Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmien määrä

Vierailija
30.08.2018 |

Mikä on keskiarvoinen määrä naisilla per rakastelukerta? Miehillä varmaan yksi per rakastelun.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä ei minulla yhtäkään. Mikä on per rakastelukerta....? Kun seksi voi jatkua tuntejakin. Välillä lopetetaan, taas jatketaan.

En ole koskaan nähnyt tästä tilastoja, montako kertaa nainen laukeaa per yhdyntä. Sitten tietysti osa laukeaa sormilla, osa seksileluilla, osa nuolemalla....

Vierailija
2/10 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja tauko mutta ennätys 7 per päivä

Mies44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään rajaa ole, montako kertaa nainen voi saada. Aikaa voi mennä kyllä mutta nainen pystyy laukeamaan vaikka kuinka monesti.

Vierailija
4/10 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeää on naisella saada orgasmi?

Vierailija
5/10 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on sanottava että tärkeää. Tunne on minulla, jes onnistuin taas. Yhdynnässä ei mahdollisesti ei, eli dildoa ja kieltä rintojen hyväily. Kolmisenkertaa, ja tuntuu hyvältä kun nainen sanoo kiitos rakas.

Vierailija
6/10 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää yksikin, mutta seksin täytyy olla muutenkin hyvää.

N56

Vierailija
7/10 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on joskus vaikea ymmärtää ja tietää mitä nainen haluaa. Tärkeässä roolissa naisilla on saada tunne että on hyväksytty ja haluttu sekä läheisyys on isossa roolissa myös.

Siksi mietinkin missä määrin se orgasmi on tärkeä ja niiden määrä. No kyllä naisillekin panettaa ja seksin tarve on erilainen, hitaampi ja pidempi. Orgasmi on huipennus.

Vierailija
8/10 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, no varmaan ihan sama kuin miehellekin?? Minä ainakin haluan laueta joka kerta, joka päivä. Kyllä nussiminen muutenkin on upeeta tietty, mutta enhän mä siihen ihan kiimaisena voi sen jälkeen jäädä. N50+

Vierailija
9/10 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on joskus vaikea ymmärtää ja tietää mitä nainen haluaa. Tärkeässä roolissa naisilla on saada tunne että on hyväksytty ja haluttu sekä läheisyys on isossa roolissa myös.

Siksi mietinkin missä määrin se orgasmi on tärkeä ja niiden määrä. No kyllä naisillekin panettaa ja seksin tarve on erilainen, hitaampi ja pidempi. Orgasmi on huipennus.

Mtäh? Miten seksin tarve muka naisille on hitaampi ja pidempi? Mä ainakin sytyn ja kastun ihan parissa sekunnissa.  Mä en ymmärrä noita "pitää tiskata ja viedä roskat ja hivellä naista päivällä ja sanoo, miten kiva se on, niin se voi ""antaa"" illalla"-juttuja. Pöh. Kosketus, katse, hipaisu tai raju suudelma kaulalle ja oon ihan valmiina ja vaatteet lähtee päältä. Seksiä joja päivä ja paljon kiitos. (Taivaan kiitos saankin!)

Läheisyys...no seksin jälkeen joo. Heti asiaan vain, halimisen aika on orkkujen jälkeen. N50+

Vierailija
10/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Yksi naisystäväni sai monta peräkkäin muutaman minuutin välein. Jossain 5-10 välillä sanoi, että riittää kiitos. Useille taas riittää yksi ja hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi