Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pysty olemaan yksin kotona päivääkään

Vierailija
29.08.2018 |

Hei,
Minua ärsyttää kun mieheni ei pysty olemaan kotona yksin päivääkään (siis ahdistuu jos olen pitkään poissa tms). Mies myös soittelee minulle liian monta kertaa päivässä (aamulla aikaisin että on töissä, ja haluaa myös että minä soitan hänelle aamulla kun olen töissä ja heti kun pääsen töistä). Jos minulla menee pidempään töiden jälkeen, mies ahdistuu. Myös jos menen vaikka ystävän luo, mies ei tykkää siitä ja ahdistuu jos olen siellä pitkään (kyllähän kaikilla pitäisi olla oikeus tyttöjen iltoihin).

Olen alkanut tajuta vasta nyt että tämä ahdistaa minua. Mies ei myöskään halua lapsia vaikka minä haluaisin jo. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Minusta miehen käytös ei ole normaalia. Jo suhteen alussa muistan että mies tuli minua hakemaan heti kun pääsin töistä yms. Ollaan melkein 30-vuotiaita.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ollaan yhdessä jossain sukulaisella tms, mies on enimmäkseen hiljaa ja viestii ettei viihdy siellä. Kun olimme serkkuni häissä mies lähti sieltä etuajassa. Ei tykkää sellaisista tapahtumista.

Ap

Juokse! Yrittää sitoa sinut itseensä, eristää ystävistä ja suvusta ja määrätä rahoistasi. Nyt jalat alle niin pian kuin mahdollista!!!

Vierailija
62/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista minäkin olen miettinyt, onko tässä kyse siitä että mies haluaa kontrolloida minua ja jopa eristää sukulaisista :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuu myös helposti. Jos joku arvostelee häntä mies saattaa suuttua ja sanoo ettei halua enää nähdä kyseistä henkilöä. Mies on myös tönäissyt minua joskus :( nyt en enää katso sellaista. Olen kyllä sanonutkin usein ettei noin saa tehdä mutta mies sanoo vaan että "ei tuo voinut sattua".

Ap

Vierailija
64/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sopii kyllä siihen Mustasukkaisuus - ketjuun ja tunnistin monia asioita sieltä. Esim. Mies haluaa jopa että peittellen hänet illalla ja joskus että tulen vessaan mukaan yms... Ei ole normaalia.

Tiedän että pitää erota mutta en ole vielä saanut siihen voimia. Kyllä minulla on edelleen tunteita miestä kohtaan vaikka tiedän että hänen käytös ei ole oikein (on joskus myös tönäissyt tai läimäissyt minua).

Ap

Vierailija
65/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että menen vessaan mukaan kun mies on siellä.

Ap

Vierailija
66/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu! Avaahan nyt ap ne silmäsi ja herää todellisuuteen. Mies on i*d*i*o*o*t*t*i*!

Vierailija
67/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan on :( tänään mies oli vihainen siitä että en vietä riittävästi aikaa hänen kanssaan. Kaikki on minun syytä hänestä :(

Ap

Vierailija
68/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue läheisriippuvuudesta. Läheisriippuvan kumppani on usein itsekin joko läheisriippuva tai narsisti eli mieti myös omaa käytöstäsi.

Vierailija
69/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/70 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin ilmiselvä provo :D Ei kukaan ole niin idiootti, että kitisee jossain palstalla pikkulausein ja ottaa tuulta alleen aina kun joku esittää uuden teorian :D Järkevä ihminen kysyy neuvoa ja pohtii mitä tehdä ja miten tehdä, eikä kitise asioista uudelleen ja uudeleen. Sama juttu kiertää kehää tässäkin keskustelussa. Ongelma -> neuvo -> sama ongelma -> neuvo -> sama ongelma ja niin edelleen. Näin on myös hyvä pitää keskustelu nousussa, kun kommentteja tulee jatkuvalla syötöllä, etenkin aloittajan toimesta.

Ap