Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös

Vierailija
30.08.2018 |

Ikäsi ja sukupuoli.

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerratkaa nyt vielä, mitkä asiat siihen tasoon vaikuttikaan a) naisella b) miehellä?

Etten nyt turhaan naisena ala arvioida esim. koulutuksen tai työn vaikutusta.

Varmaan se kuinka usein ja ketkä lähestyvät. Jos kukaan ei lähesty niin 0. Jos vain spuget lähestyvät niin vähän parempi ja jos aivokirurgiastronauttikalsarimallit eivät jätä sua rauhaan niin 10

Vierailija
22/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin olen alle arvostelun, koska olen muuttunut täysin näkymättömäksi.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 42. En ole mikään kunnianhimoton vässykkä enkä edes vapailla markkinoilla MUTTA...

Jos nainen arvostaa turvattua toimeentuloa, markkina-arvoni olisi ainakin tällä hetkellä enemmän kuin surkea.

Jos nainen arvostaa akateemista koulutusta, laajaa yleissivistystä, älyllistä uteliaisuutta, sporttista ulkomuotoa, huumorintajua, taiteellista luovuutta ja epämiehekkääksi (?) luokiteltavaa romanttisuutta ja herkkyyttä, erotun suuresta massasta edukseni. Varsinkin korkeasti koulutetuille ja kunnianhimoisille feministeille, joille sopivan kumppanin löytyminen ei ainakaan yleisen käsityksen mukaan ole aina niin helppoa. :)

Vierailija
24/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostusta muhun on, en usko että olen erityisen kaunis mutta nätti ja aika sopusuhtainen ja huolehdin hiuksista ja meikkaan, urheilen ym. Olen jo 40 joten se tarkoittaa että suurin musta kiinnostunut miesryhmä on n 5-kymppiset.

En juuri tarvitse huomiota enkä etsi miestä ja se kai lisää kiinnostusta. Saan kuitenkin paljon enemmän huomiota kuin nuorempana koska olen onnellinen ja tyytyväinen enkä mitään vailla. Olen varmasti nyt aikuisena se nainen joka kantaa itsensä kauniisti, viihdyn itsessäni hyvin.

Mun oma rakas mieheni saa mut hehkumaan ja tuntemaan itseni tosi naiselliseksi.

Olen hyvin toimeentuleva eli taloudellista tukea en tarvitse. Lapsia kaksi, 8 ja 10 v. Seksuaalisesti olen todella aktiivinen.

Sanoisin 8 mutta saatan erehtyä. Joku antais allekin, joku ehkä yli. Mieheni antaa kympin, tietty.

Vierailija
25/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26, markkina-arvo ehkä 6-7, mulla on lapsi ja oon ylipainonen, mutta oon erittäin monipuolisesti taitava, kokeilunhalunen ja huumorintajuinen. En ole turhamainen tai vaikea muutenkaan ja tähän asti ongelma on ollut lähinnä päästä eroon poikaystävistä kun en enää halunnut seurustella, mua ei oo koskaan jätetty. Nyt tosin varattu jo seitsemän vuotta eikä loppua näy.

Vierailija
26/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N51 ja arvo on 8. Miehet pitävät jostain tietystä asiasta paljon, niin minäkin.

Vierailija
27/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5.

N39. Olen mielenterveyskuntoutuja, lievästi ylipainoinen. Koulutus on ja asunto maksettuna.

Mutta minulla on atleettinen tiimalasivartalo, koska olen aina urheillut paljon - muutama ylimääräinen kilo ei tässä rungossa tunnu miehiä haittaavan. Tukkani on pitkä ja todella kaunis, kasvot pikemminkin erikoiset kuin kauniit, mutta enpä ainakaan sekoitu tapettiin.

Lisäksi olen fiksu, sanavalmis ja itsenäinen, mutta tämä ei tämän palstan mukaan miehiä niin kiinnosta.

Olen onnellisesti naimissa kahdettatoista vuotta.

Vierailija
28/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerratkaa nyt vielä, mitkä asiat siihen tasoon vaikuttikaan a) naisella b) miehellä?

Itselleni vaikuttaa ikä, koulutus, työpaikka, ulkonäkö, lapset, ahkeruus.

Vaikka kaikki muut osa-alueet olisivat kymppejä, mutta nainen on patalaiska, niin taso on nolla. Mutta nainen, joka esimerkiksi ottaa kirveen käteen ja tekee saunapuut saa suuren suuren plussan. Näitä asioita harvemmin baareissa tai tinderissä selviää.

Vierailija
29/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se kuinka usein ja ketkä lähestyvät. Jos kukaan ei lähesty niin 0. Jos vain spuget lähestyvät niin vähän parempi ja jos aivokirurgiastronauttikalsarimallit eivät jätä sua rauhaan niin 10

Mitenkäs se sitten lasketaan, jos oikeasti ei tapaa ketään, joka voisi edes yrittää lähestyä. Ei kaikki notku viikonloput läpeensä baaritiskillä. Töissä on tasan kaksi ihmistä minun lisäkseni ja kotoa ei kukaan tule hakemaan. Kaupassa tulee vastaan nuo kylän vanhukset. 

Vierailija
30/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48.

Eronnut, lapseton, androgyyni ja lievästi ylipainoinen. En meikkaa, pukeudun sukupuolineutraalisti. Lyhyet hiukset. Ei tällä hetkellä työpaikkaa. "Erikoiset" harrastukset muihin samanikäisiin verrattuna. En viihdy baareissa, en käytä alkoholia lainkaan, en tupakoi. Vaihdevuodet kolkuttelee jo ovelle.

Markkina-arvo: 0

Vierailija
31/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.

Olet yli keskitason ehkä jotain 8-9, tupakointi ja tatuoinnit pieni miinus, tuo nuoruus ja hoikkuus on suuri plussa

Vierailija
32/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se sitten lasketaan, jos oikeasti ei tapaa ketään, joka voisi edes yrittää lähestyä. Ei kaikki notku viikonloput läpeensä baaritiskillä. Töissä on tasan kaksi ihmistä minun lisäkseni ja kotoa ei kukaan tule hakemaan. Kaupassa tulee vastaan nuo kylän vanhukset. 

Sitten se on 0

Vierailija
33/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä halvatun markkinoilla?

Ihmiset ei ole karjaa. En minä eikä muut.

Jos rakastuu niin rakastuu.

Jos kaksi rakastuu toisiinsa, se on hyvä alku.

Vierailija
34/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Olen 40v vuoroviikkoäiti. 172 cm ja 65 kg. Työssä enkä polta. Meikkaan ja laitan itseäni. Mutta en saa miesten huomiota joten päättelen olevani siis vain 1.

Vierailija
35/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni vaikuttaa ikä, koulutus, työpaikka, ulkonäkö, lapset, ahkeruus.

Vaikka kaikki muut osa-alueet olisivat kymppejä, mutta nainen on patalaiska, niin taso on nolla. Mutta nainen, joka esimerkiksi ottaa kirveen käteen ja tekee saunapuut saa suuren suuren plussan. Näitä asioita harvemmin baareissa tai tinderissä selviää.

Eli etsit kotiorjaa vai? En todellakaan tee saunapuita, koska en edes sauno, mutta hoidan päivätyöni, opiskeluni ja normaalit kotityöt ihan reippaasti. Mikään turhanpäiväinen nyhjästely vain ahkeruuden nimissä ei kiinnosta. Olisiko tämä sinulle turn off? 

Vierailija
36/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28, korkeakoulutettu, normaalipainoinen ja huolehdin ulkonäöstäni. Ilmeisesti parempi markkina-arvo kuin olisin ajatellut, kun sain sellaisen miehen kun sain. Sinkkuna toki kovempi, vaikka vientiä riittäisi nytkin, iloiset ihmiset on haluttua seuraa.

Vierailija
37/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten se on 0

Okei. No ei se mitään, olen kuitenkin parisuhteessa. :D Kunhan mietin. 

Vierailija
38/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli viiskymppinen ukkomies, alle kymmenen lasta. M-arvo 9.8. Mutta ei se teitä hyödytä pätkääkään kun olen tarjolla vain vaimolle ja rakastajattarelle.

Eri vekkuli höpönassu, ja melko itseriittoinen sellainen, voisit antaa itse itsellesi aploodit.

Vierailija
39/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla liian vaatimaton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.

Olet yli keskitason ehkä jotain 8-9, tupakointi ja tatuoinnit pieni miinus, tuo nuoruus ja hoikkuus on suuri plussa

Mitä hittoa? Tupakoiva, työtön amisnainen on 8-9, eli siellä kärkikahinoissa? Juu, eihän tokikaan miehet ole pinnallisia. Vaaditaan muka terveitä elintapoja ja siksi kelpaa vain hoikat, mutta tupakointi ei sitten yhtäkkiä haittaakaan. 

Vierailija
40/156 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen nyt kaikki kliseet: eli mikä on markkina - arvo, mikä on ulkonäkö jne.?

Itse olettaisin olevani yhdeksän.

Henkisyyden osalta läksyt.