Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pysty olemaan yksin kotona päivääkään

Vierailija
29.08.2018 |

Hei,
Minua ärsyttää kun mieheni ei pysty olemaan kotona yksin päivääkään (siis ahdistuu jos olen pitkään poissa tms). Mies myös soittelee minulle liian monta kertaa päivässä (aamulla aikaisin että on töissä, ja haluaa myös että minä soitan hänelle aamulla kun olen töissä ja heti kun pääsen töistä). Jos minulla menee pidempään töiden jälkeen, mies ahdistuu. Myös jos menen vaikka ystävän luo, mies ei tykkää siitä ja ahdistuu jos olen siellä pitkään (kyllähän kaikilla pitäisi olla oikeus tyttöjen iltoihin).

Olen alkanut tajuta vasta nyt että tämä ahdistaa minua. Mies ei myöskään halua lapsia vaikka minä haluaisin jo. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Minusta miehen käytös ei ole normaalia. Jo suhteen alussa muistan että mies tuli minua hakemaan heti kun pääsin töistä yms. Ollaan melkein 30-vuotiaita.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Minua ärsyttää kun mieheni ei pysty olemaan kotona yksin päivääkään (siis ahdistuu jos olen pitkään poissa tms). Mies myös soittelee minulle liian monta kertaa päivässä (aamulla aikaisin että on töissä, ja haluaa myös että minä soitan hänelle aamulla kun olen töissä ja heti kun pääsen töistä). Jos minulla menee pidempään töiden jälkeen, mies ahdistuu. Myös jos menen vaikka ystävän luo, mies ei tykkää siitä ja ahdistuu jos olen siellä pitkään (kyllähän kaikilla pitäisi olla oikeus tyttöjen iltoihin).

Olen alkanut tajuta vasta nyt että tämä ahdistaa minua. Mies ei myöskään halua lapsia vaikka minä haluaisin jo. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Minusta miehen käytös ei ole normaalia. Jo suhteen alussa muistan että mies tuli minua hakemaan heti kun pääsin töistä yms. Ollaan melkein 30-vuotiaita.

Olet oikeassa,  tuo on kontrollointia eikä  siis mikään normaalitilanne parisuhteessa.Kyllä lähes 30-vuotiaan pitäisi  tajuta ettet voi töistä soitella hänelle vaan työaikana tehdään töitä.

Käske sen hankkia harrastuksia.

Vierailija
22/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on myös mm. sitä mieltä että parisuhteessa on yhteiset rahat yms. Nykyään en uskalla näyttää edes paljon minulla on rahaa tilillä kun mies alkaa anella että laitan johonkin.

Ap

Tuossa tilanteessa ei missään tapauksessa yhteisiä rahoja vaikka mies sitä mieltä olisikin. Yhteiset kulut voi  maksaa ilman että kummankin palkka tulee samalle tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies ei suostu psykologille tai parisuhdeterapiaan. Olen ehdottanut ja sanoi että ei. Varmaan ei halua myöntää että tilanteemme on niin paha.

Ap

Jos mies ei  suostu terapiaan niin suosittelen sinua eroamaan mitä pikimmin. Jos mies saa vihiä eroaikeista, hän voi menettää malttinsa joten valmistele asuntoasiat ja muut jutut hyvin niin että voit lähteävaikka  heti  eroilmoituksen jälkeen niillä  tavaroilla jotka saat asunnosta mukaan. Suosittelen myös ennakolta tietojenluovutuskiellon tekemistä maistraattiin, numeropalveluun ja Trafiin jo nykyiseen osoitteeseesi  jotta uusi  osoitekaan ei  julkisesti saataviin osoitepalveluihin päivity.

Vierailija
24/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota ja varsinkin älä tee lapsia, sillä miehesi käytös pahenee.

Kuulostaa ihan tulevalta perhesurmaajalta tämä mies suoraan sanottuna.

Vierailija
25/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa kasvaa kyllä kummia tyyppejä.

(Tuo kommentti siitä, että luet muka miehesi mielestä liikaa kun hän katsoo samalla TV:tä lujalla äänellä meni yli.)

Ohiksena totean ettei ole eka kerta kun tuohon kommenttiin törmään. Miestä häiritsee se ettei  ap keskity häneen, joten hän häiritsee ap:n lukemista. Mut ilmeisesti sulla ei ole henkisestä väkivallasta kokemuksia kun meni yli.

Vierailija
26/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppanalla on selvästi eroahdistusta. Onko hänellä tarpeeksi virikkeitä päivän ajaksi? Käytätkö kävelyllä ennenkuin lähet töihin? Sehän vois auttaa.

Kannattaa myös harkita jotain mies kouluttajaa. Jos siitäkään ei oo apua, niin ei kai tuossa auta muu kuin hankkia miehelle uusi koti.

Vierailija
27/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä vauvapalstalla yhtään naista,joka ei yritä muttaa miestä toisenlaiseksi ja siitä huolimatta esim seukkaa tämän kanssa.

Hoitoa nämä naiset tarvisisi oikeasti,sanoo vaimo.

Vierailija
28/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, sama mies, joka vaatii laittamaan rahaa matkailuun?

Tajua jo erota.

Vierailija
29/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikävä kyllä tämä on sama mies joka haluaa että laitan rahaa matkailuun. En ole vielä kertonut etten lähde enää matkalle. Mies suuttuisi.

Ap

Vierailija
30/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Tässä kun sukupuoliroolit olisi toisin päin niin kaikki haukkuisi sikamiestä joka ei ymmärrä ja tue herkkää vaimoaan. Sikamiestä haukuttaisiin siitä, että viihtyy yhä poikien illoissa ja onkohan tullut petettyä, kun toinen ei luota.

Vierailija
31/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nr 11, tuo on totta. Olen alkanut jo suunnitella millaista elämä olisi ilman häntä. Ja että etsisin uuden miehen, joka haluaa samoja asioita elämässä mutta ei ahdistu yksinolosta. Nykyinen mies usein syyllistää minua siitä jos olen jossain muualla välillä kuin kotona. Opiskelen myös vielä ja mies ei ymmärrä sitä. Sanoo että luen liikaa yms. Mies itse katsoo TV:tä kovalla äänellä vaikka haluaisin keskittyä.

Ap

Mies katsoo teeveetä liian kovalla?

Oi jessus sun kanssas.

Vierailija
32/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Hyvä yritys kyllä. Tuore näkökulma. Siitä yksi piste.

Vierailija
33/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äitikään (anoppi) ei ymmärrä että on normaalia että molemmilla suhteessa on myös omaa aikaa. Ja että minä en myöskään halua matkoille.

Mies ei myöskään ymmärrä toivettani lasten saannista.

Mies sanoi myös kerran että jos erottaisiin minulle ei jäisi mitään, vaikka molemmat on kyllä maksettu asioista ja minä olen joustanut miehen eteen.

Ap

Vierailija
34/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyliä nalkuta hirven usein.

Ap

Vierailija
35/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain tavaroilla, jos toisessa vaakakupissa on se, että mies kontrolloi sua vielä seuraavat 60 vuotta? Lähde nyt heti pois. Joidenkin tuolien ja astioiden takia olet valmis uhraamaan terveytesi??

Vierailija
36/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös katsoo aina kenelle laitan viestejä. On aina siitä kiinnostunut.

Ap

Vierailija
37/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Mutta miesvihasadut uppoaa aina palstamammoihin

Vierailija
38/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en jaksa kyllä että mies kontrolloi koko elämän ajan. Suunnitelten jo toisen miehen etsimistä. Eikä tämä ole provo.

Ap

Vierailija
39/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Vaihda hänet minuun. Olen aina kotona.

Vierailija
40/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en jaksa kyllä että mies kontrolloi koko elämän ajan. Suunnitelten jo toisen miehen etsimistä. Eikä tämä ole provo.

Ap

Vaihda hänet minuun. Olen aina kotona. Ei tämäkään mikään provo ole.