julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?
Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Elastinen. Niin feikki hymy. Todellisuudessa ärsyttävä tyyppi. Jare on ihmisenä paljon empaattisempi ja lämpimämpi.
Itse olen tavannut Elastisen parikin kertaa asiakaspalvelutilanteessa, ja täytyy sanoa että niin vilpittömän oloinen tyyppi kun vaan voi olla. Todella ystävällinen, kohtelias ja jalat maassa. Muistaa aina kiittää hyvästä palvelusta. Pakko siis puolustaa häntä, minusta se hymy on aito eikä mikään feikki.
Julkkis josta mulla nousee muna pystyyn on Vappu Pimiä.
Vierailija kirjoitti:
Julkkis josta mulla nousee muna pystyyn on Vappu Pimiä.
Linda Piukas.. eiku Liukas.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalosta sen verran, että olin kerran Tampereen Sokoksen rullaportaissa samaan aikaan ja katseemme kohtasivat vahingossa. Hän jäi katsomaan minua halveksivasti kuin halpaa makkaraa. Hyi.
Hantta Krause vai mikä v'tun vilma se nyt olikaan - olen hänen täydellinen vastakohtansa ja siksi kai katsoi minua Itäkeskuksessa, kun olisi halunnut puraista, karsee ilme päällä, näytti psykopaatilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmivia tapauksia ei tule mieleen, mutta Räikkösen nykyinen vaimo nostaa karvat pystyyn. Hän vaikuttaa epäaidolta, tekopyhältä, mammonan perässä juoksevalta hienostelijalta laukkuineen, kenkineen, vaatteineen, tekohiuksineen kaikkineen.
Sinä vaikutat kateelliselta 😝
Hoh, en usko, että monikaan huolisi narisevaäänistä jäämies bilettäjää äijäkseen, vaikka olisi miten rikas.
Varmasti huolisi ja ottajia varmasti myös olisi. Rikas, komea, ihan hauska ja julkisuuskuvaansa hyvin ylläpitävä mies (ei turhaan lööpeissä). Mä komppaan edeltävää, että Mintusta saa toki kylmän kuvan, mutta! tuntematta henkilöä, uskon että moni ujohko ihminen antaa päivittäin kylmän kuvan itsestää. Siihen päälle julkisuus, minkä Kimin puolisona saa, voi ihminen todella mennä ns. lukkoon. Pitää tarkasti harkita mitä sanoo ja miten käyttäytyy, ettei päädy lööpeihin tai keskustelupalstoille. En usko, että sitä julkisuutta monikaan kovin hyvin kestäisi. Joten kylmäpäisyys ja sitä kautta kylmän kuvan antava, ei välttämättä ole ollenkaan huono.
Useinkin ne oikeasti jäätävät ihmiset on hyvinkin ulospäin suuntautuneita esim. Axl, Tommi Metsäketo, muutama nimeltä mainitsematon räppäri ja kohukaunotar jnejne...
En kyllä tunne ketään joka haluaisi seukata Räikkösen kanssa. Rikashan Kimi varmasti on, hauskuudesta en tiedä kun en tunne henk.koht., mutta ei se kyllä komea ole. Ja lööpeissä näkyy olevan vähän väliä.
Moneltako olet kysynyt? Moniko vastaisi rehellisesti? Onko ollut lööpeissä omasta halustaan, vaiko paparatsien toimesta? Kyllä mä väittäisin Kimiä komeaksi, ainakin suomen mittapuulla, saat tietenkin pitää mielipiteesi, kauneus kun on katsojan silmissä. Uskon silti, että suurimmalle osalle mammoista Kimi kelpaisi, mikäli tulisi liehittelemään, vaikka kuinka täällä yrittää muuta vakuutella.
Jari Sarasvuo. Teennäinen ja puistattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmivia tapauksia ei tule mieleen, mutta Räikkösen nykyinen vaimo nostaa karvat pystyyn. Hän vaikuttaa epäaidolta, tekopyhältä, mammonan perässä juoksevalta hienostelijalta laukkuineen, kenkineen, vaatteineen, tekohiuksineen kaikkineen.
Hoh, en usko, että monikaan huolisi narisevaäänistä jäämies bilettäjää äijäkseen, vaikka olisi miten rikas.
Varmasti huolisi ja ottajia varmasti myös olisi. Rikas, komea, ihan hauska ja julkisuuskuvaansa hyvin ylläpitävä mies (ei turhaan lööpeissä). Mä komppaan edeltävää, että Mintusta saa toki kylmän kuvan, mutta! tuntematta henkilöä, uskon että moni ujohko ihminen antaa päivittäin kylmän kuvan itsestää. Siihen päälle julkisuus, minkä Kimin puolisona saa, voi ihminen todella mennä ns. lukkoon. Pitää tarkasti harkita mitä sanoo ja miten käyttäytyy, ettei päädy lööpeihin tai keskustelupalstoille. En usko, että sitä julkisuutta monikaan kovin hyvin kestäisi. Joten kylmäpäisyys ja sitä kautta kylmän kuvan antava, ei välttämättä ole ollenkaan huono.
Useinkin ne oikeasti jäätävät ihmiset on hyvinkin ulospäin suuntautuneita esim. Axl, Tommi Metsäketo, muutama nimeltä mainitsematon räppäri ja kohukaunotar jnejne...
En kyllä tunne ketään joka haluaisi seukata Räikkösen kanssa. Rikashan Kimi varmasti on, hauskuudesta en tiedä kun en tunne henk.koht., mutta ei se kyllä komea ole. Ja lööpeissä näkyy olevan vähän väliä.
Moneltako olet kysynyt? Moniko vastaisi rehellisesti? Onko ollut lööpeissä omasta halustaan, vaiko paparatsien toimesta? Kyllä mä väittäisin Kimiä komeaksi, ainakin suomen mittapuulla, saat tietenkin pitää mielipiteesi, kauneus kun on katsojan silmissä. Uskon silti, että suurimmalle osalle mammoista Kimi kelpaisi, mikäli tulisi liehittelemään, vaikka kuinka täällä yrittää muuta vakuutella.
Ai kamalaa, Kimi liehittelemässä XD
Kun ei oikein ulkonäkö iske, jutuista en tiedä... Mutta sitten se ääni! Olen pahoillani, mutta en jaksaisi kovin pitkään kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalosta sen verran, että olin kerran Tampereen Sokoksen rullaportaissa samaan aikaan ja katseemme kohtasivat vahingossa. Hän jäi katsomaan minua halveksivasti kuin halpaa makkaraa. Hyi.
Hantta Krause vai mikä v'tun vilma se nyt olikaan - olen hänen täydellinen vastakohtansa ja siksi kai katsoi minua Itäkeskuksessa, kun olisi halunnut puraista, karsee ilme päällä, näytti psykopaatilta.
Juu, ihan varmasti kulkevat kaupungilla katsellen "halveksivasti" ventovieraita ihan vaan, koska ovat julkkiksia. Olisikohan mahdollista, että se tulkinta on teidän omassa päässänne?
Maria Niordin ja Rosa Meriläinen on jotenkin samaa sarjaa. Molemmista tulee jotenkin puistattava, likainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Aino vaikuttaa tosi teennäiseltä.
Ja miksi yritetään antaa se kuva, että pärjäisi maailmalla, jos oma levyyhtiö kerran ne kaikki keikat järjestää - ei siis ole pyydetty mihinkään, kaikki on omalla rahalla hankittu, myös se iso kuva siellä Manhattanilla.
Kuka kumma on Aino? Onko minulta mennyt joku laulaja ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, lopettakaa se toisten suulla puhuminen. Kimi on hyvin hyvin tavallisen näköinen, mutta ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, kun etsitään kumppania. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että Kimi on sen tyyppinen ihminen, että hän vetoaa enemmän miehiin kuin naisiin (enkä nyt puhu seksistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun uskosi ei ole tiedon väärti. Sen kun haluat uskoa noin, mutta totuus on jotakin muuta.
En ymmärrä, miksi Ela mainitaan täällä. Työskentelen artistien parissa ja voin kyllä vaikka vannoa, että Ela on oikeasti hyvin kohtelias ja sympaattinen.
Sedu Koskinen. Tuskin on mitenkään paha ihminen, mutta se katse, millä hän pälyilee ja mittaa naisten vartaloita...