Masentaako teitä kesän loppuminen ja syksyn tulo?
Kommentit (29)
Kyllä masentaa, on käsillä kamalin vuodenaika mulle. Tarvon töihin väkisin ja katon kun sataa ja lehdet tippuu. Tulee sellanen ahdistava tunne.
Kun marraskuu alkaa helpottaa kun tulee lumi ja se valaisee ja sitten tulee jouluhässäkät niin helpottaa
Eniten tympii se vaihe jolloin puista on viimeisetkin lehdet tippuneet. On harmaata sataa tihuttaa ja kura roiskuu. Lumen tultua vähän helpottaa. Maaliskuulle kääntyessä on jo kevät voitolla.
Ei tähän syksyn tuloon mikään auta, on otettava vain vastaan mitä tulee.
Vuosi vuodelta vain syksyt tympii enemmän. Luulen sen johtuvan ajatuksesta että taas yhtä kesää lähempänä kuolemaa.
Hieman. Kehoni menee syksyllä eri moodiin, eli väsyttää jatkuvasti, olen kalpea ja vatsa toimii huonosti. Huomasin tämän muutoksen jo viikko sitten. Ilman noita oireita ei varmaan masentaisikaan.
Pimenevät illat ja pitenevät yöt mahdollistavat yhä kohtuuttomamman seksuaalisen irstailun. Siihen panen toivoni.
Juu.
Ratkaisu: Häivyn parin viikon päästä maasta lämpimämmille leveyspiireille melkein koko talveksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei masenna. Ainoa vuodenaika, joka minua saattaa masentaa, on viipyilevä kevät. Siis se kun talvi ei millään ota loppuakseen.
No tämäpä! Mikään ei vituta enempää kuin helmikuun lopun - huhtikuulle ajoittuva ajanjakso, jolloin uutisissa saa lukea että '' nyt lämpenee, kevät tullosa, EIKUN PAKKASTA -10C, ei ei nyt päästään kohta jo plussan puolelle, nyt on alkanut kevät, eikun PAUKKUPAKKASET SUOMESSA, -25C!!! ja nyt taas lämpenee, loskaa loskaa loskaa, jäätä jäätä jäätä, hupsista keikkaa täältä tulee vielä viimeinen takatalvi, ja SITTEN VASTA LÄMPENEE VIIMEINKIN ''
Vittu mitä paskaa. Literally, kadut täynnä loskaa ja hangista paljastuneet koiranripulit.
Vähän joo. Olen ollut melkein koko kesän mökillä ja olen niin kauan kuin voin. Mökki on saaressa ja viimeistään kunhan järvi alkaa osoittaa jäätymisen merkkejä, on pakko lähteä jottei jää tänne jumiin pariksi kuukaudeksi. On siihen onneksi vielä aikaa.
Tuskinpa tulee ihan pian näin mahtavaa kesää uudelleen. Toivottavasti syksykin on pitkä ja lämmin.
Ihana sysy, ja sitten joulu, jonka myötä voimme taas tapella. ;)
Ei masenna, vaan piristää.