa? -> en sano, että kyllä tietenkin, vaan jäisin mieluummin erilleen, jos esim puolison tulot veisivät tukeni kokonaan tai toisin päin.)
N27, en ihan nollaa ole. Plussaa minussa on seksuaalisuus ja ihan mukava, leppoisa luonne. Miinusta onkin sitten köyhyys, vähäinen ystävämäärä ja traumat edellisestä suhteesta.
Eli sänkyyn mut otettaisiin, vaimoksi ei...
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen fiksu, sanavalmis ja itsenäinen, mutta tämä ei tämän palstan mukaan miehiä niin kiinnosta.
.
Tiedoksi vaan, että tulit juuri luetelleeksi ominaisuuksia, jotka nimenomaan tekevät naisesta haluttavan.
Kouluasteekolla ehkä 8. Olen ikäisekseni hyvässä kunnossa, hoikka, mutta jäntevä ja melko pitkä. Minulla on hyvä työpaikka, omaisuutta, kavereita ja harrastuksia. Olen sosiaalinen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Lisäksi olen kiinnostunut esimerkiksi matkustelusta ja kulttuurista, mikä kiinnostaa monia naisia.
Niinpä suhteen löytyminen oli aikoinaan helppoa ja olen pysynyt jo kauan onnellisesti naimisissa.
N51
Markkina-arvo ehkä 7.
En osaa kertoa syytä, mutta olen koko aikuisikäni vetänyt miehiä puoleeni ulkomuodosta ja painosta riippumatta.
Vetoisiko sitten iloisuus ja avoimuus. Ei hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerratkaa nyt vielä, mitkä asiat siihen tasoon vaikuttikaan a) naisella b) miehellä?
Etten nyt turhaan naisena ala arvioida esim. koulutuksen tai työn vaikutusta.
Varmaan se kuinka usein ja ketkä lähestyvät. Jos kukaan ei lähesty niin 0. Jos vain spuget lähestyvät niin vähän parempi ja jos aivokirurgiastronauttikalsarimallit eivät jätä sua rauhaan niin 10
Mitenkäs se sitten lasketaan, jos oikeasti ei tapaa ketään, joka voisi edes yrittää lähestyä. Ei kaikki notku viikonloput läpeensä baaritiskillä. Töissä on tasan kaksi ihmistä minun lisäkseni ja kotoa ei kukaan tule hakemaan. Kaupassa tulee vastaan nuo kylän vanhukset.
No sitten sä et edes ole markkinoilla eli sulle ei lasketa arvoa. Oman itsen markkinointi ja myös markkinoiden laajuus vaikuttaa omaan tasoon, ei pelkkä ulkonäkö tai henkkoht ominaisuudet.
Eikö markkina-arvo määräydy sen mukaan, millaisen ihmisen saa parisuhteeseen/puolisoksi? Eli oma tasoni on sama kuin 50++ pitkällä, raamikkaalla (leveät hartiat, timmi pylly), hyvännäköisellä (ruskeat taipuisat hiukset, silmiinpistävän siniset silmät, pilke silmäkulmassa) suomalaisella yrittäjämiehellä, joka tekee kv-bisnestä, on kirjallisesti ja musikaalisesti lahjakas, sosiaalinen, paljon matkustellut/matkusteleva ja erittäin rakastava, huolehtivainen puoliso. Harrastaa moottoripyöräilyä, tennistä, uintia ja kirjallisuutta.
Eli jos laskette hänen pisteensä niin siinähän ne omanikin selviävät, on tässä kuitenkin jo aika monta vuotta yhdessä oltu.
t. 50+ pulleronainen
Vaikea arvioida, kun en oikein liiku millään rajatuilla markkinoilla. Jos menen baariin, todellakin miehet lähestyy, mutta ei siitä mitään voi päätellä kun kaikkiahan ne yrittää. Tapaan miehiä myös harrastuksissa ja muissa menoissa ja aina satunnaisesti mua pyydellään uloskin, mutta kyllä ne varmaan pyytää kaikkia muitakin naisia, jotka vaan ovat saaneet jutulle asti. Tinderissä olin muutama vuosi sitten vähän aikaa ja sain mätsejä, mutta kun kerran miehet sydämittää kaikki niin eipä tostakaan voi päätellä kuin niiden oman tason.
Noh. Vanhahan mä olen (39) ja keskimittainen (167), keskipainoinen, keskivertonaamainen. Hiukset pidän pitkinä, meikkaan, hoidatan kädet ja jalat, pukeudun nätisti. Luen paljon, katson elokuvia, matkustelen, liikun aktiivisesti erilaisissa jutuissa ja pidän mieleni positiivisena. Akateeminen koulutus ja töitä on. En polta, en juuri juo, ei tatuointeja, ei lapsia, ei lemmikkejä.
Olen siis melko tylsä keskiarvo kaikella mahdollisella tavalla, joten varmaan mun markkina-arvo on sitten 6-7, kerta ikä vähän laskee. Tosiasiassa tämä on mulle totaalisen evvk, koska en enää edes etsi ketään.
Jos skaala on 1-100, niin oma markkina-arvoni on korkeintaan viisi. Olen lähes 40-vuotias kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Olen myös melko lyhyt ja komeuteni on ainoastaan sisäistä laatua. Kokemuksia seurustelusta ei ole, eikä sen puoleen seksistä. Sukupuolielin on katkarapujen sukua ja takapuolikin on karvainen kuin gorillalla.
Tuon kun lukee uudestaan niin ehkä se vitonen oli liioittelua. Pidän huolta hygieniastani, osaan tehdä ruokaa ja omistan täydellisen Mitä Missä Milloin -kirjasarjan vuodesta 1990 asti. Ehkä noilla markkina-arvoni nousee edes kakkoseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen logiikkaa, jossa vaaditaan naiselta hoikkuutta ja perustellaan tätä vaatimusta muka terveillä elämäntavoilla, mutta kuitenkin tupakointia voidaan katsoa sormien läpi. Tekopyhää sanon minä. Miksei voi vain sanoa, että hoikka on paremman näköinen? :D
Ja sitä kohtaan tuntee enemmän intohimoa jne.
Oletko nyt tyytyväinen?
Vaikea sanoa.. ehkä joku 7-8? 22v, ei vielä koulutusta, olen ihan kaunis mutta en mikään timmi, vähän ylipainoa. En nyt tiiä mikä muu vaikuttais, ei mua kyllä lähestytä lähes ikinä.
Mies 53v 170/65kg, fyysisesti ja henkisesti hyväkuntoinen. Älykäs, hyvät sosiaaliset taidot, aito, romanttinen, sensitiivinen, hyväkäytöksinen ja huumorintajuinen, hyvin mutta yksilöllisesti pukeutuva. Suurien tunteiden mies, jolla kuitenkin järki päässä, impulsiivinen mutta ei huijattava tai hulluuksiin sortuva. Sanansa pitävä. Elän sijoituksilla. Markkina-arvo asteikolla 1-10 on täysi kymppi. Näillä tiedoilla tietenkin myös moni torppaa, mutta perustan oman määrittelyni kokemukseen. Kohtaan jatkuvasti niin ulkonaisesti kuin sielultaan kauniita naisia ikähaarukassa 40+, joiden kanssa syntyy hyvä kontakti ja yhteys.
Ulkonäöllisesti varmaan 2 tai 3, eikä persoonakaan varmaan lukemaa suuremmin nosta :D
N36