Olimme miehen kanssa ostamassa minulle autoa, myyjä sanoi minulle "ota sä tuolta vaikka kahvia ja käy istumaan" ja alkoi esitellä miehelle autoja
Mitä varten ne vielä tänä herran vuonna valitsee myyjiksi tuollaisia keskiajalle jämähtäneitä setäihmisiä? Selkeästi sanoin heti, että etsimme minulle autoa ja sitten minun olisi pitänyt sievästi istua kahvikuppi kädessä sivussa että mies tekee päätökset. Menimme toiseen liikkeeseen jossa minua kohdeltiin kuten normaalia ihmistä.
Kommentit (155)
Epäilen onko niillä varaa valikoida maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä keksittyjä autokauppajuttuja..
Ei tarvi keksiä, sillä kokemusta on myös minulla.
Olin katsonut jo valmiiksi autoa jotta siinä minulle just sopiva ja mentiin paikalle eikä myyjää edes kiinnostanut oltaisiinko ehkä ostamassa.
Auto oli jenkki avolava jota harvempi nainen ostaa eli toisaalta ymmärrän myyjää, mutta lähdin sieltä kaupasta pois ilman autoa eikä myyjä varmaan tiedä mitä menetti.Mitä hän menetti?
Provision ehkäpä?
Aika vaikea uskoa. Ehkä hän on myynyt niitä autoja sieltä keskiajalta asti. Itse varmaan repeäisin nauramaan ja pistäisin sedän kuosiin ja katsottais autot läpi. En mä nyt ton takia lähtis nokkapystyssä ovet paukkuen seuraavaan liikkeeseen. #porvoonautosalpa
Huhuu, ap...mihin sinä sitä miestä tarvitset jos itsellesi autoa ostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin katsonut jo valmiiksi autoa jotta siinä minulle just sopiva ja mentiin paikalle eikä myyjää edes kiinnostanut oltaisiinko ehkä ostamassa.
Auto oli jenkki avolava jota harvempi nainen ostaa eli toisaalta ymmärrän myyjää, mutta lähdin sieltä kaupasta pois ilman autoa eikä myyjä varmaan tiedä mitä menetti.Mitä hän menetti?
Provision ehkäpä?
Ehkäpä autolle kuitenkin löytyi joku muu ostaja. :D Ja sinä jäit ilman kyseistä autoa? Kuka tässä loppujen lopuksi oli se häviäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olisin ottanut kahvini ja istunut juomaan. Kyllä mies minun makuni tietää 😊
Varmaan olisit mennyt tiskaamaan ja ottamaan automyyjältä suihinkin visiitin päätteeksi.
Kyllä kaltaisesi ovimatot tiedetään.
Sä varmaan olisit kirkunut liikkeen ja autojen lasit rikki niin että äijäs olisi halunnut vajota maanalle🙈
Meille kävi miehen kanssa joskus niin, että oltiin ostamassa uutta autoa ja mietitiin vasta mikä voisi olla sopiva. No, autoliikkeessä pieruverkkareissa odotimme myyjää, niin se myyjä hyppääkin ovesta sisään tulevan pukumiehen kimppuun. Ei siinä mitään, mentiin sitten toiseen liikkeeseen tekemän autokauppaa.
Sittemmin ollaan tosin päädytty tuon autoliikkeen edustamiin merkkeihin, nyttenkin on, mutta silloin rahat meni muualle, kun ei kelvattu edes palveltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti automyyjän tyhmyydellä tuskin on rajoja.
Täytyyhän sitä Maisterin päteä, jos ei muuten niin automyyjälle ja takana päin. Niin naismaista, niin naismaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provision ehkäpä?
Ehkäpä autolle kuitenkin löytyi joku muu ostaja. :D Ja sinä jäit ilman kyseistä autoa? Kuka tässä loppujen lopuksi oli se häviäjä?
Ja se joka osti sen kyseisen auton olisi ostanut jotain muuta joten joka tapauksessa provikat meni. t: ohis
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten ne vielä tänä herran vuonna valitsee myyjiksi tuollaisia keskiajalle jämähtäneitä setäihmisiä? Selkeästi sanoin heti, että etsimme minulle autoa ja sitten minun olisi pitänyt sievästi istua kahvikuppi kädessä sivussa että mies tekee päätökset. Menimme toiseen liikkeeseen jossa minua kohdeltiin kuten normaalia ihmistä.
Älä viitsi valehdella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olisin ottanut kahvini ja istunut juomaan. Kyllä mies minun makuni tietää 😊
Varmaan olisit mennyt tiskaamaan ja ottamaan automyyjältä suihinkin visiitin päätteeksi.
Kyllä kaltaisesi ovimatot tiedetään.Sä varmaan olisit kirkunut liikkeen ja autojen lasit rikki niin että äijäs olisi halunnut vajota maanalle🙈
Ei tarvitse kenenkään kirkua. Riittää, että rahojaan ei tuonne vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaltaisesi ovimatot tiedetään.
Mikä ettei 😉 mutta mies olisi ollut mukana 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta automyyjä kysyi ensimmäiseksi,kun menin ostamaan käytettyä autoa:"Noooooo,minkäs värinen sen pitäisi olla.
Olen mies ja minulle auton väri on hyvinkin tärkeä seikka. Monta hyvää (olen siis vaihtamassa autoa) vaihtoehtoa on mennyt ohi kun en ole pitänyt väristä.
Sama täällä! Metalliväri punainen!
Vierailija kirjoitti:
Meille käy aina sama juttu, tosin ei osteta autoa minulle, meillä on aina vain yksi auto.
Autokauppiaat keskittyvät ainoastaan mieheeni. Tämä on meille aivan loistava juttu, kauppias nimittäin pehmittää vain miestäni ja tekee tämän kanssa kauppaa. Kun kortit on jokseenkin päydällä, avaan minä suuni ja mies vaan toteaa, että pomo tekee meillä päätökset ja katsoo minuun.
Siinä vaiheessa on autokauppiaalla pasmat aika sekaisin, kun vaaleaverikkö ottaa ohjaat käsiinsä. Siiten alkaa se virsi, että aletaan säälitellä miestäni, joka on "tossun alla". Ei auta, pitää turpansa kiinni ja minä sanelen hinnan ja ehdot.
Uskokaa mammat, toimii!!!
Vaaleaverikkö ottaa ohjat käsiinsä :D Minä sanelen hinnan ja ehdot :D Sinä luulet, että ohjat on sinun käsissä.
Ne nyt v*ttuilee kaikille. Mies kysäs että tässäkö on kaikki mallit kyseiselta merkiltä. Vastaus oikeen veemäisellä äänellä että no montas sä ottaisit?
Niin huono provo ja silti hölmöt uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu, ap...mihin sinä sitä miestä tarvitset jos itsellesi autoa ostat?
Normaalit pariskunnat viettävät aikaa yhdessä, ja tulevat myös seuraksi ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaltaisesi ovimatot tiedetään.Sä varmaan olisit kirkunut liikkeen ja autojen lasit rikki niin että äijäs olisi halunnut vajota maanalle🙈
Ei tarvitse kenenkään kirkua. Riittää, että rahojaan ei tuonne vie.
Ai minne? Tuonne ap:n keksimään mielikuvitusautokauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin huono provo ja silti hölmöt uskoo.
Ei sen keskustelun aina tarvitse uskon asia olla.
Minä olen aina ollut nainen eikä minulla ole kokemuspohjaa aloittajan kokemuksesta.