Oletko vielä Facebookissa
Lehdissä uutisoitiin, että 300 000 ihmistä on hylännyt FB:n. Yhtiö vahvisti asian tänään. Oletko vielä itse FB:ssa?
Kommentit (14)
Mulla on seurantatili höpöhöpö-nimellä, eikä yhtään kaveria listoilla. Tsekkaan vaan tiedotukset kotikunnasta ja harrastuksista. Muuten pidän Facea ihan totaalisen joutavana ajanhukkana enkä uhraa aikaani siellä roikkumiseen.
Joo samat jotka nyt eroaa tietotenkalastelupaniikissa käyttää kuitenkin iloisesti whatsappia tai instaa...
Paska galluppi. Ei ollut vaihtoehtoa "Minulla ei ole koskaan ollutkaan tiliä". Ap, vtun urpo.
Tili on lähinnä sen tähden, että voin etsiä vanhoja tuttuja kavereita.
Ei todellakaan kiinnosta muiden ihmisten "näyteikkunat".
Minulla on viisi facebookprofiilia, osa tosin bannissa.
Feikki profiili käytössä mitä käytän aina incognito tilassa, siinähän profiloivat :)
Kivaa kommentoida idiootti-mainostajille.
Tili on vielä, mutten ole vuoteen pariin käyttänyt kuin messengeriä ja jotain harrastusryhmiä selannut ja jotain tapahtumia joskus etsinyt.
Ennen käytin aktiivisesti, postailin kuvia ja tsekkasin vähän väliä muiden postauksia. En tiedä, miksi mielenkiinto lopahti. Aika aikaansa kutakin. Yksi syy on se somen feikkimeininki. Se, kun tuntee ihmisen oikeasti, ja se mitä se esittää siellä facessa, ja siinä on iso ristiriita, ja se alkaa ärsyttää ja kuvottaa. Ja sitten se, että kun tietää jo ne ihmisten agendat. Yksi valittaa kaikesta, toinen luettelee päivän tekemisensä, kolmas postaa koirakuvia, neljäs filtteröityjä duckface-kuviaan, viides ruokalautasiaan, kuudes suvakkijuttuja, seitsemäs rasistijuttuja...ei jaksa. En jaksa myöskään enää kauheasti painella tykkäyksiä enkä onnitella joka päivä jotain puolituttuja jostain.
Roikun siellä muutaman ryhmän takia. Omaa seinää en käytä enkä lue edes kavereiden päivityksiä. Ilman noita ryhmiä en olisi vuosiin ollut enää siellä.
En ole koskaan liittynyt sinne. Aikoinaan kun se tuli ihmettelin aikuisiakin ihmisiä jotka olivat heti koukussa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seurantatili höpöhöpö-nimellä, eikä yhtään kaveria listoilla. Tsekkaan vaan tiedotukset kotikunnasta ja harrastuksista. Muuten pidän Facea ihan totaalisen joutavana ajanhukkana enkä uhraa aikaani siellä roikkumiseen.
Mulla tasan sama. Olen siellä vain ryhmien ja tapahtumien takia, eikä ole yhtäkään kaveria listalla enkä ikinä postaa seinälleni mitään. Profiilikuvaakaan ei ole.
Käyn enää ehkä 2krt viikossa, kun ennen monta kertaa päivässä. Tietovuodot syynä plus ihan se, että varsinkin kännykällä selatessa feediin tulee vaan paskaa sisältöä: ei kavereiden postauksia vaan juttuja ryhmistä tai sivuilta, joista olen tykännyt.