Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös

Vierailija
30.08.2018 |

Ikäsi ja sukupuoli.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti aika vahva 8 ulkonäkö voisi olla jopa 9 mutta muut asiat kuten perusduunari ja palkka varmaan pudottaa tasoa vähän eli se 8 olisi taso.

M42

Perusduunari voi olla max seiska.

Vierailija
122/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että miinuksen puolelle menen. Olen 30, lapsia ei ole enkä halua. Olen myös 160cm pitkä (tai lyhyt, riippuu keneltä kysyy) ja kymmenisen kiloa ylipainoa joka ei näy mahassa mutta reisissä ja takamuksesta kylläkin.

Arvoin itseni miinuksen puolelle ihan sen takia että en halua seksiä jos en tunne henkilöä hyvin. Useimmilla ei riitä kärsivällisyys kunnolliseen tutustumiseen. Eikä seksi muutenkaan ole minulle tärkeää. Harrastukseni ovat myös nörttimäisiä. Toisaalta ei minulla ole mikään kiire parisuhdetta löytää. Sinkkuna olo ei haittaa.

Tiedä sitten mikä "arvoni" oikeasti olisi jos olisin aktiivinen parisuhdemarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellinen kaunotar, ihana ja lempeä, tulinen ja vakaa. 

Vierailija
124/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36 lapseton.

+Olen kohtalaisen varakas, harteikas, älykäs, puhelias, hyvä työ (esimiesasema) ja hyvin pukeutuva.

-Kalju, hieman liikaa painoa (5,8kg tavoitteeseen) ja lyhyt.

Olisko markkina-arvo siis 7/10?

Vierailija
125/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos skaala on 1-100, niin oma markkina-arvoni on korkeintaan viisi. Olen lähes 40-vuotias kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Olen myös melko lyhyt ja komeuteni on ainoastaan sisäistä laatua. Kokemuksia seurustelusta ei ole, eikä sen puoleen seksistä. Sukupuolielin on katkarapujen sukua ja takapuolikin on karvainen kuin gorillalla.

Tuon kun lukee uudestaan niin ehkä se vitonen oli liioittelua. Pidän huolta hygieniastani, osaan tehdä ruokaa ja omistan täydellisen Mitä Missä Milloin -kirjasarjan vuodesta 1990 asti. Ehkä noilla markkina-arvoni nousee edes kakkoseen asti.

Kyllä mä sanoisin, että tämä on käytännössä nolla. Markkina-arvo perustuu siihen minkä tasoisen kumppanin voi itselleen saada ja tuolla listalla sinun potentiaalisten kumppanien listasi on oikeastaan olematon.

Vierailija
126/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29, markkina-arvo lähempänä nollaa. Olen yh-äiti vailla mitään muuta elämää. En siis harrasta mitään, matkustele tai tee yhtään mitään muutakaan mielenkiintoista. Lisäksi olen työtön. Tinderissä saan kyllä matcheja, mutta jutut lopahtaa melko nopeasti, koska en keksi juurikaan mitään kiinnostavaa sanottavaa, koska koko elämäni koostuu lapsesta ja yksinhuoltajuudesta johtuvasta katkeruudesta.

Vierailija
127/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29, markkina-arvo lähempänä nollaa. Olen yh-äiti vailla mitään muuta elämää. En siis harrasta mitään, matkustele tai tee yhtään mitään muutakaan mielenkiintoista. Lisäksi olen työtön. Tinderissä saan kyllä matcheja, mutta jutut lopahtaa melko nopeasti, koska en keksi juurikaan mitään kiinnostavaa sanottavaa, koska koko elämäni koostuu lapsesta ja yksinhuoltajuudesta johtuvasta katkeruudesta.

Oletko minkään näköinen? Kiinnostaisiko vähän vanhempi yh-isä millä liikaakin kaikkea tekemistä.

Vierailija
128/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa antaa ihan utopistisia numeroita itselleen. Joku sanoo itteensä ysiksi, mutta jos hän olisi ysi, niin mitä on Scarlett Johansson, Anna Nyström, Ariana Grande tai Gal Gadot? Brad Pitt, Chris Hemsworth, Chris Pratt. Evan Spiegel (snapchat), Sergey Brin (Google).

Ysit ovat harvinaisia, suurin osa ihmisistä on vitosia, ja ihmiset jakautuu yleensä kellokäyrän mukaisesti.

Jos haluaa saada realistisen kuvan tasoista, voi katsoa Jim Jeffries:in stand-upin aiheesta. Erittäin raaka, ja samalla hauska. https://youtu.be/OrMFjcxkMo4

-

Miksi joku näyttelijä tai laulaja olisi korkealla? Erityisesti kun iso osa mainitsemistasi ei ole kummassakaan kauhean hyviä. Mieluummin ottaisin monen tähänkin kyselyyn vastanneista naisista kuin ketään noista mainitsemistasi

Koska naiset juoksevat julkkisten perässä (#NotAllWomen), ja noi ovat tunnettuja, halutuimpia miehiä maapallolla.

Naisjulkkiksilla ei ole samanlaista etua, koska naisen status ei ole yhtä tärkeä miehille, mutta jos sanon jonkun ei-kuuluisan kaunottaren nimen, et tiedä kenestä puhun. Oliko itse asiaan (jos sinä olet ysi, mitä maailman huiput ovat) jotain kommentoitavaa? 

Vierailija
129/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 48v, johtotehtävissä, ja kohtalaisen varakas. Minulla on teini-ikäinen poika.

Kasvoiltani näytän nuoremmalta kuin ikä antaa olettaa (yleensä ihmiset eivät usko ikääni, kun sen kerron), ja omaan paksut hiukset. Tässä kai ne plussat.

Miinuksena on se, että olen lyhyt (alle 175cm), ja muutama liikakilo on tullut vyötärölle. Vaikka kuinka treenaa ja syö muka oikein, niin ei ne kilot näemmä enää tässä iässä lähde. 

Arvioisin oman empiirisen kokemukseni perusteella, että Suomessa markkina-arvoni on 5/10, ja eteläisemmässä/itäisemmässä Euroopassa 8/10.  

Vierailija
130/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olen kyllä samaa mieltä.

Se tunne kun kysyy tinderissä naisen harrastuksia ja nainen ei vastaa siihen oikein mitään... NEXT

Vierailija
131/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 36 lapseton.

+Olen kohtalaisen varakas, harteikas, älykäs, puhelias, hyvä työ (esimiesasema) ja hyvin pukeutuva.

-Kalju, hieman liikaa painoa (5,8kg tavoitteeseen) ja lyhyt.

Olisko markkina-arvo siis 7/10?

Max 5/10 noilla specseillä. Ilman ylipainoa treenattuna voisi olla 6/10

Vierailija
132/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti olen ehkä 7. Ei merkittäviä virheitä, ok nätit kasvot, mutta en käytä kuvissa hyvältä (videolla kyllä). Paljon kuitenkin hyviä piirteitä, esim. ei selluliittia, hoikat jalat, suuret siniset silmät ja paksut hiukset. Naisellinen pukeutumistyyli. Olen itsenäinen enkä tarvitse miestä ostoksille seuraksi, mielummin katsotaan yhdessä urheilua ja syödään itsetehtyä meksikolaista ruokaa.

Mutta - muuten persoonani on täysi 0. Olen introvertti, enkä pidä seksistä. Ulkopuolisen silmään vaikutan varmasti kylmältä, en ota kontaktia miehiin koska en halua sänkyyn heidän kanssaan (ja siihen se aina tietenkin menee jos johonkuhun tutustuu). Lienen heteroromanttinen aseksuaali, sillä haluaisin kuitenkin rakastua ja asua yhdessä miehen kanssa? No, olin mikä olin, parisuhdetta en tule löytämään.

Vierailija
133/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ja puoli marsua plus yksi päärynä.

Vierailija
134/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 48v, johtotehtävissä, ja kohtalaisen varakas. Minulla on teini-ikäinen poika.

Kasvoiltani näytän nuoremmalta kuin ikä antaa olettaa (yleensä ihmiset eivät usko ikääni, kun sen kerron), ja omaan paksut hiukset. Tässä kai ne plussat.

Miinuksena on se, että olen lyhyt (alle 175cm), ja muutama liikakilo on tullut vyötärölle. Vaikka kuinka treenaa ja syö muka oikein, niin ei ne kilot näemmä enää tässä iässä lähde. 

Arvioisin oman empiirisen kokemukseni perusteella, että Suomessa markkina-arvoni on 5/10, ja eteläisemmässä/itäisemmässä Euroopassa 8/10.  

Tää muuten varmaan johtuu siitä, että suomalaisen naisen toiveissa on aina pitkä mies. Lyhyelle miehelle ei ole kysyntää. Etelä-Euroopassa muut asiat ratkaisee.

Vierailija
135/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää muuten varmaan johtuu siitä, että suomalaisen naisen toiveissa on aina pitkä mies. Lyhyelle miehelle ei ole kysyntää. Etelä-Euroopassa muut asiat ratkaisee.

En väitä vastaan, toiveissa on melkein aina pitkä mies, mutta kyllä tinderissä oli kysyntää, vaikka profiilissani luki 172cm. Mätsien ikähaarukka 32-40, joku hassu 28-29v. Vanhempiakin tietysti tulis jos haluaisi. 28-32v olivat aina yksinhuoltajia, 33v+ sinkkujakin.

M38

Vierailija
136/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisteni, koulutettujen miesten silmissä uskoisin olevani aika korkealla. Nuoremmat tietty katsovat nuorempia. Myöskään vähän koulutetut ikäiseni eivät ehkä minusta kumppania haluaisi. Olen kuitenkin aika itsenäinen ja pärjäävä nainen.

N44

Vierailija
137/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos skaala on 1-100, niin oma markkina-arvoni on korkeintaan viisi. Olen lähes 40-vuotias kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Olen myös melko lyhyt ja komeuteni on ainoastaan sisäistä laatua. Kokemuksia seurustelusta ei ole, eikä sen puoleen seksistä. Sukupuolielin on katkarapujen sukua ja takapuolikin on karvainen kuin gorillalla.

Tuon kun lukee uudestaan niin ehkä se vitonen oli liioittelua. Pidän huolta hygieniastani, osaan tehdä ruokaa ja omistan täydellisen Mitä Missä Milloin -kirjasarjan vuodesta 1990 asti. Ehkä noilla markkina-arvoni nousee edes kakkoseen asti.

Kyllä mä sanoisin, että tämä on käytännössä nolla. Markkina-arvo perustuu siihen minkä tasoisen kumppanin voi itselleen saada ja tuolla listalla sinun potentiaalisten kumppanien listasi on oikeastaan olematon.

Mies-kakkosen lista potentiaalisista kumppaneista on aina olematon, joten sen puoleen 2 on ihan hyvä.

Vierailija
138/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt asiaa sekuntiakaan koska mulla on oikeaakin mietittävää. Siis koko  elämäni aikana.

Vierailija
139/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 vuotias mies. Akaikäisiä lapsia on 2 kappaletta. Ulkoisesta olemuksesta sen verran, että harmaata on hiuksissa mutta ylipainoa ei ole. Pituus on 177cm mikä tekee minusta pitkän miehen tässä maassa. Varsinainen faktori kuitenkin on, että omaisuus on millin nurkilla. Se tekee minusta ysin - kympin miehen täällä eli voisin poimia lähes kenet tahansa. Juuri nyt ei kuitenkaan kiinnosta.

Ps. Kotonurkilla olisin nollan kieppeillä.

Vierailija
140/156 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin 9:n pintaan olisin. 32 vee lapseton, korkeakoulutettu, urheilullinen, luonnollinen, vakitöissä olevan nainen. Lapsia en halua, miestä en elättäjäksi tarvitse ja tulen itsenäisenä naisena toimeen ihan hyvin.

Äidin ja siskon mielestä ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme