Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaako teitä kesän loppuminen ja syksyn tulo?

Vierailija
30.08.2018 |

Jos masentaa, millä keinoin lievitätte sitä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna. Nyt on paremmat kelit kuin monesti Heinäkuussa.

Vierailija
2/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumalla ja makaamalla sängyssä vapaa+ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna. Oli tosi kiva kesä, mutta nyt on kivaa, kun on syksy. Yksi erittäin hyvä syy nauttia syksystä on se, että mun vuokrahevoseni saa sätkyjä paarmoista, ja nyt niitä ei enää ole! Saa nähdä, mitä tapahtuu, jos kohdataan isompi määrä hirvikärpäsiä.

Vierailija
4/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.Tykkään syksystä.Kesäkin oli uskomattoman pitkä ja upea!Ainoa vaan että loma ohi:(

Vierailija
5/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään muotoa masenna lainkaan. Ihanaa kun ei ole helteitä. Syksy on elämän parasta aikaa.  :)  Paras ilma mitä tiedän, on kuulas syksyinen auringonpaiste kun puissa on jo hiukan syksyn kirkkaita.värejä. On sellainen hiukan viileä ilma, mutta siitä selviää kun laittaa puseron tai takin ylleen. Ja aurinko kuitenkin lämmittää vielä kivasti. Ihanaa syksyä kaikille!

Vierailija
6/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei masenna. Oli tosi kiva kesä, mutta nyt on kivaa, kun on syksy. Yksi erittäin hyvä syy nauttia syksystä on se, että mun vuokrahevoseni saa sätkyjä paarmoista, ja nyt niitä ei enää ole! Saa nähdä, mitä tapahtuu, jos kohdataan isompi määrä hirvikärpäsiä.

Tämän lisäksi: mun 4-vuotias sanoi, että hyvä, kun on syksy, koska kohta tulee talvi. Talvi on hänen suosikkuvuodenaikansa, koska silloin saa "tehdä lumienkeleitä ja hiihtää". On ollut niin pitkään sitkeästi tätä mieltä, että uskon. Kesälläkin koko ajan kyseli, että koska on talvi :D

Vierailija
7/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna. Ainoa vuodenaika, joka minua saattaa masentaa, on viipyilevä kevät. Siis se kun talvi ei millään ota loppuakseen.

Vierailija
8/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään parin tunnin kävelyllä Helsingin keskustassa ja siellä oli 17 astetta lämmintä. Minulla oli shortsit ja t-paita, monilla oli jo välikausitakit päällä ja huivit kaulassa. Kalenteripukeutujat ovat hauskaa porukkaa.

Kun syksy toden teolla alkaa, ajatus varatusta joulumatkasta lämpimään helpottaa.

Vierailija
9/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! Inhoan kun tulee pimeä vuodenaika, jolloin on vielä kylmää. Sanoisin esi-esi-esi jne -vanhemmilleni, että älkää hitossa nyt tuonne pimeään ja kylmään jääkö asumaan

10/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa vähän. Voin paremmin valoisaan vuodenaikaan.

Lievitän sitä syömällä hyvää ruokaa, uppoutumalla mielenkiintoisiin asioihin sekä hyväksymällä kaamosoireilun osaksi elämää. Yritän myös ulkoilla melko säännöllisesti, vaikkei aina tekisi mieli lähteä ulos.

Vierailija
11/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei masenna, paitsi se, että syksyllä lehdet tippuu puista ja joutuu haravoimaan pihaa ja meidän pihassa haravoitavaa riittää.

Vierailija
12/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä syksyssä masentaa on kellojen siirto.

Vierailija
13/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna, vaan nautin syksystä. Ensin pimeät illat, ruska, sadepäivät. Sitten joulun odotus ja ensilumi.

Vierailija
14/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lisäksi: mun 4-vuotias sanoi, että hyvä, kun on syksy, koska kohta tulee talvi. Talvi on hänen suosikkuvuodenaikansa, koska silloin saa "tehdä lumienkeleitä ja hiihtää". On ollut niin pitkään sitkeästi tätä mieltä, että uskon. Kesälläkin koko ajan kyseli, että koska on talvi :D

Olipa mukava kirjoitus! Olin lapsena samanlainen äitini kertoman mukaan. Kyselin suksieni perään (olivat kesäsäilytyksessä varastossa) jo syyskuussa.Keski-Suomessa lumi tuli usein syyskuun aikana( 50-60- luvulla).

Vierailija
15/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Masentaa vähän. Voin paremmin valoisaan vuodenaikaan.

Lievitän sitä syömällä hyvää ruokaa, uppoutumalla mielenkiintoisiin asioihin sekä hyväksymällä kaamosoireilun osaksi elämää. Yritän myös ulkoilla melko säännöllisesti, vaikkei aina tekisi mieli lähteä ulos.

Niin vain olemme erillaisia. Minä taas voin paremmin syksyllä ja talvella!

Vierailija
16/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei masenna, vaan nautin syksystä. Ensin pimeät illat, ruska, sadepäivät. Sitten joulun odotus ja ensilumi.

Samoin ajatuksin ollaan täälläkin! Kiitos!

Vierailija
17/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan.Tykkään syksystä.Kesäkin oli uskomattoman pitkä ja upea!Ainoa vaan että loma ohi:(

Ilmaisia välilyöntejä, ota tästä vastaisuuden varalle --->                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Vierailija
18/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa kyllä.

Vaikka niitä helteitä oli paljon niin tuntuu että ne meni pois liian nopeasti.

Harmi kun ei voi enää nauttia auringosta. UV-säteilykin on enää vain jotain alle 3 luokkaa eli enää ei voi edes ruskettua.

Vierailija
19/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä masentaa se että päivät alkavat taas pidentyä joulukuussa ☹

Vierailija
20/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät auttavat asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän