Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä kestää pyöräillä 5km?

Vierailija
30.08.2018 |

Musta tuntuu että oon hidas pyöräilemään kun mummot ja lapsetkin ohittaa mut. 5km työmatkaan menee puoli tuntia. Onko liian kauan? Kauanko teillä kestäisi tuo matka normaalivauhtia eli ei kiireessä? Toki pääsisin nopeammin jos kiire, mutta jalat tulee kipeiksi ja hengästyn jos ajan liian kovaa. Tykkään ajaa rennosti ja kuunnella samalla musiikkia. Oon perusterve 25-vuotias nainen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko ylämäkiä vai tasaista. Itse kävelen vitosen 45 minuutissa, normi vauhtia.

Vierailija
2/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 min ja on aika paljon ylämäkiä/alamäkiä siinä reitillä, jossa ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20min

Vierailija
4/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työmatka 6km. Kestää 20min.

Vierailija
5/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi pyörää esiin viiden kilometrin lenkkiä varten, mutta aikaa siihen menisi 8-10 minuuttia.

Vierailija
6/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min. Työmatkani on tasan 5km.

Vierailija
7/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa kauanko se matka kestää jollei ole kiire ja töihin ehtii,ei sada jne..nauti pyöräilystä ilman kiirettä

Vierailija
8/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin 20 minuuttia. Nykyään yli vuoden, että saan lähdettyä.

Vierailija
9/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkani oli ennen tuon verran ja aikaa kului noin 20 minuuttia.

Vierailija
10/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työmatka 5,5 km. 20 min menee jos ajan reippaasti, 25 jos hitaasti. Olen ylipainoinen 45 v nainen.

Vierailija
11/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreitillä on liikennevaloja ja tukku kärkikolmioristeyksiä, joiden kohdalla ei uskalla luottaa siihen, että autoilija varmasti väistää. Nämä vaikuttavat aika paljon nopeuteen. Yleensä menee n. 15 min ja matka ripauksen päälle 5 km.

Vierailija
12/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla menee 15-20min, ajatteko niin nopeaa, että tulee ihan lihakset kipeiksi? Eli että se on kunnon urheilusuoritus, josta hengästytti? Ja mitä vaihdetta käytätte? Onkohan mulla huono pyörä vai oonko vaan liian hidas.

Vierailija
13/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 minuuttia.

Mä tiedän mitä AP tarkoittaa. Joka aamu joku harmaahapsinen +65v mummo vetää pyörällä musta ohi ja vaikka kuinka yrittäisin niin en pysy hänen perässään. Se nakertaa minua rotan lailla Samaten nuoret tuntuvat ajavan minusta päivittäin ohi.

Vierailija
14/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-25 minuuttia.

Mä tiedän mitä AP tarkoittaa. Joka aamu joku harmaahapsinen +65v mummo vetää pyörällä musta ohi ja vaikka kuinka yrittäisin niin en pysy hänen perässään. Se nakertaa minua rotan lailla Samaten nuoret tuntuvat ajavan minusta päivittäin ohi.

Jep, juuri tämä! Ja alakouluikäiset lapsetkin viilettää ohi nopeasti. Toisaalta ihan kiva pyöräillä hitaasti ja rauhassa, mutta olis kiva ettei työmatkaan kuitenkaan kulu niin paljoa aikaa, kun saman matkan muut ajaa nopeammin.

Vierailija
15/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että oon hidas pyöräilemään kun mummot ja lapsetkin ohittaa mut. 5km työmatkaan menee puoli tuntia. Onko liian kauan? Kauanko teillä kestäisi tuo matka normaalivauhtia eli ei kiireessä? Toki pääsisin nopeammin jos kiire, mutta jalat tulee kipeiksi ja hengästyn jos ajan liian kovaa. Tykkään ajaa rennosti ja kuunnella samalla musiikkia. Oon perusterve 25-vuotias nainen.

Mitä jos ostaisit ihan oikean polkupyörän? Ei sillä Jopolla kuulu ajaa kuin maksimissaan kilometrin matkoja.

Vierailija
16/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pyörästä. 10-20 minuuttia, paskalla pyörällä jopa puoli tuntia.

Vierailija
17/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vartti. Mutta jokainen pyöräilköön sitä vauhtia, mikä itselleen sopii. N41

Vierailija
18/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 2km matkaan 10min, perässä noin 45kg peräkärry (sis. kaks lasta). Vitoseen menis laskennallisesti 25min ja mielestäni ajan aika hitaasti. Pyörässä seitsemän vaihdetta ja yleensä suoralla tiellä käytän vitosvaihdetta, mankeloin vajaa 20v vanhalla Helkamalla, jonka sain ollessani yläasteella. Vähän on käynyt 26" renkaat ja runko pituuskasvun myötä pieneksi mutta en anna sen haitata!

Miehen peräkärryttömällä, neljä vuotta vanhalla "maantiepyörällä" taas rullailen kevyesti ja paljon nopeammin.

Ettei osasyy olisi sinullakin pyörässä? Entäs reisilihastesi kunto, itse ainakin huomaan pyöräilyn käyvän varsinkin etureisiin nyt kun pyöräni ei tahdo polkematta mennä edes alamäkiä. Ehkä sitä vois harkita uutta pyörää nyt kun pitäisi enemmänkin (köh, 8km päivässä :D) polkea. No oli mulla neljä vuotta välissä, kun en pyöräillyt ollenkaan.

Vierailija
19/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vedän 40 km/h keskinopeutta jos ei ole keiloja törttöilemässä. Ton matkan vetäisin jonnekkin 6-7 min.

Vierailija
20/35 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että fillari on vääränkokoinen, kumit tyhjät tai vastaavaa jos noin sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän