julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?
Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.
Kommentit (716)
En tunne Kimiä henkilökohtaisesti, mutta olen ensikäden lähteestä kuullut hänestä vain positiivista sanottavaa. Nuorempana varmasti sekoili ja sikailikin, mutta on oikeasti ihmisenä harvinaisen tilannetajuinen, kohtelias, huomaavainen, huumorintajuinen ja nopeaälyinen kaveri. Aika lailla erilainen kuin se ujo jurottaja kisojen lehdistötenteissä.
Li Andersson. Kännikuva kertoo kaiken.
Osa näistä on varmaan sanottu jo, mutta
Jari Sarasvuo
Elastinen
Susanna Koski
Sauli Niinistö
Maria Nordin
Sami Yaffan uusi vaimo, en muista nimeä
Rosa Meriläinen
Anni Sinnetännemäki
Jorma Uotinen
Jari Sillanpää, en ole koskaan tykännyt
Marco Bjurström
Duudsonit - lapsellisia keski-ikäisiä koheltajia
Vappu Pimiä - epäaito ja yksinkertaisesti ärsyttävä
Maija Vilkkumaa - tympeä ja ylimielinen
Jorma Uotinen. Tykkää esitellä erektiossa olevaa meisseliään saunassa miestenvuorolla. Ystäväni oli paikalla.
Moni julkisuudessa olija on sinne ihan päätynytkin sillä kyynärpäätaktiikallaan ja ekstroverttiydellään. Moni on narsisti tai vähintäänkin todella pelkäämätön luonne.
Tiina Lymi vaikuttaa purevalta pikakiukustujalta, joka ei ole ole täysin tyytyväinen.
Ex-mies Eero on selkeästi entinen naistenmies, muttei myönnä olevansa.
TÄSSÄPÄ NÄITÄ
Reino Nordin
Anna Puu
Olli Lindholm
Maajussi Heikki
Sofia Belörfffi
Jan Vapaavuori. Psykopaatin silmät ja se mitä teki nuorempana on karmivaa. Kukaan normaalin empatiakyvyn omaava ihminen ei pahoinpitele ihmistä, joka pyrkii vielä karkuun!
Nöinon kirjoitti:
Cheek
Tämä on kyllä jännä. Itse taas sanoisin toisin päin eli julkisuuskuva Cheekistä on aika yleisesti ottaen kusipäinen ja itseään täynnä olevan oloinen, mutta sitten jotenkin tuntuu, ettei olekaan sellainen oikeasti.
Maajussi Heikki on kyllä ihan hirveä! Tulee tosi ällö olo hänestä... niin itserakas ja ällö HYI! Vaikkei tosiaan mikään julkkis ole :D
Älä puhu jos et tiedä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elastinen. Niin feikki hymy. Todellisuudessa ärsyttävä tyyppi. Jare on ihmisenä paljon empaattisempi ja lämpimämpi.
Itse olen tavannut Elastisen parikin kertaa asiakaspalvelutilanteessa, ja täytyy sanoa että niin vilpittömän oloinen tyyppi kun vaan voi olla. Todella ystävällinen, kohtelias ja jalat maassa. Muistaa aina kiittää hyvästä palvelusta. Pakko siis puolustaa häntä, minusta se hymy on aito eikä mikään feikki.
Mä olen kans kuullut, että Elastinen olisi mukava. Iso H. on kuulemma vähän tylyn ja ylpeän tuntuinen, mutta Elastinen taas on rento ja ystävällinen. Tiedä sitten...
Mikko Kuustonen. En pidä hepusta, tunkee itsensä lähes joka ohjelmaan.
Anneli Auer on pahin kaikista. Murhaaja tienasi teoillaan ja elelee loppuelämän vapaana ja rahakkaana. Hyi saatana!
Antero Vartia - tekopyhä
Arlan Alizad - samoin tekopyhä
Vappu Pimiä - mauton, teennäinen ja muka-mukava
Jenni Pääskysaari - livenä takakireä ja tyly
Elokuvaohjaaja Olli Saarela - todella pelottava tapaus varsinkin päihtyneenä
Maria Veitola ja Anna Perho - takakireitä kontrollifriikkejä jotka yrittävät esittää rentoa ja hauskaa
Itselläni on miellyttävä mielikuva Elastisesta, mutta miehen paremmin tuntevat tutut ovat puhuneet pimeästä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Nöinon kirjoitti:
Cheek
Tämä on kyllä jännä. Itse taas sanoisin toisin päin eli julkisuuskuva Cheekistä on aika yleisesti ottaen kusipäinen ja itseään täynnä olevan oloinen, mutta sitten jotenkin tuntuu, ettei olekaan sellainen oikeasti.
Eiköhän jo pelkkä "sisäpiiri" kertonut kaiken tarpeellisen?
Jone Nikulan joku mainitsi ja olen samaa mieltä. Jokin siinä ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Maria Ylipää ja Sami Hedberg
Maria Ylipää oli ainakin tosi valloittava ja sympaattinen likka nuorena. Vähän hassu ja omalaatuinen, mutta tosi mukava. Vaikea uskoa, että perusluonne olisi niin kovin muuttunut aikojen saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson. Kännikuva kertoo kaiken.
Hän on hyvin rasittava ihminen, jos alkaa siviilissä puhumaan politiikasta. Siinä jankkauksesta ei tule silloin loppua millään ja hän on myös hyvin ehdoton. Muuten on kyllä sympaattinen ja kiva.
Vierailija kirjoitti:
Antero Vartia - tekopyhä
Arlan Alizad - samoin tekopyhä
Vappu Pimiä - mauton, teennäinen ja muka-mukava
Jenni Pääskysaari - livenä takakireä ja tyly
Elokuvaohjaaja Olli Saarela - todella pelottava tapaus varsinkin päihtyneenä
Maria Veitola ja Anna Perho - takakireitä kontrollifriikkejä jotka yrittävät esittää rentoa ja hauskaa
Itselläni on miellyttävä mielikuva Elastisesta, mutta miehen paremmin tuntevat tutut ovat puhuneet pimeästä puolesta.
Anna Perhon kolumnit ja jutut ovat hyvin mustavalkoisia. Hän on hyvin äärikokoomuslainen, eikä hän osaa nähdä asioita muiden kantilta.
"Jokainen elää sillä lompakolla kuin haluaa"