Oletko ikinä nähnyt ryöstöä?
Itse olen pari kertaa kaupan kassalla. Yhdet juoksukaljat, yhdet piilokaljat ja yhdet suklaapatukat.
Kommentit (27)
minut on ryöstetty Helsingin keskustassa puolisoni kanssa ja kukaan ei tule apuun Suomessa se jos jokin on varmaa ja joka muuta sanoo niin valehtelee
Joo. Oluita veivät. Urheilukassit. Aina La tai Pe. Sieltä mistä tullaan sisään.
Joo. Yhden taponkin olen nähnyt kauempaa.
Olen vaan nähnyt että takkiin tai laukkuun tungetaam jotain ja jatketaan ostoksia.
Joo, kultasepänliikkeessä. Olin ainoa asiakas. Myyjä oli ensin aivan järkyttynyt ja sitten kuin perisuomalainen nainen konsanaan alkoi esittää, että ei tunnu missään, kerrankos sitä :D
Olin menossa pankkiin asioimaan. Ovi oli suljettu, koska ryöstö oli meneillään. Lasin läpi näin tarpeeksi ja vielä kaukaa pakoauton lähdön. Tapahtui silloin, kun pankeissa oli vielä seteleitä kassoilla.
Vierailija kirjoitti:
minut on ryöstetty Helsingin keskustassa puolisoni kanssa ja kukaan ei tule apuun Suomessa se jos jokin on varmaa ja joka muuta sanoo niin valehtelee
mitähän nämä alapeukut ovat, ai niin Suomessa pitää sanoa että olemme kaikki onnellisia ei täällä kukaan ryöstä ketään ja kaikki auttavat uhreja aina...
Juu Virossa joku aseen kanssa osoitteli vanha Tallinnassa . Ei meitä . Ja nuoret teini naiset laittoi jäätelöjä reppuun alepassa . Ja vanhempi nainen söi hyllyjen välissä kuin toinen täytti pyöräkassin ja meni maksamatta ulos . Ja kun paketti on avattu joku on pöllinyt sieltä osan. Mellunmäki nainen varasteli takkeja . Ehkä moni tietää helluntailainen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oluita veivät. Urheilukassit. Aina La tai Pe. Sieltä mistä tullaan sisään.
Varkaus, ei ryöstö.
Ryöstin 5000 mummonmarkkaa ysärillä vanhalta papalta. Joten olen nähnyt omin silmin.
Palautin rahat myöhemmin. Joskin en samoja rahoja.
Kontulan venäläinen ruokalista ravintolassa värjätty punapää nainen kävi syömään maksamatta muiden lautaselta härskisti .
Venäläinen nainen huivipäässä käveli Rax ravintolaan ja alkoi vaan ottaa jäätelöä ja muita maksamatta jääkylmästi . Eikä ekaa kertaa .
Juu videolla olisko Riemurasia videot niin huivipäisiä naisia turvakamerassa 2 jututtaa myyjää ja yksi laittaa valtavan määrän koruja vaatteisiin. Hyi helvetti oikeasti .
Muutaman varkauden olen nähnyt. Kerran Yhden seurueen jäsenistä käräytin Alkossa.
On nähty kun Espanjassa joku huumemies varasti rahaa ja poliisit otti sen kiinni kadulla .
Olen pari kertaa nähnyt kunnollisten rehellisten täti setä ihmisten näköisten piilotelleen jonnekin kärryssä olevan kassin tms . taakse jotain kassan ohi täällä rehellisten ja hyvien perheiden lauttasaaressa.282
Et taida ymmärtää termiä ryöstö.