Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?

Vierailija
29.08.2018 |

Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.

Kommentit (716)

Vierailija
441/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalo on mun mielestä aina ollut tosi creepy. Saara Aalto, Pete Parkkonen ja Ali Jahangiri menee samaan kastiin.

Mikko Alataloon törmäsin kerran sattumalta noin 20 vuotta sitten Tukholmassa. Hän oli kuin mustan hahmon ritari Tuonelasta, aivan järkyttävän negatiivisen ja aggressiivisen oloinen mies! Hyi olkoon!

Toinen kylmiä väreitä aiheuttanut ihminen oli Spede Pasanen, joka tuli ihan viereeni eräässä yökerhossa Helsingissä 1990-luvulla. Hän etsi silloista tyttöystäväänsä sieltä (se Maria, joka on nykyisin kynttilätehtailija) ja olisi varmaan murhannut kenet tahansa, joka olisi erehtynyt sanomaan hänelle yhtään mitään. Koska minulla oli jonkin verran samaa näköä kuin siinä Mariassa, niin hän ilmeisesti tuli tsekkaamaan suht. pimeässä ravintolassa, että olinko minä hänen etsimänsä henkilö. No en ollut, mutta sen ihmisen ilmettä ja olemusta en unohda koskaan. Olisin varmaan saanut turpiini välittömästi, jos olisin ollut se Maria. Aivan jäätävän hullun oloinen ukko! Sekä Alatalon että Speden kohdalla karisi kyllä median luomat mielikuvat mukavista ja rennoista miehistä sen sileän tien.  

Spedeä arvostan koomikkona, mutta jutut mitä sai kuulla siviiliminästä niin ehkä hyvä etten päässyt tapaamaan. Saattoi nyrkeillä uhkailla tuntemattomia selkääntaputtelijoita vaikka tietyssä tuttavapiirissä juttu saattoi lentää vapaallakin. Sehän on toisaalta koomikoiden ammattitauti. Ollaan erakkoluonteisia siviilissä eikä niin hauskoja. Sama kuuleman perusteella pätee ainakin Heikki Kinnuseen ja Pirkka-Pekkaan. Vastakohdaksi Jopea joskus tavannut niin hän on ollut lepposan ja lupsakan oloinen tyyppi lavan ulkopuolella. 

Nimenomaan Speden siviiliminästä puhuin. En olisi uskonut hänen olevan niin pelottava kuin mitä hän oli. 

"Kansan hauskuuttajana tunnetulla Spede Pasasella oli synkkä puolensa, näin kertoo Alibi-lehden päätoimittaja Mika Lahtonen tuoreessa Helsingin Sanomien Nyt-liitteessä. Pasanen uhkaili toimittajia "Mustan Käden kostolla".

Kaikki sai alkunsa, kun silloin vielä kuvaajana toiminut Lahtonen metsästi valokuvaa Spedestä yhdessä Maria Drockilan kanssa. Lopulta Lahtonen ikuisti kuvan Drockilasta taluttamassa Spedeä pois yökerhosta. Pasanen suuttui kuvasta ja uhkaili "Mustan käden kostolla".

- Speden mukaan Musta Käsi oli järjestö, jonka tarkoitus oli pitää 'pahat toimittajat' kurissa. Minä olin hänen mukaansa järjestön mustan listan vitossijalla. Ykkösenä oli toimittajalegenda Isto Lysmä, Lahtonen kertoo Nyt-liitteelle".

- MTV3/Viihdeuutiset 18.01.2008 -

Ohoh! Kiitos tuosta linkistä! Huh, pelottavaa! Ettei tuo yökerhosta taluttaminen olisi peräti samana iltana tapahtunut juttu kuin tuo edellä kertomani tapaus (sivulla 18, ellen väärin muista). Muistan kyllä nähneeni Maria Drockilan vilaukselta siinä yökerhossa sinä iltana, koska mainitsin asiasta kaverilleni jonka kanssa siellä silloin olin (kiitos muuten Marian sukunimen mainitsemisesta!).

Toi Musta Käsihän on vitsi! Lukekaa historiaa ja oppikaa. Spede oli sivistynyt mies.

Vierailija
442/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalosta sen verran, että olin kerran Tampereen Sokoksen rullaportaissa samaan aikaan ja katseemme kohtasivat vahingossa. Hän jäi katsomaan minua halveksivasti kuin halpaa makkaraa. Hyi.

Hantta Krause vai mikä v'tun vilma se nyt olikaan - olen hänen täydellinen vastakohtansa ja siksi kai katsoi minua Itäkeskuksessa, kun olisi halunnut puraista, karsee ilme päällä, näytti psykopaatilta.

Juu, ihan varmasti kulkevat kaupungilla katsellen "halveksivasti" ventovieraita ihan vaan, koska ovat julkkiksia. Olisikohan mahdollista, että se tulkinta on teidän omassa päässänne?

Täällä toinen Hantta-Wilman tuijottelun uhri. Eli totta varmaan puhui tuo jolle kommentoit. Mua se on tuijottanut ravintolassa, hän siis oli asiakkaana ja minä töissä. Sillä ihan silmät pullistu päässä ja todella vihainen katse. Mä en edes palvellut häntä, työkaveri palveli. Ja  työkaverikin ihmetteli, kuinka kiukkuisen oloinen nainen siinä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalosta sen verran, että olin kerran Tampereen Sokoksen rullaportaissa samaan aikaan ja katseemme kohtasivat vahingossa. Hän jäi katsomaan minua halveksivasti kuin halpaa makkaraa. Hyi.

Hantta Krause vai mikä v'tun vilma se nyt olikaan - olen hänen täydellinen vastakohtansa ja siksi kai katsoi minua Itäkeskuksessa, kun olisi halunnut puraista, karsee ilme päällä, näytti psykopaatilta.

Juu, ihan varmasti kulkevat kaupungilla katsellen "halveksivasti" ventovieraita ihan vaan, koska ovat julkkiksia. Olisikohan mahdollista, että se tulkinta on teidän omassa päässänne?

Täällä toinen Hantta-Wilman tuijottelun uhri. Eli totta varmaan puhui tuo jolle kommentoit. Mua se on tuijottanut ravintolassa, hän siis oli asiakkaana ja minä töissä. Sillä ihan silmät pullistu päässä ja todella vihainen katse. Mä en edes palvellut häntä, työkaveri palveli. Ja  työkaverikin ihmetteli, kuinka kiukkuisen oloinen nainen siinä on. 

Teki myös lentokoneessa matkalla etelän lomalla selväksi kaikille että hän on paikalla..

Vierailija
444/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutilanteiden perusteella yställisiä: salkkareiden Irma, Aamu, Jussi Lampi, Juha Veijonen, ex-aikuisviihdetähti Mariah, Tea Khalifa, edesmennyt Tommy Tabermann

Huono päivä taisi olla: rokonarpisella miespuoleisella seksisymbolinäyttelijällä, pitkätukkaisella radio juontajalla, lippispäisellä radiojuontajalla sekä varhaisten salkkareiden yh-iskällä..

Vierailija
445/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamocca kirjoitti:

Matias Mikkonen, Mikael Kosola, Jare Tiihonen, Pertti Kurikka

Onkohan ihan korrektia vetää Pertti Kurikka tähän? Hän on kehitysvammainen ja autistinen.

Vierailija
446/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä että se nainen on ilkeä ja vainoharhanen, onkohan koskaan käynyt kehenkään käsiksi. Vaikutti jo sillon nuorempana jotenkin häiriintyneeltä. Haluaa olla huomion keskipisteenä, ja varmasti vihaa kaikkia jotka vievät omasta mielestään huomiota hänestä.

Vierailija
447/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola.

Vierailija
448/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sampo Kaulanen kuuluisa kauppias jonka lepopulssi on omien sanojen mukaan ollut yli 250 minutissa.

Kuolleista Lemmy Kilmister jotenkin vaan karmiva.

Lemmy ei koskaan yrittänytkään olla muuta kuin oma itsensä, olkoonkin jonkun mielestä karmiva. Paha ihminen ei kuitenkaan ollut.

Lemmysta on välittynyt läsnäolevan ja huumorintajuisen miehen kuva. Osa mielikuvasta on varmaan hänestä tehdyn dokkarin pohjalta muodostunut. Ehkä hän oli valtaosan ajasta julkisilla paikoilla ollessaan pienessä viskihönössä. Ainakin Jussi69 on puhunut miten Lemmy ehdotti että ottaisivat kaikki whiskyt, jossain seisoskellessaan ja odotellessaan. Pian koko seurueen käsiin ilmestyi Jack Daniels-pullot, Lemmyn käsitys yksistä viskeistä ja taisi sponsori maksaa hänen ollen viinatehtaan paras maskotti. Ainakin itselläni identifikoituu Jack Daniels suoraan Lemmy Kilmisterin hahmoon. En kyllä suosittele juomaa kenellekään, karmeaa kuraa, pontikkamaista "viskiä". Joka tykkää etelävaltiolaisesta Southern Comfortista varmaan juo tätäkin, irvistellen. Laatujuomat erikseen.

Vierailija
449/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam Neeson.

Kerran luin jonkun sen haastattelun ja tajusin, ettei käy ihan täysillä valoilla. En onneksi ollut aiemminkaan pitänyt sen naamasta.

Vierailija
450/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussi

Tosikkomainen ja huumorintajuton. Joka b-luokan ohjelmiin ja lehtijuttuihin tunkeva. Naama aika tavis. Valmiina nappaamaan jonkun julkkiksen

Mulla ei ole Jannista oikein mitään pahaa sanottavaa, mut mä veikkaan et se nappaa kohta jonku jääkiekkoilijan, jotenki just sen tyylinen :D

Vierailija
451/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi. Turhempaa julkkista on vaikea keksiä ja siis kaikki hänen "heimolaisensa".

Vierailija
452/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan Vapaavuori. Psykopaatin silmät ja se mitä teki nuorempana on karmivaa. Kukaan normaalin empatiakyvyn omaava ihminen ei pahoinpitele ihmistä, joka pyrkii vielä karkuun!

Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Näyttää aina krapulaiselta psykopaatilta. Laskelmoivan ja kylmän oloinen.

Naamansa on mikä on, mutta oikeistolaiseksi yllättävän humaani. Puolustaa naisten ja luonnon oikeuksia.

Minustakin Jan Vapaavuori on yksi harvoista kokkareista, joka vaikuttaa mukavalta ja inhimilliseltä ihmiseltä.

Toinen on Pertti Salolainen, joka on tehnyt paljon luonnon hyväksi jo kymmeniä vuosia, vaikka se ihan mahdotonta eduskunnassa tuntuu olevankin, ja vielä kokkareiden parissa.

Kolmas fiksu kokkare on Sirpa Pietikäinen, myös luonnon puolustaja jne.

Siinä ne sitten olikin hyvät kokkareet, jotka ei ajattele vain omaa napaa.

Vierailija
453/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berner. Ei pysty erottamaan onko robotti vai ihminen.

Off topic, mutta kun tuli julkisuuteen  ihmettelin onko hänen kieli suomi vai ruotsi kun ei tee virheitä. Oho , se onkin saksa !

Vierailija
454/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Gullichsen mikäsenytoli.

On vaan niin huomionkipeä ja säälittävä. Tulee mieleen, että pokasi ravintola-alalta jonkun vanhan ukon pelkän nimen ja kontaktien takia ja sitten heitti kuin lapasen metsään. Miten jotkut jaksavat olla näin laskelmoivia?

Oliks tämä se Avokadopastapariskunta? En uskonut enää mihinkään kauniiseen ja viattomaan kun erosivat ja pastaakin kokeilin vasta vuosia eron jälkeen. Oli aika hyvää mutta olen parempaakin syönyt.

Vierailija
455/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Voutilainen, vaihan aina kanavaa kun tulee ruutuun / käännän akkainlehden sivua koska en halua katsoa keskitysleirivartijaa.

Loistava ääni kylläkin.

Vierailija
456/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liam Neeson.

Kerran luin jonkun sen haastattelun ja tajusin, ettei käy ihan täysillä valoilla. En onneksi ollut aiemminkaan pitänyt sen naamasta.

LM on tyyppiesimerkki epåseksikkäästä miehestä. Hän on aina Hollywoodin isoimmat penikset - listalla. Ei kyllä yllätä, sillä ne isot on usein noilla epäseksikkäillä.

Vierailija
457/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikamocca kirjoitti:

Matias Mikkonen, Mikael Kosola, Jare Tiihonen, Pertti Kurikka

Onkohan ihan korrektia vetää Pertti Kurikka tähän? Hän on kehitysvammainen ja autistinen.

Eikö ole julkkis ja ihminen sinun mielestä vai?

Vierailija
458/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Larivaara, tapasin kerran. Puistattaa vieläkin kun oli niin kylmä ja välinpitämätön.

Miehensä Kari-Pekka Toivonen oli ihan vastakohta, mukava ja aito.

Vierailija
459/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola! Sanat eivät riitä kuvailemaan hänen vastenmielisyyttä!

”Bosslady” 🤓😂🤓

Älykäs nainen, joka täyttää toimittajan tehtävänsä erinomaisesti.

Olisko parempi, että kaikki olisivat "seurapiiritoimittaja" Tainolan kaltaisia hymistelijöitä?

Miksi julkkisten kohdalla tulisi puhua vain positiivisista asioista -- nehän kaikki voivat lukea muualta?

Minä ainakin arvostan Veitolan ammattitaitoa. Oikea toimittaja uskaltaa myös hyökätä.

Vierailija
460/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria Niordin ja Rosa Meriläinen on jotenkin samaa sarjaa. Molemmista tulee jotenkin puistattava, likainen olo.

...kuin kaksi marjaa! Minäkin saan heistä epävakaudesta kertovia viboja.

Vain pientä epävakautta havaittavissa: Toinen maalailee pääsiäismunia kuukautisverellään ja kertoo miten sai orgasmin synnyttäessään, toinen koettaa puhua roisia äijäläppää seksiasioista ja sanoi mm. että kaikki pitempiaikaiset rakastajansa ovat olleet huonoja sängyssä. Mitähän esim. Simo Frangen miettii näistä lausunnoista. Jotkut vielä tämmöisen seksi aina mielessä-tuulitunnelin ja ajatusten Tonavan äänestivät eduskuntaan aikoinaan. Shame on you!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän