Järkytyin demiä lukiessa miten paljon seksikumppaneita teini-ikäisillä on
Oli joku gallup, jossa suurella osalla alle 18-vuotiaina oli ollut yli viisi seksikumppania eikä ne yleensä olleet mitään seurustelukumppaneita.
Avautui omat silmät, jotka ei omista lapsista olis osannut kuvitellakaan moista.
Kommentit (68)
Ehkä helpottaa kun tiedostat, että suuri osa ihmisistä valehtelee ylipäänsä kyselyissä, ja varsinkin seksiasioihin liittyvissä, nimettömissäkin.
Mieti sitä suojaamattoman seksin määrää. :(
Mieti sitä suojaamattoman seksin määrää. :(
Linevätkö ottaneet mallia tältä palstalta? - En itse kuulu Demin lukija kuntaan, enkä ihan tarkkaan tiedä minkä ikäisille se on suunnattu, mutta tulee mieleen, että se on näitä suuren maailman kaksinaismoralistisia lehtiä, kuten vaikka Cosmopolitan, jossa mm. seksiin ja seksin harrastamisen yleisemmin suhtaudutaan hyvin kaksinaismoralistisesti. Toisaalta esitetäään ja näytellään tavoittelemisen arvoisena suurta määrää kokemusta (mm.) seksistä ja seuraavalla sivulla kerrotaan, että kuinka säilyttää ja antaa seksiä vain sille yhdelle oikealle ja kuinka yrittää vietellä Se itselle Mr Oikea,jonka kanssa voi kokeilla sopivana hetkenä harrastaa villiä seksiä....
Mustakin jodelin jutut erikoisia. Yhtä panemista 1990 jälkeen syntyneiden elämä...
Hm, tässä sulle ehkä helpotukseksi että oon 15v enkä oo ikinä ees pussannut poikaa eikä mulla oo ollut poikaystävää. :D nojaa ainahan on poikkeuksia
Tuollaisiin gallupeihin vastaavat lähinnä ne, joilla ylipäänsä on ollut seksiä. Toki hyvin moni tyttö aloittaa seksielämän alaikäisenä, ja kuten aikuiset naiset tietävät, sen ensikokemuksen jälkeen seksi uuden kumppanin kanssa ei ole niin suuri kysymys.
Yllätävän moni harrastaa myös suojaamatonta seksiä. Vaikka luullaan, että teinit ymmärtää ehkäisyjutut, ei todellisuudessa ole ihan niin.
Mitäs sitä turhia pihtailemaan. Seksi on kivaa ja nautinnollista.
Olen 16 ja kokenut kaiken seksissä. Mikään ei enää yllätä mua.
konkari kirjoitti:
Olen 16 ja kokenut kaiken seksissä. Mikään ei enää yllätä mua.
Anaaliseksinkin? Tuplat? Onko sekään sitten positiivista...
Oliko gallup Demin sivuilla heidän itsensä tekemä vai virallinen oikea gallup.
Tyttäreni on 16-v enkä haluaisi hänen vielä aloittavan. Poikaystävä on.
Vierailija kirjoitti:
Linevätkö ottaneet mallia tältä palstalta? - En itse kuulu Demin lukija kuntaan, enkä ihan tarkkaan tiedä minkä ikäisille se on suunnattu, mutta tulee mieleen, että se on näitä suuren maailman kaksinaismoralistisia lehtiä, kuten vaikka Cosmopolitan, jossa mm. seksiin ja seksin harrastamisen yleisemmin suhtaudutaan hyvin kaksinaismoralistisesti. Toisaalta esitetäään ja näytellään tavoittelemisen arvoisena suurta määrää kokemusta (mm.) seksistä ja seuraavalla sivulla kerrotaan, että kuinka säilyttää ja antaa seksiä vain sille yhdelle oikealle ja kuinka yrittää vietellä Se itselle Mr Oikea,jonka kanssa voi kokeilla sopivana hetkenä harrastaa villiä seksiä....
Ei cosmopolitan ole mikään ohjekirja vaan siellä esitellään lukijakuntaa kiinnostavia asioita eri näkökulmista. Aina ihmetyttää sinkkuelämään ja cosmopolitanin yms. haukkuminen tällaisilla perusteilla, ihan kuin haukkujilla ei olisi mitään kokemusta muista ihmisistä tai elämästä.
Äiti oli draamaqueen ja nyt näkyy tytärkin olevan, vaikka on vasta 13 v. Itse olisin huolestunut jo äidin käytöksestä, mutta lapsen isä yritti aina vain rauhoitella ja hyvitellä!
stalkkeri
eikö se ollut niin että tytöt menettää neitsyytensä keskimäärin 16-vuotiaina? ennättäähän siinä sitten sekstata
Seksi on kivaa ja sitä kannattaa harrastaa paljon.
Kunhan ehkäisy on kunnossa ja harrastaja tiedostaa sukupuolitautien riskit.
Vierailija kirjoitti:
Oliko gallup Demin sivuilla heidän itsensä tekemä vai virallinen oikea gallup.
Tyttäreni on 16-v enkä haluaisi hänen vielä aloittavan. Poikaystävä on.
Luuletko ettei vielä ole aloittanut?
Itsekin erehdyin luulemaan noin, mutta väärässä olin. Kyllä harrastaa, mutta onneksi ei irtosuhteita ja huolehtii ehkäisystä. Seksihän on kivaa ja nautinnollista ja tuossa iässä hormonit hyrrää.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitä turhia pihtailemaan. Seksi on kivaa ja nautinnollista.
Kaipaan vanhoja aikoja ja moraalikuria.
Kurittomuus aiheuttaa vahinkoraskauksia, seksitauteja (ja niiden takia hedelmättömyyttä)
Myös vaihtuviin kumppaneiden tottunut eroaa helpommin peeheellisenäkin. Tottunut liinaan vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei cosmopolitan ole mikään ohjekirja vaan siellä esitellään lukijakuntaa kiinnostavia asioita eri näkökulmista. Aina ihmetyttää sinkkuelämään ja cosmopolitanin yms. haukkuminen tällaisilla perusteilla, ihan kuin haukkujilla ei olisi mitään kokemusta muista ihmisistä tai elämästä.
Minua kiinnostaa termodynamiikka.
Oho. Mä olen harrastanut seksiä vain nykyisen mieheni kanssa ja ollaan oltu yhdessä 16-vuotiasta saakka. Sitä ennen oli kyllä poikaystäviä ja "säätöjä", mutta seksiä en ollut kenenkään kanssa harrastanut vaikka ehdotteluja tuli kyllä.