Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutta Gustafsberg or whatever

Vierailija
30.08.2018 |

Ensiksi Jutta oli poliisi. Sitten Jutta siirtyi kehonrakennusmaailmaan ja alkoi kisailemaan fitnessissä. Bodaus-lehden KP Ourama taisi lausua legendaarisesti, ei fitness vaan fatness, kun Jutta ei ollut kaikkein kireimmillään. Sitten Jutta osallistui Suuri Seikkailu realityyn, jossa tapasi tulevan miehensä Petteri Jussilan. Heille syntyi yksi lapsi. Sitten Petteri traagisesti hukkui, jonka jälkeen Jutta aloitti nopeasti seurustelemaan Harri Gustafsbergin kanssa, joka on Karhu-ryhmän poliisi ja nykyään kouluttaja. Harri adoptoi Jutan ja Petterin lapsen. Seuraavaksi Jutta erosi Harrista ja otti miehekseen voimamies Ari Kokkosen, josta tuli Jutan ja Petterin lapsen isäpuoli, jonka oli adoptoinut Harri. Olenko tähän saakka kärryillä?

Seuraavaksi Jutta erosi Arista ja otti miehekseen reality-ohjelmassa itselleen vaimoa etsineen imelyksen Juha Rouvisen. Samaan aikaan Jutta kouluttautui jonkinlaiseksi seksi-asiantuntijaksi, jopa suosittelee esimerkiksi pikapanoja. Näitä oppeja päätettiin myös jakaa Jutan ja Juhan häissä häävieraille. Mitä häissä tapahtui, on jokaisen arvaus, sen tietävät vain niihin osallistuneet.

Kaikki ei kuitenkaan mene kuin Strömsössä. Juhaa edeltänyt Ari nimittäin pelailee golfia Jutan isän kanssa samalla ihmetellen, että miksi edes isä ei saanut kutsua häihin.

Saisiko tästä jo jonkinlaisen realityn aikaiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin todeta, että ketäs nyt noin paljon kiinnostaa, mutta näemmä sua ainakin, miksi ihmeessä?

Vierailija
2/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvinen viljelee kliseitä, Jutta eläytyy niihin.

Ihana rakkaus.

Vierailija
4/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvinen on upea mies. Herkkä. Romanttinen. Itse olisin ihan hyytelönä jos mun mies laittaisi tuollaisia viestejä instaan.

Vierailija
5/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelys. 😄 Hyvin kuvaa Frouvisen Juhaa.

Vierailija
6/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, kuinka köykäisin perustein mennään aina heti naimisiin.

Jotain karismaa hänessä täytyy olla miesten mielestä. Rahaakin tietysti on, mutta niin on tainnut olla näillä miehilläkin?

En ole noin tarkasti seurannut mutta toki uutisiin törmää ja välillä tulee luettua. Sitä arvostan, että lasta ei juuri julkisuudessa koskaan näy.

Vierailija
7/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden Rouvisten häissä olleen pariskunnan. Ovat someaddikteja ja haluavat antaa upean, rakastuneen ja menestyvän kuvan itsestään netissä. Miehen ura on kaikki kaikessa ja kulissien pysyttävä kunnnossa. Rouva itse on ollut suhteen alkuajoista todella masentunut ja tuntee tuskaa tästä miehensä toiminnasta. Leikkii mukana, koska elintaso. Sydäntä särkee katsoa näiden somepäivityksiä, kun tietää todellisuuden. Olen itse todella surullinen, koska olen joutunut kuuntelemaan vuodatuksia perhe-elämähelvetistä tältä naiselta. Mistään ihanasta rakkausssuhteesta ei ole kyse, pistää miettimään, onko Rouvisillakaan... :/