Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös

Vierailija
30.08.2018 |

Ikäsi ja sukupuoli.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matala, jos nyt miettii että alkaisin about itseni ikäisen kanssa. Olen 19v, hyvissä mitoissa ja ulkonäöltä ehkä 7. Ulkonäöllä ei kuitenkaan pitkälle pötkitä, koska olen todella ujo ja outo luonteeltani. :D Kukaan ihminen ei koskaan lähesty minua, ellen itse tee niin. Lisäksi minulla on mt-ongelmia.

102/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su kirjoitti:

Oon selvä 9+, koska oon luotettava ja lojaali tyttöystävänä, naisena ja Suomen kansalaisena , tykkään panna vaikka joka päivä, laitan ruokaa ja kysyn mitä toiselle kuuluu ja jopa kuuntelen vastauksen. Lisäksi olen kouluttautunut ja on paljon työuraa takana. Rakastan eläimiä ja liikkumista, en polta enkä juo muuta kuin 1-2krt/kk. Oon reipas ja iloinen, ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Kuten sanoin, oon selvä 9+. Jos laitan itteni tinderiin, saisin varmat treffit viikonlopuksi väh. 3-4 mieheltä. Jos hakisin työtä, saisin 90%varmuudella sen, koska osaan hurmata, varsinkin miehet. ;) "hymy antaa, ja antaa, mutta ei ikinä ota. "

Vaimomatskua? :) Kiva piirre kun itseluottamus on kohdillaan, sekin osaltaan kyllä nostaa pisteitäsi :)

Jos itseäni rupeaisin pisteyttämään, niin varmaankin 0 XD  Siis kun sinkkuna oon ja jos toteutumaa katsoo niin ei voi välttyä muulta johtopäätökseltä:)

Jotenkin olen päässyt yli moisista markkina-arvo/taso ajatteluista. Joskus aikoinaan tihempäänkin treffeillä käynyt mutta todennut oleva sen aika kuluttavaa henkisesti. Tutustua uusiin ihmisiin, hakemalla hakea. Pääsee vaan niin paljon helpommalla kun vaan on, keskittyy elämässään muihin asioihin :)  Kaipa sitä joku tulee täältä kotoa hakemaan, luottanen siihen XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias nainen, opiskelen AMK:ssa. Ei lapsia. Kuntosaliharrastaja, rauta nousee hyvin. Pituutta hieman alle keskitason, iso takapuoli, tiimalasivartalo (ei pyykkilautavatsaa, jonkin verran "ylimääräistä"), C-kupin rinnat, tummat hiukset ja isot siniset silmät. Silmälasit, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Huulia kehuttu kauniiksi.

Ehkä 7-8? Vientiä olisi kyllä.

Vierailija
104/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas nolla.

Onneksi en edes halua parisuhdetta, joten tämä ei ole huono asia.

Nuorena kärsin kun miehet vinkuivat suhteeseen, jopa kosivat, ahdistelivat ja yrittivät omistaa. Ikä on onneksi parantanut tästä vaivasta. 

Olen 46vee.

Vierailija
105/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias nainen, 2 päiväkoti-ikäistä lasta, lähivanhempi. Opiskelen ja teen keikkatyötä viikonloppuisin. Töissä miehet lähestyy aika usein, eli en kai ihan susiruma ole :D

mutta kun käy ilmi että mulla on lapsia niin kiinnostus loppuu siihen. Ilmeisesti lapset laskee mun markkina-arvoa, mutta enpä mä sellaista miestä kaipaakaan joka ei ole kiinnostunut koko paketista.

Oma arvio markkina-arvosta about 3...?

Vierailija
106/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti luulisi että olisi kovakin kurssi (ehkä 7-8), mutta ei mitenkään löydy puolisoa.

Olen 29-vuotias päällikkötason tehtävissä rahoitusalalla, menestynyt nuoruudessani jääkiekossa ja nykypäivänä crossfitissa. Omaisuutta on omistusasunto, kaksi autoa, enkä nyt mitenkään pahalta näytä. Silti en vain löydä naista jonka kanssa aloittaa jotain vakavampaa, haluaisin jo perheen ja vakaan parisuhteen reissaamisen ja hölmöilyn tilalle, miksi sitä en löydä? Missä olisi joku sitoutumaan tahtova nainen minulle?

Vierailija
107/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 Pituus 180, paino 80, tulot 120k/v, omaisuus 1,2 miljoonaa, asun maalla. Kumppanin ja muiden naisten huomion perusteella arvoni on nolla. Pikkutyttöni, koiran ja verottajan mielestä uskon olevani arvokas.

Meikäläisen kriteerit täyttäisi hyvästi mutta maalla asuminen on täydellinen turnoff.

Vierailija
108/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin 9:n pintaan olisin. 32 vee lapseton, korkeakoulutettu, urheilullinen, luonnollinen, vakitöissä olevan nainen. Lapsia en halua, miestä en elättäjäksi tarvitse ja tulen itsenäisenä naisena toimeen ihan hyvin.

Vierailija
109/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa aikuisiällä ihastunut ja molempien miesten kanssa suhde. En kai kovin paha ole. Baareissa olen käynyt aina tosi harvoin, mutta oon lähestytty siellä. Nainen 39v. Amk koulutus, lapsia, töissä. Seurustelen siis elämässäni toista kertaa.

Vierailija
110/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tästä "luokituksesta" muutama vuosi sitten, kun olin ns. vapailla markkinoilla ja tapailin miehiä. Eräs mies sanoi minua kasin arvoiseksi. Juttu ei edennyt tapailua pidemmälle, mutta nyt olen naimisissa ihanan miehen kanssa (varmaan jollain luokituksella mitattuna n. tasoa 5-6). Olen 48 vuotias hyvätuloinen nainen.

Jotenkin keinotekoiselta tuntuu kuitenkin arvosanojen antaminen muille ihmisille. Nuo perustuvat kuitenkin enimmäkseen ulkoiseen habitukseen ja muutenkin tietynlaiseen ulkokultaisuuteen. En tiedä. Olen varmaan jo liian vanha ymmärtääkseni.

Vierailija
111/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin 4. 24-vuotias, maisterin tutkintoa opiskelemassa. Kasvot ovat kauniit, mutta kroppa on epäsopusuhtainen (liian pitkä naiseksi ja rasva kerääntyy vääriin paikkoihin, ei tule tissiä ja persettä vaan mahaa ja reittä). Suhteellisen sosiaalinen ja kiinnostunut monista asioista, mutta ei minua missään lähestytä. Seurustelusuhteen olen tosin onnistunut saamaan oman aktiivisuuden vuoksi, mutta rauhassa saisi olla, jos sinkkuuntuisin. 

Vierailija
112/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilmeisimmin olen alle arvostelun, koska olen muuttunut täysin näkymättömäksi.

N42

Sama juttu, minua ei ole ikinä huomattukaan. N43

Vierailija
113/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys kymppi sellaiselle, joka mut haluaa.

N29, ulkonäöllisesti hyvä, mutta työttömyys, juoppous ja mt-ongelmat taitavat vähentää tätä kiinnostuneiden määrää. Elikkä tällaiset "tasokkaat" menestyjäihmiset varmaan kiertävät kaukaa, mutta niin minäkin heidät.

Vierailija
114/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin 9:n pintaan olisin. 32 vee lapseton, korkeakoulutettu, urheilullinen, luonnollinen, vakitöissä olevan nainen. Lapsia en halua, miestä en elättäjäksi tarvitse ja tulen itsenäisenä naisena toimeen ihan hyvin.

Minun ikäisen miehen silmissä yllätä ehkä 6, teitä on niin paljon. Pitkä miinus tulee lapsi asioista ja koulutuksesta.

Vierailija
115/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö markkina-arvo määräydy sen mukaan, millaisen ihmisen saa parisuhteeseen/puolisoksi? Eli oma tasoni on sama kuin 50++ pitkällä, raamikkaalla (leveät hartiat, timmi pylly), hyvännäköisellä (ruskeat taipuisat hiukset, silmiinpistävän siniset silmät, pilke silmäkulmassa) suomalaisella yrittäjämiehellä, joka tekee kv-bisnestä, on kirjallisesti ja musikaalisesti lahjakas, sosiaalinen, paljon matkustellut/matkusteleva ja erittäin rakastava, huolehtivainen puoliso. Harrastaa moottoripyöräilyä, tennistä, uintia ja kirjallisuutta.

Eli jos laskette hänen pisteensä niin siinähän ne omanikin selviävät, on tässä kuitenkin jo aika monta vuotta yhdessä oltu.

t. 50+ pulleronainen

Sun m-arvo OLI, vastaava kuin mitä miehelläsi oli, silloin kun aloitte olemaan. Varmaan korkeampi, koska laskit miehen tulevaisuuden uravalintojen varaan.

Jos haluat tietää m-arvosi nyt, kysymys onkin, jos NYT pystyisit saamaan vastaavan miehen, jota et tunne entuudestaan.

Vierailija
116/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä yllättynyt oman tasoni mataluudesta sen perusteella että olen käynyt niin paljon treffeillä ja kukaan nainen ei tunnu kiinnostuvan. Kaikilta tulee pakkeja tai jos ei tule niin naisen taso on todella matala.

Ei auta muuta kuin yrittää nostaa tasoaan koska en pysty ihastumaan noihin ketkä ovat pyytäneet uusia treffejä oma-aloitteisesti.

Eli nykytaso varmaan jotain 5.75/10

Vierailija
117/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa antaa ihan utopistisia numeroita itselleen. Joku sanoo itteensä ysiksi, mutta jos hän olisi ysi, niin mitä on Scarlett Johansson, Anna Nyström, Ariana Grande tai Gal Gadot? Brad Pitt, Chris Hemsworth, Chris Pratt. Evan Spiegel (snapchat), Sergey Brin (Google).

Ysit ovat harvinaisia, suurin osa ihmisistä on vitosia, ja ihmiset jakautuu yleensä kellokäyrän mukaisesti.

Jos haluaa saada realistisen kuvan tasoista, voi katsoa Jim Jeffries:in stand-upin aiheesta. Erittäin raaka, ja samalla hauska. https://youtu.be/OrMFjcxkMo4

-

Vierailija
118/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Olen ihan perusnätti nainen, vahvuuteni on jossain ihan muussa, koska suurin piirtein kaikki miehet ikään katsomatta ihastuvat jos vaan tutustuvat kunnolla. En tiedä mikä se, mutta kuvittelevat että olen jotenkin erityinen. Ehkä olen vähän miesmäinen ajattelutavaltani. En sijoittaisi itseäni mihinkään asteikolle. Jos olisin sinkku ongelma olisi todennäköisesti lähinnä siinä miten loukkaisin mahdollisimman vähän miehiä torjuessani heitä. Tällä tämän palstan markkina-arvolaskemisella en kovin hirveästi saisi pisteitä, mutta tosiaan ei miehetkään muista laskea noita pisteitä kohdallani. N37

Minulla hieman samaa ongelmaa. En siis tiedä, mikä on markkina-arvoni, koska av:n perinteisillä kriteereillä olen aika alhaalla, mutta sitten empiirisesti mitattuna tiedän saavani hyvin seuraa, jos haluaisin. Minäkin olen ihan peruskivannäköinen eli en mitenkään ihmeellinen, mutta vastapainona on hyvä vartalo (paras ulkoinen ominaisuuteni).

Kiinnostavaa on, että yllä oleva sanoi olevansa miesmäinen ajattelultaan, koska niin olen ajatellut itsekin. Kai olen vähän sellainen Pyhä Madonna ja Hu*ra -tyyppinem yhdistelmä, mikä tuntuu vetoavan miehiin. 

Yleisesti ottaen, nainen saa aina seuraa, jos miesten tavoitteena on seksi, eikä tarvitse sitoutua tai maksaa (ravintolat, tapahtumat, matkat jne) kovin paljoa. 

Tai en eläkeläisistä tiedä, silloin on niin moni mies ehtinyt kuolla pois tai menettää kiinnostuksensa naisiin tai mahdollisuuden seksiin.

Vierailija
119/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noin 4. 24-vuotias, maisterin tutkintoa opiskelemassa. Kasvot ovat kauniit, mutta kroppa on epäsopusuhtainen (liian pitkä naiseksi ja rasva kerääntyy vääriin paikkoihin, ei tule tissiä ja persettä vaan mahaa ja reittä). Suhteellisen sosiaalinen ja kiinnostunut monista asioista, mutta ei minua missään lähestytä. Seurustelusuhteen olen tosin onnistunut saamaan oman aktiivisuuden vuoksi, mutta rauhassa saisi olla, jos sinkkuuntuisin. 

Pitkä nainen, jolla pehmeä maha ja reidet kuulostaa mun korvaan tosi hyvältä. Olettaen siis, että et ole pituusongelmainen

Vierailija
120/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa antaa ihan utopistisia numeroita itselleen. Joku sanoo itteensä ysiksi, mutta jos hän olisi ysi, niin mitä on Scarlett Johansson, Anna Nyström, Ariana Grande tai Gal Gadot? Brad Pitt, Chris Hemsworth, Chris Pratt. Evan Spiegel (snapchat), Sergey Brin (Google).

Ysit ovat harvinaisia, suurin osa ihmisistä on vitosia, ja ihmiset jakautuu yleensä kellokäyrän mukaisesti.

Jos haluaa saada realistisen kuvan tasoista, voi katsoa Jim Jeffries:in stand-upin aiheesta. Erittäin raaka, ja samalla hauska. https://youtu.be/OrMFjcxkMo4

-

Miksi joku näyttelijä tai laulaja olisi korkealla? Erityisesti kun iso osa mainitsemistasi ei ole kummassakaan kauhean hyviä. Mieluummin ottaisin monen tähänkin kyselyyn vastanneista naisista kuin ketään noista mainitsemistasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi