Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Ikäisteni, koulutettujen miesten silmissä uskoisin olevani aika korkealla. Nuoremmat tietty katsovat nuorempia. Myöskään vähän koulutetut ikäiseni eivät ehkä minusta kumppania haluaisi. Olen kuitenkin aika itsenäinen ja pärjäävä nainen.
N44
Jos olen generöösi niin et ole pakkasen puolella, juuri ja juuri.
Mies, ikää 45. Hyvä koulutus, ammatti ja reilusti keskituloista parempi palkka. Omakotitalo (suht ison kaupungin läheisyydessä), ja siististi olen pihaa sekä puutarhaa hoitanut. Pidän varrestani (kuntosali, liikunta) huolta ja osaan tehdä (hyvää & terveellistä) ruokaa, sekä pitää talon siistinä. Komeaksi kehuttu enkä itsekään peilikuvaani pelkää. Näillä saatesanoilla väittäisin olevani 8. Mutta koska luonani asuu vuoroviikoin vielä kaksi lasta, niin joudun tiputtamaan itseni tasoon 6-7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos skaala on 1-100, niin oma markkina-arvoni on korkeintaan viisi. Olen lähes 40-vuotias kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Olen myös melko lyhyt ja komeuteni on ainoastaan sisäistä laatua. Kokemuksia seurustelusta ei ole, eikä sen puoleen seksistä. Sukupuolielin on katkarapujen sukua ja takapuolikin on karvainen kuin gorillalla.
Tuon kun lukee uudestaan niin ehkä se vitonen oli liioittelua. Pidän huolta hygieniastani, osaan tehdä ruokaa ja omistan täydellisen Mitä Missä Milloin -kirjasarjan vuodesta 1990 asti. Ehkä noilla markkina-arvoni nousee edes kakkoseen asti.
Kyllä mä sanoisin, että tämä on käytännössä nolla. Markkina-arvo perustuu siihen minkä tasoisen kumppanin voi itselleen saada ja tuolla listalla sinun potentiaalisten kumppanien listasi on oikeastaan olematon.
Mies-kakkosen lista potentiaalisista kumppaneista on aina olematon, joten sen puoleen 2 on ihan hyvä.
Mitä tämä tarkoittaa? 1-10 tasolla 2:n arvoinen mies ei voi ikinä saada kumppania?
Juuri sitä. Äärimmäisen epätodennäköistä. Suurin osa ihmisistä on keskiarvon lähellä, eikä naiset vajoa niin alas kumppaninvalinnassa.
Roosh Valdezin foorumin mittareissa kasin nainen on sellainen, joka voi jo tehdä osa-aikaisia töitä mallina. 8 on erittäin kova taso. Aika moni täällä on arvioinut itsensä kasiksi, vaikka 6 voisi olla realistisempi. Kuutosella on jo joitakin komeita tai kauniita piirteitä.
N51, ylipainoinen.Pitäisi olla huono, mutta eipä ole.Tarjolla itsestä nuorempia(15 vuotta)komeita, pitkiä, raamikkaita ja koulutettuja miehiä.Ei siis panoksi, vaan vakkarisuhteeseen....jännää
M29, 190/80, duunariammatissa ilman sen kummempaa koulutusta.
- Naamani komeutta on todella hankala arvioida itse, joku joskus kehunut komeaksi mutta ei ole mitenkään yleistä. Mielestäni tavallinen tai jollekkin naiselle karvan tavallista komeampi. 6 - 6.5
- Keskivertoa pidempi ja normaalipainoinen, mutta kroppa muuten keskiarvoa heikompi. 4 - 5
- Duunariammatissa ilman koulutusta, palkka pienehkö mutta osakesijoitusharrastuksella saan paikattua tuloni ainakin keskitasoiseksi, tulevaisuudessa toivottavasti vielä enemmän. 5.5 - 6
- Luonteeltani koen olevani keskivertoa älykkäämpi, luotettava, hyvä keskustelukumppani, "huumorintaju" tiettyjen ihmisten (tietynlaisen huumorin) kanssa. Olen myös lapseton mutta haluan lapsia, uskollinen ja halukas sitoutumaan. En polta, juo juurikaan alkoholia ja pyrin harrastamaan edes vähän liikuntaa viikkotasolla. 7
Pakettina siis vahva 6.5
Kiinnostuneet naiset voi laittaa postikortin.
N27
markkina-arvo? oon saanut itselleni täydellisen, upean miehen. siinä ihan tarpeeksi näistä arvoista.
0. Olen ylipainoinen ja lyhyt. N28
Vierailija kirjoitti:
0. Olen ylipainoinen ja lyhyt. N28
Ei lyhyydessä ole mitään vikaa.
Aloittaja, taasko kanslian ovi jäi auki? Sun vapaat kävelyt perutaan tästä hyvästä ja markkina-arvosi on negatiivinen hulluuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 9,6 markkinaarvon mies. Minä olen aina isossa suosiossa naisten keskuudessa. Minulla on hyvä vartalo ja vahvat käsivarret. Minä olen älykäs. Mitä muuta voisikaan toivoa? Minä herätän aina naisten huomion ja nautin tästä. Minä olen ammatiltani Lääkäri. Minulla ei ole kaljua vaan tuuheat tummat hiuksen. Mitä ajatuksia tämä herättää? Minä ihailisin jos olisin nainen.
Minä, minä, minä, minä...
9-10, Olen tehnyt nuorena mallin töitä, nyt nelikymppinen vaaleaverikkö, muodokas, D-E -kupin rinnat ja pukeudun ja laittaudun naisellisen tyylikkäästi. Olen korkeasti koulutettu ja omistan menestyvän asiantuntijayrityksen. Olen lämminhenkinen ja empaattinen. Huomaan, että pukumiesten katseet kääntyvät perääni kadulla ja nuoremmat miehet punastelevat seurassani. Työelämässä ulkonäkö + osaaminen ja älykkyys ovat hyvä yhdistelmä. En lue enkä kirjoittele Vauva-palstalle yleensä, nyt satuin näkemään tämän aloituksen kun Googlasin muuta asiaa.
0. Olen rauhallinen, fiksu, huumorintajuinen, käytännöllinen, pidän seksistä, olen hyvä kokki, tukkaa persuksiin ja isot tissit. Olen kuitenkin ylipainoinen. (Ja onnellisesti naimisissa, joten teoreettinen pohdinta.) N39
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti olen ehkä 7. Ei merkittäviä virheitä, ok nätit kasvot, mutta en käytä kuvissa hyvältä (videolla kyllä). Paljon kuitenkin hyviä piirteitä, esim. ei selluliittia, hoikat jalat, suuret siniset silmät ja paksut hiukset. Naisellinen pukeutumistyyli. Olen itsenäinen enkä tarvitse miestä ostoksille seuraksi, mielummin katsotaan yhdessä urheilua ja syödään itsetehtyä meksikolaista ruokaa.
Mutta - muuten persoonani on täysi 0. Olen introvertti, enkä pidä seksistä. Ulkopuolisen silmään vaikutan varmasti kylmältä, en ota kontaktia miehiin koska en halua sänkyyn heidän kanssaan (ja siihen se aina tietenkin menee jos johonkuhun tutustuu). Lienen heteroromanttinen aseksuaali, sillä haluaisin kuitenkin rakastua ja
asua yhdessä miehen kanssa? No, olin mikä olin, parisuhdetta en tule löytämään.
Match ❤️
M
Eiköhän se miinukselle mene.
Hyvät puolet: liikunnallinen, normaalipainoinen
Huonot puolet: kouluttamaton, yksinäinen, tylsä ja hiljainen, ei herätä kiinnostusta kenessäkään, matalan statuksen työ
Viiskymppisille menisin vielä nuoresta ja hotista, muille ei.
Mitä tämä tarkoittaa? 1-10 tasolla 2:n arvoinen mies ei voi ikinä saada kumppania?