Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan markkinasta, jolla mitataan. Työyhteisössäni 8,5, ehkä jopa ysi. Jos taas ajatellaan normi baariskeneä, niin varmaan seiska. Ikää 41 v, arvostettu akateeminen ammatti, hyvät tulot, ihan kauniit kasvot ja hyvä kroppa. Muualla kuin ”omieni joukossa” olen liian vahva naiseksi, ehkä jopa pelottava.
Ei naisen vahvuus ketään miestä pelota. Näissä asioissa on sekaannusta, jotkut tunnekylmät ja heikon empatiakyvyn sekä huonot sosiaaliset taidot omaavat naiset luulevat noide piirteiden olevan vahvuutta ja pelottavan miehiä. Se on totta, että tuollaiset ominaisuudet työntävät luotaan niin miehiä kuin naisia, mutta vahva, empaattinen, tunneälyinen, hyväkäytöksinen, ystävällinen, luotettava, toiset huomioon ottava ja hyvät sosiaaliset taidot omaava ihminen vetää aina puoleensa. Todellinen vahvuus tulee esiin tiukoissa tilanteissa ja suuntautuu silloin yllätys yllätys, enemmän muide tukemiseen, kannustamiseen ja auttamiseen. Minä minä minä niin kriiseissä kuin tavallisessa arjessa ei ole vahvuutta. Se on tunteetonta itsekkyyttä, joka jostain vinkkelistä voi näyttää vahvuutena, mutta perustuu vain empatia- ja tunnkyvyttömyyteen, usein myös luonnevikaisuuteen. Pätee niin miehiin kuin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerratkaa nyt vielä, mitkä asiat siihen tasoon vaikuttikaan a) naisella b) miehellä?
Etten nyt turhaan naisena ala arvioida esim. koulutuksen tai työn vaikutusta.
Varmaan se kuinka usein ja ketkä lähestyvät. Jos kukaan ei lähesty niin 0. Jos vain spuget lähestyvät niin vähän parempi ja jos aivokirurgiastronauttikalsarimallit eivät jätä sua rauhaan niin 10
Mitenkäs se sitten lasketaan, jos oikeasti ei tapaa ketään, joka voisi edes yrittää lähestyä. Ei kaikki notku viikonloput läpeensä baaritiskillä. Töissä on tasan kaksi ihmistä minun lisäkseni ja kotoa ei kukaan tule hakemaan. Kaupassa tulee vastaan nuo kylän vanhukset.
No sitten sä et edes ole markkinoilla eli sulle ei lasketa arvoa. Oman itsen markkinointi ja myös markkinoiden laajuus vaikuttaa omaan tasoon, ei pelkkä ulkonäkö tai henkkoht ominaisuudet.
Oho! Enpä olisi uskonut, että tämä myönnettäisiin palstalla.
Oon selvä 9+, koska oon luotettava ja lojaali tyttöystävänä, naisena ja Suomen kansalaisena , tykkään panna vaikka joka päivä, laitan ruokaa ja kysyn mitä toiselle kuuluu ja jopa kuuntelen vastauksen. Lisäksi olen kouluttautunut ja on paljon työuraa takana. Rakastan eläimiä ja liikkumista, en polta enkä juo muuta kuin 1-2krt/kk. Oon reipas ja iloinen, ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Kuten sanoin, oon selvä 9+. Jos laitan itteni tinderiin, saisin varmat treffit viikonlopuksi väh. 3-4 mieheltä. Jos hakisin työtä, saisin 90%varmuudella sen, koska osaan hurmata, varsinkin miehet. ;) "hymy antaa, ja antaa, mutta ei ikinä ota. "
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 9,6 markkinaarvon mies. Minä olen aina isossa suosiossa naisten keskuudessa. Minulla on hyvä vartalo ja vahvat käsivarret. Minä olen älykäs. Mitä muuta voisikaan toivoa? Minä herätän aina naisten huomion ja nautin tästä. Minä olen ammatiltani Lääkäri. Minulla ei ole kaljua vaan tuuheat tummat hiuksen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Minä ihailisin jos olisin nainen.
Sellaisia ajatuksia, että olet juuri oppinut kirjoittamaan kokonaisia lauseita. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla liian vaatimaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.
Olet yli keskitason ehkä jotain 8-9, tupakointi ja tatuoinnit pieni miinus, tuo nuoruus ja hoikkuus on suuri plussa
Mitä hittoa? Tupakoiva, työtön amisnainen on 8-9, eli siellä kärkikahinoissa? Juu, eihän tokikaan miehet ole pinnallisia. Vaaditaan muka terveitä elintapoja ja siksi kelpaa vain hoikat, mutta tupakointi ei sitten yhtäkkiä haittaakaan.
Kuka tahansa voi joutua työttömäksi pieneksi aikaa, mutta siitä ei saisi tulla elämäntapa, tupakointi on pahe, mutta ei este ja kyllä se ulkonäkö nyt jotain merkitsee, pitäisi sen nyt vähintään olla 7-
Edelleen ihmettelen logiikkaa, jossa vaaditaan naiselta hoikkuutta ja perustellaan tätä vaatimusta muka terveillä elämäntavoilla, mutta kuitenkin tupakointia voidaan katsoa sormien läpi. Tekopyhää sanon minä. Miksei voi vain sanoa, että hoikka on paremman näköinen? :D
Ei tässä mitään logiikoita tarvita. Eiköhän se ole päivänselvää, että kauniit naiset kiinnittää jokaisen miehen huomion. Silti ei ole koskaan, eikä missään tilanteessa sallittua kertoa sitä vaatimuksena, että haluaa hoikan ja kauniin naisen. Silloin kukaan ei kiinnostu.
N32, reilusti ylipainoinen, rumahko, biologinen kello räjähtää kohta. Maisterin paperit, työ suunnittelijana ja hyvin tulen juttuun ihmisten kanssa. Jälkimmäisten vuoksi arvioin arvokseni 0 sijaan 1.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin 5-6.
Olen lapseton 37-vuotias. En ole akateemisesti koulutettu mutta palkkani on ihan hyvä.
Kroppani on hoikka, urheilen useita kertoja viikossa. Naamani on perussuomalainen.Viimeksi baarissa käydessäni 21-vuotias nuori mies koitti pokata, edellinen lähempää tuttavuutta ehdotellut oli viidenkympin kieppeillä.
Olen kuitenkin todella tylsä enkä tutustu ihmisiin helposti. Enpä jaksaisi uskoa olevani mikään kovakaan hitti sinkkumarkkinoilla. Naimisissa olen ollut jo 9 vuotta.
En kyllä ymmärrä, mitä liikkuu tuollaisten 21-vuotiaiden päässä. Miksen pokaa suunnilleen omanikäisiään, vai onko se niin ylitsepääsemättömän vaikeaa, että vonkaa sitten äitinsä ikäisiltä.
50 v ja ylipainoinen, joten 0
Ei auta hyvä koulutus, hyvä toimeentulo, kauniit kasvot eikä fiksuus.
Kait jotain 3-4 paikkeilla. N21, opiskelija. Laihduin hiljattain huomattavasti ja kasvatin hiukan pidemmän tukan. Olen kuitenkin hidas ja vetäytyvä persoona, eli varmaan useimmat joko eivät uskalla lähestyä tai kokevat vaikeaksi/ylimieliseksi kusipää luonteeksi. Olen sosiaalinen, mutten puhelias vieraiden seurassa.
Ei aavistustakaan, en ole huomionhakuinen. N42v, hoikka mutta perussairaus löytyy. Elän kuitenkin terveellisesti.
Hoikka on paremman näköinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla liian vaatimaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.
Olet yli keskitason ehkä jotain 8-9, tupakointi ja tatuoinnit pieni miinus, tuo nuoruus ja hoikkuus on suuri plussa
Mitä hittoa? Tupakoiva, työtön amisnainen on 8-9, eli siellä kärkikahinoissa? Juu, eihän tokikaan miehet ole pinnallisia. Vaaditaan muka terveitä elintapoja ja siksi kelpaa vain hoikat, mutta tupakointi ei sitten yhtäkkiä haittaakaan.
Kuka tahansa voi joutua työttömäksi pieneksi aikaa, mutta siitä ei saisi tulla elämäntapa, tupakointi on pahe, mutta ei este ja kyllä se ulkonäkö nyt jotain merkitsee, pitäisi sen nyt vähintään olla 7-
Edelleen ihmettelen logiikkaa, jossa vaaditaan naiselta hoikkuutta ja perustellaan tätä vaatimusta muka terveillä elämäntavoilla, mutta kuitenkin tupakointia voidaan katsoa sormien läpi. Tekopyhää sanon minä. Miksei voi vain sanoa, että hoikka on paremman näköinen? :D
Ja sitä kohtaan tuntee enemmän intohimoa jne.
Oletko nyt tyytyväinen?
Kyllä olen tyytyväinen, jos myönnät, että millään terveellisillä elintavoilla ei ole merkitystä.
Olen 44 vuotias ihan kivan näköinen ystävällinen, asiallinen ja puhelias nainen. Työskentelen asiakaspalvelussa ja saan niin töissä kuin töiden ulkopuolellakin juttuseuraa ja treffipyyntöjä usein ikäisiltäni hyvin mukavilta miehiltä. Jos siis markkina-arvoa sen mukaan katsotaan, niin se on ilmeisesti aika hyvä.
63 vuotta, nainen. Eronnut vuosia sitten, ei parisuhteita sen jälkeen.
168 cm, hoikka, hyväkuntoinen ja liikunnallinen. Ulospäinsuuntautunut ja utelias elämälle.
Ei kaunis eikä koskaan ollutkaan, mutta mies löytyisi jos sellaisen haluaisin. Tiedän täsmälleen arvoni; ei sen huonompi kuin kukaan tässä maailmassa, ei myöskään parempi.
Itsetunto kohdillaan, avoin ja ennakkoluuloton.
Rakastan vain liikaa elämää sinkkuna, niin että parisuhde ei todellakaan kiinnosta! Sitä "riemua" saanut jo osani, nauttikoot nyt muut!
M37 Pituus 180, paino 80, tulot 120k/v, omaisuus 1,2 miljoonaa, asun maalla. Kumppanin ja muiden naisten huomion perusteella arvoni on nolla. Pikkutyttöni, koiran ja verottajan mielestä uskon olevani arvokas.
Nainen 25. Todennäköisesti 0, tai ehkä jos positiivisesti yrittää ajatella 1-2 luokkaa.
Mistä voin tietää markkina-arvoni? Mitkä ovat mittarit?
Jos mittarina on se, että on omaan ikään suhteutettuna hyvän näköinen, tai kuinka paljon oman viiteryhmän miehet katsovat kadulla - niin markkina-arvoni on oikein hyvä.
Mutta jos mittarina on ikä (olen 50), niin sittenhän markkinaarvoni on nollassa.
Jos mittarina on tulot, niin arvoni on hyvä. Jos taas lapset, niin arvoni on heikompi (tosin lapset liki aikuisia, se varmaan nostaa sitä).
Olen naimisissa. Onko se markkina-arvoa nostava vai laskeva asia?
Herkkupepa ja ilkikuriset silmät nostavat markkina-arvon seikaan? N50
Vaikea sanoa. Palstamiesten mielestä varmaan nolla (39 ja markkinoille vapautuessani olisin yh), mutta käytännössä uskoisin että kohtalaiset mahdollisuudet olisi suht hyvään omanikäiseen mieheen. Sen verran näitä kuitenkin tunnen, että tiedän miten nämä tosielämässä kumppaninsa valitsevat, vaikka palstalla kovasti niistä parikymppisistä malleista uhotaankin.
Riippuu ihan markkinasta, jolla mitataan. Työyhteisössäni 8,5, ehkä jopa ysi. Jos taas ajatellaan normi baariskeneä, niin varmaan seiska. Ikää 41 v, arvostettu akateeminen ammatti, hyvät tulot, ihan kauniit kasvot ja hyvä kroppa. Muualla kuin ”omieni joukossa” olen liian vahva naiseksi, ehkä jopa pelottava.