Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?

Vierailija
29.08.2018 |

Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.

Kommentit (716)

Vierailija
461/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamocca kirjoitti:

Matias Mikkonen, Mikael Kosola, Jare Tiihonen, Pertti Kurikka

Onkohan ihan korrektia vetää Pertti Kurikka tähän? Hän on kehitysvammainen ja autistinen.

Eikö ole julkkis ja ihminen sinun mielestä vai?

Tottakai on mutta joka kerta kun olen nähnyt tekemässä jotain "outoa" Sörnäisten Kurvin seudulla niin kyllä olen pistänyt sen em. vammojen piikkiin ja näin ollen siitä ei ole ainakaan itselleni tullut mitään kylmiä väreitä joka tämän ketjun aihe on.

Vierailija
462/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nykyinen Beyonce aika hyytävä hahmo. Silmissä ei ole enää elämää ja esittää aina sitä jumalatar/queen bee -rooliaan. Tytär Blue Ivykin vaikuttaa ilottomalta mallinukelta.

... Just. Mä kun oon nähny paljon iloisia ja söpöjä kuvia Blue Ivysta. Mut hei hienoa että 6-vuotiasta saa haukkua ja av-mammat sen kun peukuttaa! Ei ihme, että Beyonce ei oo kaksosiaan pahemmin julkisuudessa näyttänyt, ymmärrän hyvin. En nyt kuvittele, että B tietäis av:n olemassaolosta, mutta valitettavasti englanninkielisessä somessa näkyy myös kaikenlaista "Blue on ruma" "miksei se hymyile" - paskaa. Se tuntematon setä kameran kanssa tai iso joukko niitä tai joku red carpet onkin niin luonnollisia tilanteita LAPSELLE, kyllä pitäis hymyillä ku Hangon keksi joka hetki että tulee hyvät kuvat roskalehtiin, muuten lapsi on selvästi "iloton"! Teidän kenenkään lapsiahan ei koskaan ujostutti, ja ne hymyilee aina kun käsketään ja joka tilanteessa, vai mitä? Mulla nousee karvat pystyyn julkkisten lasten arvostelijoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe rähmä! kirjoitti:

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalo on mun mielestä aina ollut tosi creepy. Saara Aalto, Pete Parkkonen ja Ali Jahangiri menee samaan kastiin.

Mikko Alataloon törmäsin kerran sattumalta noin 20 vuotta sitten Tukholmassa. Hän oli kuin mustan hahmon ritari Tuonelasta, aivan järkyttävän negatiivisen ja aggressiivisen oloinen mies! Hyi olkoon!

Toinen kylmiä väreitä aiheuttanut ihminen oli Spede Pasanen, joka tuli ihan viereeni eräässä yökerhossa Helsingissä 1990-luvulla. Hän etsi silloista tyttöystäväänsä sieltä (se Maria, joka on nykyisin kynttilätehtailija) ja olisi varmaan murhannut kenet tahansa, joka olisi erehtynyt sanomaan hänelle yhtään mitään. Koska minulla oli jonkin verran samaa näköä kuin siinä Mariassa, niin hän ilmeisesti tuli tsekkaamaan suht. pimeässä ravintolassa, että olinko minä hänen etsimänsä henkilö. No en ollut, mutta sen ihmisen ilmettä ja olemusta en unohda koskaan. Olisin varmaan saanut turpiini välittömästi, jos olisin ollut se Maria. Aivan jäätävän hullun oloinen ukko! Sekä Alatalon että Speden kohdalla karisi kyllä median luomat mielikuvat mukavista ja rennoista miehistä sen sileän tien.  

Spedeä arvostan koomikkona, mutta jutut mitä sai kuulla siviiliminästä niin ehkä hyvä etten päässyt tapaamaan. Saattoi nyrkeillä uhkailla tuntemattomia selkääntaputtelijoita vaikka tietyssä tuttavapiirissä juttu saattoi lentää vapaallakin. Sehän on toisaalta koomikoiden ammattitauti. Ollaan erakkoluonteisia siviilissä eikä niin hauskoja. Sama kuuleman perusteella pätee ainakin Heikki Kinnuseen ja Pirkka-Pekkaan. Vastakohdaksi Jopea joskus tavannut niin hän on ollut lepposan ja lupsakan oloinen tyyppi lavan ulkopuolella. 

Nimenomaan Speden siviiliminästä puhuin. En olisi uskonut hänen olevan niin pelottava kuin mitä hän oli. 

"Kansan hauskuuttajana tunnetulla Spede Pasasella oli synkkä puolensa, näin kertoo Alibi-lehden päätoimittaja Mika Lahtonen tuoreessa Helsingin Sanomien Nyt-liitteessä. Pasanen uhkaili toimittajia "Mustan Käden kostolla".

Kaikki sai alkunsa, kun silloin vielä kuvaajana toiminut Lahtonen metsästi valokuvaa Spedestä yhdessä Maria Drockilan kanssa. Lopulta Lahtonen ikuisti kuvan Drockilasta taluttamassa Spedeä pois yökerhosta. Pasanen suuttui kuvasta ja uhkaili "Mustan käden kostolla".

- Speden mukaan Musta Käsi oli järjestö, jonka tarkoitus oli pitää 'pahat toimittajat' kurissa. Minä olin hänen mukaansa järjestön mustan listan vitossijalla. Ykkösenä oli toimittajalegenda Isto Lysmä, Lahtonen kertoo Nyt-liitteelle".

- MTV3/Viihdeuutiset 18.01.2008 -

Ohoh! Kiitos tuosta linkistä! Huh, pelottavaa! Ettei tuo yökerhosta taluttaminen olisi peräti samana iltana tapahtunut juttu kuin tuo edellä kertomani tapaus (sivulla 18, ellen väärin muista). Muistan kyllä nähneeni Maria Drockilan vilaukselta siinä yökerhossa sinä iltana, koska mainitsin asiasta kaverilleni jonka kanssa siellä silloin olin (kiitos muuten Marian sukunimen mainitsemisesta!).

Toi Musta Käsihän on vitsi! Lukekaa historiaa ja oppikaa. Spede oli sivistynyt mies.

Ei ollut vitsi Spedelle. Muistan hyvin nuo ajat ja muitakin Musta käsi -juttuja.

Vierailija
464/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päivä taisi olla: rokonarpisella miespuoleisella seksisymbolinäyttelijällä, [/quote kirjoitti:

Ei Martti Suosalo ole koskaan ollut mikään seksisymboli vaikka pilkettä onkin ruskeissa silmissään. Tuossa yksi lukuisista onnistuneista rooleistaan vaikkei ihan pääosassa olekaan:

Vierailija
465/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin Swampforest kirjoitti:

Huono päivä taisi olla: rokonarpisella miespuoleisella seksisymbolinäyttelijällä, [/quote kirjoitti:

Ei Martti Suosalo ole koskaan ollut mikään seksisymboli vaikka pilkettä onkin ruskeissa silmissään. Tuossa yksi lukuisista onnistuneista rooleistaan vaikkei ihan pääosassa olekaan:

Ei ollut hänestä kysymys, en viitsi nimiä sanoa kun en tunne ja voi olla että oli vain huono päivä niin turha leimata yhden negatiivisen kokemuksen perusteella, itselle jäi vaan paska fiilis kun kuitenkin arvostan tätäkin henkilöä näyttelijänä. Tässä tarkoitetun miehen vaimo on myös näyttelijä, ja on myös Suosaloa vähän nuorempi ja pidempi.Jätän tämän tähän.

Vierailija
466/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martin Swampforest kirjoitti:

Ei ollut hänestä kysymys, en viitsi nimiä sanoa kun en tunne ja voi olla että oli vain huono päivä niin turha leimata yhden negatiivisen kokemuksen perusteella, itselle jäi vaan paska fiilis kun kuitenkin arvostan tätäkin henkilöä näyttelijänä. Tässä tarkoitetun miehen vaimo on myös näyttelijä, ja on myös Suosaloa vähän nuorempi ja pidempi.Jätän tämän tähän.

Arvasinkin Tommi Korpela olevan mutta yritin olla hauska. Korpela vaimoineen on näitä eripari pariskuntia, mies kuin  kirveellä hakattu veistos 9 1/2 ja nainen taviksen näköinen 7-.

Vierailija
467/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki Paasonen ei ainakaan asiakaspalvelijoita arvosta. Tästä on jo jotain vuosia aikaa, kun olin ravintolan terassilla kesätyöntekijänä. Paasonen tilasi mehua ja kun tuli rahastamisen aika, hän kysyi eikö hän saa tätä muka ilmaiseksi todella ylimielisellä ilmeellä.

Koko tilanteen ajan (siis myös ennen kuin tiesi etten anna mehua ilmaiseksi) oli Paasonen yrmyn näköinen ja koppavan oloinen.

Maksoi sitten sen 2e eikä kiittänyt.

Palvelin Paasosta hymyssäsuin myös silloin kun kerroin, etten valitettavasti voi mehua ilmaiseksi antaa. Olen kaikille luonteva ja mukava myyjä joka katsoo silmiin ja on hyvällä tuulella.

Niin ja todellakin tiesin ravintolan julkkispolitiikan. Kaikki maksaa. Vika oli varmaan siinä, ettei kaunis nuori nainen antanut juomaa ilmaiseksi - seonnut Paasosen läsnäolosta.

Tämän jälkeen ei ole oikein Paasosen juontamat ohjelmat kiinnostaneet. Telkkarissa vaikuttaa niin mukavalta, mutta mulle oli töykeä.

Noloa, luulevatko nämä jotkut julkkikset oikeasti olevansa jotenkin muita ylempänä vain julkisuuden takia??

Niin tai sitten te olette ennakkoluulojenne orjia ja tulkitsette tuon haluamallanne tavalla?

Ihan vitsiltähän tuo mehun saaminen ilmaiseksi kuulostaa.

Niinpä. Ja jos tuo tarjoilijaneito olisi edes kirjoittanut suht neutraalisti ja asiallisesti, niin olisin voinut ehkä uskoa helpommin. Mutta tuo itsekeskeinen tulkinta sai epäilemään.... Mut hyvähän se on meidän tietää, et kyseessä oli siis nimenomaan kaunis ja nuori asiakaspalvelija!

Vierailija
468/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski. Pois julkisuudesta ikuisesti pliis.

Vierailija
469/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duudsoneita täällä on mollattu paljon, mutta henk.koht tyypit olen tavannut eikä pahaa sanottavaa ollenkaan. Nää tempujutut ja vastaavat ovat vaan heidän rooliminää. Joskus olin katsomassa heidän showta ja pääsin lavalle avustajaksi. Ennenkuin noustiin lavalle ja siinä oli se jännitys, että millähän tavalla nyt telotaan, mutta Jarppi vaan rauhoitteli, että älkää turhaan jännittäkö, että mitään vakavaa ei ole tiedossa eikä satu jne...

Ovathan he julkisuudessa sitä herkkääkin puolta vastapainoksi esitelleet. 

Nuo rauhoittelut eivät paljon merkkaa, jos he eivät välitä pitää huolta temppuihin liittyvistä riskeistä. Senkun toimivat hälläväliä asenteella oman terveyden kustannuksella, mutta muiden terveyttä ei tule vaarantaa. BB-Harri lienee samaa mieltä:

https://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012100416155999_bb.shtml

Vierailija
470/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan Vapaavuori. Psykopaatin silmät ja se mitä teki nuorempana on karmivaa. Kukaan normaalin empatiakyvyn omaava ihminen ei pahoinpitele ihmistä, joka pyrkii vielä karkuun!

Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Näyttää aina krapulaiselta psykopaatilta. Laskelmoivan ja kylmän oloinen.

Naamansa on mikä on, mutta oikeistolaiseksi yllättävän humaani. Puolustaa naisten ja luonnon oikeuksia.

Minustakin Jan Vapaavuori on yksi harvoista kokkareista, joka vaikuttaa mukavalta ja inhimilliseltä ihmiseltä.

Toinen on Pertti Salolainen, joka on tehnyt paljon luonnon hyväksi jo kymmeniä vuosia, vaikka se ihan mahdotonta eduskunnassa tuntuu olevankin, ja vielä kokkareiden parissa.

Kolmas fiksu kokkare on Sirpa Pietikäinen, myös luonnon puolustaja jne.

Siinä ne sitten olikin hyvät kokkareet, jotka ei ajattele vain omaa napaa.

Juuri tämän listan tekisin itsekin.

Vierailija
471/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin julkkiksia mutta Ensitreffit alttarilla Australia Anthony ja Andrew. Onkohan täällä oma ketju ohjelmalle?

Vierailija
472/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anni Sinnemäki

Maija Vilkkumaa

Vilkkumaan Maijasta mietin täs yksi päivä, että millä suhteilla on päässyt julkisuuteen, kun musiikkinsa on vähän niin ja näin.

Nyt on kyllä pakko puolustaa, koska minusta tämä ei ole kohtuullista. Itse en välitä siitä musiikista mitä Vilkkumaa on tehnyt viime vuodet. Mutta aikoinaan (siitä on jo aikaa) hän oli kyllä oikeasti aika kova. Keikat oli hyviä ja energisiä ja harva on tehnyt niin montaa piisiä jotka kolahtivat valtavaan määrään suomalaisia. Tämä siis näin vanhan rokkifanin perspektiivistä. 

Vierailija
473/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikamocca kirjoitti:

Matias Mikkonen, Mikael Kosola, Jare Tiihonen, Pertti Kurikka

Onkohan ihan korrektia vetää Pertti Kurikka tähän? Hän on kehitysvammainen ja autistinen.

Ja ihana.

Vierailija
474/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Salovaarasta huokuu jotain todella outoa. Varmaan hänen mielenterveysongelmat vaikuttaakin taustalla.

Merikukka Forsius on myös aina silittänyt vastakarvaan.

Armas Alizad, oli ennen jotenkin aidompaan oloinen. Mut julkisuus muuttaa ihmistä. En tykkää hänen ohjelmistaan, koska ovat niin päälleliimattuja. Näkee ettei ole ammattitoimittaja, mutta kouluttamattomille menee läpi. Kotimaisella kaudella naureskeli mun mielestä osalle informanteistaan. Näki ilmeistä ja eleistä, ettei ollut vilpitön.

Sama juttu nää madventures tyypit. Olivat varmaan joskus ihan ok tyyppejä, mut jälleen kerran hype muuttaa ihmistä. Nyt vaan jeesustelevat ja ovat niin humaaneja, ettei ole vertaisiaan nähty. Hohhoijaa. Länsimaisella valkoisella miehellähän on etuoikeus sivistää muita, koska norsunluutorni...

Vierailija
475/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalo on minustakin kamala, saa sellasen mielikuvan että on todella ilkeä ja ahne mies, ja kaikinpuolin vastenmielinen.

En ihmettele vaikka sillä ois minkälaisia luurankoja kaapissa, voisi olla minkälajin hirviö tahansa mun mielikuvissa.

Mieheni ex-naisystävä kertoi Mikon olleen väkivaltainen edesmennyttä vaimoaan kohtaan, siis Minnaa! Asui heidän naapureina, siksi tietää!

Vierailija
476/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu Pimiä. Radio Novalla perjantai-aamuisin ja besserwisserinä antaa neuvoja lastenkasvatuksesta, autoilusta, rahankäytöstä ja milloin mistäkin. Kun joku uskaltaa olla eri mieltä, haukkuu ensin vastaajan ja koko loppulähetyksen piikittelee asiasta. Herkkänahkainen nousukas, joka luulee olevansa muiden yläpuolella ja the vuoden äiti ja vaimo.

Täysin samaa mieltä 👍👍👍

Vierailija
477/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Enbuske. Luulee voivansa sillä "raadollisella rehellisyydellään" jotenkin ostaa suosiota, tehdä omatuntonsa puhtaaksi ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä. No metsään menee ja pahasti. Näsäviisas, ylimielinen pikkisielu kuvastaa häntä parhaiten. Kokkari mikä kokkari. Tekopyhä.

Vierailija
478/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Brrr * kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja Vilkkumaa ja Katri-Helena, yök!!!!Jälkimmäisen kohdannut joitakin kertoja asiakaspalvelutilanteessa. Ylimielinen. Kiitosta hyvästä asiakaspalvelusta ei häneltä kuullut. Käyttäytyi kuningatarmaisesti muita huomioimatta!!!! Samanlainen oli hänen edesmennyt miehensä Kalaoja! Vielä kerran iso YÖK!

Katri-Helenasta olen kuullut samaa jo 1990-luvun alkupuolella monestakin suunnasta. Ei kuulemma ole mikään helppo ihminen ja pitää itseään muita parempana. 

Hänestä olisi paljonkin kerrottavaa. Panu Rajalahan kirjoitti kirjan heidän avioliitostaan, nimeä en muista. Siinä paljastuu kaikenlaista tästä "ehtoisesta emännästä". Asiallisesti kuitenkin kirjoitti. Eräässä tapauksessa oli (minun varma tietoni) sovittu esiityminen Jyväskyläläisessä vanhainkodissa, palkkiota myöten. Viime hetkellä vaati isompaa palkkiota, johon ei ks. paikalla ollut varaa! Vanhukset olivat syystä pettyneitä! Näin hän "välitti" vanhuksista!!!!Entinen poikaystäväni oli usin roudarina hänen keikoillaan. Kaikesta tämä "koko kansan rakastama"valitti! Mikään ei tuntunut lelpaavan. Simputtaakkin osasi! Olen tavannut henkilökohtaisesti ja näin hänen hymynsä takaa kylmän ihmisen. 

Vierailija
479/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta - julkisuus mennyt päähän, yrittää olla liian tuttavallinen ja rento, pukeutuu huonosti: aina kuluneita, rumia, venyneitä t-paitoja, jotenkin ärsyttää koko mies, ei uskottava sääennustaja ollenkaan, nyt vielä tanssii tähtien kanssa 🕺🏼🤮. Toivottavasti tippuu pian pois ettei pilaa koko ohjelmaa.

Vappu Pimiä - nauraa aivan liikaa, jotenkin lapsellinen

Mtv3 loppukevennysmies Mika Tommola: ihan hirvee touhottaja, huonoin toimittaja ikinä, tunnen myötähäpeää aina kun hän esiintyy TV:ssä, pilaa esittelemänsä aiheet omalla hössötyksellään.

Vierailija
480/716 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubid, Jutta Urpolainen, suurin osa politikoista mm. Berneri..

Maria Veitola, Sara Sieppi, Sara Chafak, Rosanna Kulju, Shirly Karvinen, Keekki

Jaajo, Kataja, Hedberg, Marttiini Feikkilehti, Nanna Karalahti.

Thomas Enbuske, Sami parisuhderohvessori Minkkinen

Madonna, Maikkael Tsäksön, Donald Trumpetti, Putin.

Suurin osa julkkiksista on ärsyttäviä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan