Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pysty olemaan yksin kotona päivääkään

Vierailija
29.08.2018 |

Hei,
Minua ärsyttää kun mieheni ei pysty olemaan kotona yksin päivääkään (siis ahdistuu jos olen pitkään poissa tms). Mies myös soittelee minulle liian monta kertaa päivässä (aamulla aikaisin että on töissä, ja haluaa myös että minä soitan hänelle aamulla kun olen töissä ja heti kun pääsen töistä). Jos minulla menee pidempään töiden jälkeen, mies ahdistuu. Myös jos menen vaikka ystävän luo, mies ei tykkää siitä ja ahdistuu jos olen siellä pitkään (kyllähän kaikilla pitäisi olla oikeus tyttöjen iltoihin).

Olen alkanut tajuta vasta nyt että tämä ahdistaa minua. Mies ei myöskään halua lapsia vaikka minä haluaisin jo. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Minusta miehen käytös ei ole normaalia. Jo suhteen alussa muistan että mies tuli minua hakemaan heti kun pääsin töistä yms. Ollaan melkein 30-vuotiaita.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ripustautuvuus ärsyttää. Soittaa aina kun menen johonkin ja käskee laittaa viestin kun olen perillä jossain jne.

Ap

Vierailija
42/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä itket vauvassa ongelmaasi? mitä se kertoo sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla ei ole puhelin koskaan lukittuna? joojoo.. miehesi varmaan vahtii ostoksiasikin..

ettei vaan olisi kääntynyt oma maailma ylösalaisin ja ap kyselee täällä, onko hänen käytöksensä enää normaalia miestään kohtaab’n...

Vierailija
44/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ripustautuvuus ärsyttää. Soittaa aina kun menen johonkin ja käskee laittaa viestin kun olen perillä jossain jne.

Ap

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? Miehesi ei selvästi kunnioita sinua.

Vierailija
45/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en jaksa kyllä että mies kontrolloi koko elämän ajan. Suunnitelten jo toisen miehen etsimistä. Eikä tämä ole provo.

Ap

🤔

Vierailija
46/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tuon kokenaana: lähde! Mies ei muutu, ei, vaan käytös pahenee.

Vierailija
47/70 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en jaksa kyllä että mies kontrolloi koko elämän ajan. Suunnitelten jo toisen miehen etsimistä. Eikä tämä ole provo.

Ap

🤔

Juu, tiedän että ei ole provo mutta haluan tutustua sinuun.

Vierailija
48/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vähän se kuitenkin jos lähtisin. Opiskelen vielä ja pitäisi maksaa yksin kaikki. Käyn kyllä töissä ja yritän säästää rahaa sitä varten.

Ap

Vierailija
49/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole juuri muita harrastuksia kuin pelaaminen ja tvn katsominen. Tekee näitä aina kun on kotona.

Ap

Vierailija
50/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi omia ystäviä ollenkaan? Seurankipeä on ja ehkä yksinäinen ja hänellä on vain ehkä tylsää.  Suosittelisin jotakin muuta kuin vain kotona istumista eli harrastuksia tai vaikkapa ulkoilua tms. Ei tuo minusta välttämättä ole kyttäämistä vain yrittää saada itsekin vähän huomiota. Toki voi kehittyä kyttäämiseksi jollei elämässä ole juuri sisältöä. Eli sisältöä miehen elämään niin eiköhän 'ripustautuminen' vähene.

Vierailija
51/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehessäsi mitään hyviä piirteitä, jotka puoltaisivat suhteen jatkamista?

Vierailija
52/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole juuri muita harrastuksia kuin pelaaminen ja tvn katsominen. Tekee näitä aina kun on kotona.

Ap

Ei minua kiinosta miehesi.

Vierailija
53/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia on varmaan vaan se että mies osallistuu kotitöihin ja ostaa ruokaa (minulle ei jää kaikkien ruokien ostaminen) ja maksaa puolet vuokrasta. :(

Ap

Vierailija
54/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan miehen olet löytänyt ja ottanut! Nyt tulet vinkumaan omaa valintaasi tänne 5/5

Vierailija
55/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole ystäviä eikä juuri muita harrastuksia kuin pelaaminen ja TV:n katselu :( 

Ap

Vierailija
56/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä puolia on varmaan vaan se että mies osallistuu kotitöihin ja ostaa ruokaa (minulle ei jää kaikkien ruokien ostaminen) ja maksaa puolet vuokrasta. :(

Ap

Ryhdistäydy nyt hyvä nainen! Etsit uuden kämpän, vaikka kämppäkaverin jos et muuten pärjää, jätät miehen ja alat elää omaa elämääsi. Kun olet tasapainoinen, fiksu, pärjäävä nainen, löydät helpommin sellaisen miehenkin itsellesi etkä tyydy kontrolloiviin luusereihin.

Vierailija
57/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa toi mustasukkaisuus ketju täällä palstalla.

Ja sitten lisäksi jos haluat lapsen, niin etsi sellainen mies joka myös haluaa, ei kannata tuhlata aikaa!

t. 39v lapseton nainen joka tuhlasi aikaa väärän miehen kanssa.

Vierailija
58/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut miestä ja kumppania, vaan siittäjän, sekä elatusmaksujen maksajan. YÄK onneksi mies oli viisas ja ymmärsi ehkäisyn päälle.

Vierailija
59/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Voisin tietysti ottaa kämppäkaverin omaan asuntoon. Asutaan miehen kanssa asunnossa jossa on edullinen vuokra. Mutta en oikein tiedä mistä sellaisen kämppiksen löytäisi. Luotettavan. Ei minulla ole ketään tuttua joka tarvitsee kämppistä ja olen joskus kysynyt mutta ei kukaan tuttuni halua muuttaa kämppikseksi.

Ap

Vierailija
60/70 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ukko pihalle ja uutta matoa koukkuun.