Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin virheesi rakkaudessa?

Vierailija
29.08.2018 |

Mitä kadut? Oletko esimerkiksi päästänyt elämäsi rakkauden menemään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun en osaa toimia ikinä silloin, kun tilanne on päällä. Jäädyn ja jään ihmettelemään ja tilaisuudet mut ohittaa.

Tai niin kuin Edith Södergran suuressa viisaudessaan on kirjoittanut: ”Elämä on viitata lyhyet hyvästit ja mennä kotiin ja nukkua.”

Vierailija
22/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo monta vuotta. Hän oli eronnut, itse suhteessa. Rakastuin, hänkin.., mutta en voinut lähteä suhteestani silloin. En ole vuosiin nähnyt tai kuullut hänestä, mutta en unohda ikinä. Ei ole toista hänen kaltaista. Vieläkin harmittaa kun miettii, että olisiko pitänyt kuunnella sydäntä vai järkeä, mutta elämä jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun en osannut pitää puoliani. Annoin käyttää itseäni hyväksi.

Vierailija
24/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenin kun halusin jäädä

Vierailija
25/29 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäenä se, että en ole uskaltanut aina luottaa tarpeeksi omiin tunteisiini. - Olsi toisinaan tarviinut uskoa enempi itseeni kuin toiseen. - Toiseksi osittain edellisestä johtuen itseni vähättely ja aliarvioiminen. Parisuhteessa minun mielestä täytyy voida usoa sekä itseen että kumppaniin. 

Vierailija
26/29 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että toinen välittää vaikka ei välittänyt. Annoin käyttää hyväkskäyttää itseäni ja jäin ku nalli kalliolle..

Vierailija
27/29 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyeryre kirjoitti:

Päästin juurikin elämäni naisen karkuun olemalla itsekeskeinen paska. Tulen katumaan koko ikäni.

Mitä teit?

En mitään dramaattista, olin vain liian saamaton hoitamaan parisuhdetta (etäsuhde) ja naisesta tuntui että häntä ei arvosteta. Minä luulin että se valtava rakkaus riittää pitkälle, mutta jouduin oppimaan kovalla kädellä että tarvitaan muutakin. Sen siitä saa kun rakastuu ensimmäistä kertaa vasta aikuisena miehenä. Ei yksinkertaisesti tiedä, miten pitää toimia.

Vierailija
28/29 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en osannut erottaa rakkautta ja riippuvuutta toisistaan. Luulin sen olleen rakkaussuhde, mutta se olikin riippuvuussuhde.

Vierailija
29/29 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden huumassani en välittänyt alkuun asioista, jotka häiritsevät minua eli liiallista alkoholin käyttöä ja tupakanpolttoa. Olisi pitänyt  heti tehdä selväksi, että mies saa valita joko pullon ja tupakan tai minut. Myöhemmin se ei enää onnistunut ja minusta tuli vain nalkuttava akka ja parisuhteemme kärsi pahasti miehen tissuttelun takia. Läheisyyskin loppuin, kun en lopulta enää voinut sietää tupakanhajua, 2-vuotiaan tasolla olevaa kännistä ukkoa ja krapulaista olemusta.

Seuraavalla kerralla en enää samaan ansaan lankea, vaan olen ehdoton näiden vaatimusteni suhteen. Tiedän jo, että sormien läpi katsominen tulee muuten myöhemmin pilamaan koko suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme