Stockkan Herkku pilataan nyt lopullisesti!
Kävin eilen keskustan Herkussa, melkein itketti.
Remontti on tietenkin vielä kesken, mutta nyt jo alkaa aavistaa miltä siellä tulee näyttämään. Kaikki hyllyt ovat mustia, ja iän ikuiset valintamyymälätuotteet on kohdevalaistu kuin näyttämöllä. Tunnelma on markettimainen, mutta synkkä ja hienosteleva.
Nykyinen Tapiolan Herkku on jo ahdas ja ikävä, en käy siellä enää. Mutta jotenkin jaksoin toivoa, että keskustan Herkusta olisi tullut erilainen ja hyvä.
Hinnatkin vielä kalliit.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ruokapuoli ollut pitkään oikeastaan ainoa syy käydä Stockalla? Ei kai kivijaloista enää mitään muuta tulla ostamaan, ainakaan nähtävissä olevassa tulevaisuudessa.
Ei pysyne enää kauaa pystyssä (tosin onko tuo enää varsinaisesti aito Stocka?).
Käsite kivijalkakauppa on aivan eri asia kuin tavaratalo. Stocca siis ei ole kivijalkamyymälä.
Vierailija kirjoitti:
Stocka on tuonut maahan paljon tuotteita joita ei muualta saa, eikä edes mitää pahan hintaista. Toivottavasti niistä ei luovuta!
Viimeksi kun kävin Stockan Herkussa Helsingin keskustassa hakemassa niitä luottotuotteitani, niin eipä enää löytynyt. S-mafia oli iskenyt!
Nyt sitten olen ruvennut minäkin tilailemaan kuivatuotteita ja vastaavaia netistä.
Kävin ensimmäistä kertaa Lidlissä ja viimeistä. Leivissä oli sulatus!ajat, tuotetta lihaa/ kalaa/kanaa en löytänyt. Vihannesvalikoimat olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ensimmäistä kertaa Lidlissä ja viimeistä. Leivissä oli sulatus!ajat, tuotetta lihaa/ kalaa/kanaa en löytänyt. Vihannesvalikoimat olemattomat.
Mikä vihannes puuttui?
Onko selvinnyt mikä remppa meneillään? Pahoitellaan paljon mutta mitä ne loppujenlopuks siel tekee?
Kävin pari viikkoa sitten hakemassa lihaleikkeleitö Herkusta, 4 asiakasta ennen ja 2 työntekijää. Homma kesti 30min ennen kun pääsin kertomaan mitä haluan. Toinen työntekijä kerkes sillä välin lähtee ovet paukkuen kotiin.... että hyvin menee
härregyyd,oijoi joi joi. Nyt stokkan kortti kahtia ja kirjoitus hesariin. Turkikset päälle ja mielenosoitus heti.
Ainakaan Lidlistä en ruokaani osta. Varsinainen tokmanni.
svante kirjoitti:
härregyyd,oijoi joi joi. Nyt stokkan kortti kahtia ja kirjoitus hesariin. Turkikset päälle ja mielenosoitus heti.
Sun ironia meni pieleen: se olisi pitänyt tietysti olla:
Härregyd, oijoijoi. Nyt Stockan kortti kahtia ja kirjoitus HBL:ään....
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Lidlistä en ruokaani osta. Varsinainen tokmanni.
Mikäs vika Tokmannissa on? Itse ostan sieltä edullisesti useaakin laadukasta tuotetta, samoin Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaikki ruokakaupat ovat surkeita. Suuriin muovipakkauksiin pakattu onneton nökäre ruokaa. Kaikki pakattua, mautonta, väritöntä ja hajutonta. Kaupassa mitään ei tee mieli. Kaikki näyttää ja maistuu samalta, mauttomalta. Halpuutusta, halpuutusta halpuutusta ja huiputusta mausta välittämättä.
Suomalaiset on opetettu kouluruokailussa että mikään ei maistu koskaan miltään. Voi ihan rehellisesti sanoa suomalaisen ruuan olevan varmaan maailman mauttominta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilattu on. Palvelu oli ennen hyvää. Nyt palvelua ei saa. Moitteita olen saanut kun olen juhlia varten kysynyt fileitä, kauppa kun oltiin 15 minuutin kuluttua sulkemassa ja ”meidän pitää päästä heti tasalta pois täältä!” Viimeinen kerta kun ostin fileeni Stockalta. Ostin rapujuhliin tänä vuonna Erikssonin kalaliikkeen herkullisia rapuja. Viime vuonna jouduin ikävään tilanteeseen kun Stockan hyvällä päivämäärällä olleetravut piti heittää heti juhlien alussa pois niiden kuorien pehmeyden ja ikävän rikinkatkuisen hajun takia. Olisimme olleet vaarassa saada ruokamyrkytys. Reklamoin liikkeeseen, mistä olin ostanut ravut ja myyjä lupasi viedä asiani eteenpäin ja että minuun oltaisiin puhelimitse yhteydessä. En koskaan saanut puhelua joten sinne menivät liki 100 euroa kankkulan kaivoon. Exlusive-asiakkuusedut ovat enää pelkkä muisto. RIP Stockmann minun puolestani.
Mä olen myös reklamoinut pilaantuneesta kalasta Prisman kalatiskillä, ja sain suunnilleen haistattelua takaisin. Että sait sä kuitenkin pikkasen parempaa palvelua S-Herkussa. Katteettoman lupauksen asian eteenpäin viemisestä.
S-Ryhmän ylimielisyys ja asiakkaiden halveksunta saa yhä röyhkeämpiä muotaja. Kyllä siellä ennenkin on viallisen tuotteen reklamaation käsittely ollut nihkeää. Asiakkaan tehtävä ei ole soitella tavarantoimittajalle. Ennen vanhaksi menevät ruuat myytiin 50% alennuksella. Nyt niitä myydään 30% alennuksella. Minä maksa vanhenevasta tuotteesta melkein täyttä hintaa.
Ja mitä olen kuunnellut niin sama on työntekijöiden kohtelussa. Pikkutarkkaa kyttäämistä ja kyykyttämistä. Kaupoissa on ennen ollut aivan normaalia että vanhaksi menneitä pullia ym. on laitettu kahvitunnilla jakoon ja puhjenneista kahvipaketeista on keitetty kahvia. Mitään väärinkäytöksiä ei ole ollut kymmeniin vuosiin mutta kertoo jotain suhtautumisesta työntekijöihin että on hirveä pelko että nämä varastavat.
Tuo väite työntekijöiden väärinkäytöksistä on kuultu muissakin yhteyksissä vaikka mitään näyttöä ei ole. Pitäisi joskus kysyä kuka on varastanut, missä ja mitä? Ei tämä kuulu suomalaiseen kulttuuriin vaan on tullut jostakin muualta. Se on rehellistä piilovittuilua että työntekijöille ei haluta suoda mitään edes vähäistäkään etua.
Sitä ei voi pilata mitä ei ole ollutkaan.
Terveisiä Roomasta, ei siellä tarvitse suomalaista puhdasta ja aitoa ruokaa hävetä! Päinvastoin! Me ollaan ihan liian vaatimattomia.
Vierailija kirjoitti:
Saisinko Lidlin Bulevardin eteläpuolelle - Kiitos
Lönkalla on Lidl
Lämmin suositus Kampin K-supermarketille. Kävin siellä tänään ja valikoima oli loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi h---yti, Lidlin moskaa en syöttäisi kuin anopille.
Perustele miksi Lidlin tuotteet moskaa. Taidat olla töissä S-mafialla? Köyhyyttäni en Lidlissä käy, kuulun rahojen puolesta ylimpään viidennekseen.
Taidat olla vähän tyhymä skodakuski?
Mää käyn paskaset saappaat jalassa Lidlissä ja ostan makkaraaaaa!
Olenhan intellektuelli lady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilattu on. Palvelu oli ennen hyvää. Nyt palvelua ei saa. Moitteita olen saanut kun olen juhlia varten kysynyt fileitä, kauppa kun oltiin 15 minuutin kuluttua sulkemassa ja ”meidän pitää päästä heti tasalta pois täältä!” Viimeinen kerta kun ostin fileeni Stockalta. Ostin rapujuhliin tänä vuonna Erikssonin kalaliikkeen herkullisia rapuja. Viime vuonna jouduin ikävään tilanteeseen kun Stockan hyvällä päivämäärällä olleetravut piti heittää heti juhlien alussa pois niiden kuorien pehmeyden ja ikävän rikinkatkuisen hajun takia. Olisimme olleet vaarassa saada ruokamyrkytys. Reklamoin liikkeeseen, mistä olin ostanut ravut ja myyjä lupasi viedä asiani eteenpäin ja että minuun oltaisiin puhelimitse yhteydessä. En koskaan saanut puhelua joten sinne menivät liki 100 euroa kankkulan kaivoon. Exlusive-asiakkuusedut ovat enää pelkkä muisto. RIP Stockmann minun puolestani.
Mä olen myös reklamoinut pilaantuneesta kalasta Prisman kalatiskillä, ja sain suunnilleen haistattelua takaisin. Että sait sä kuitenkin pikkasen parempaa palvelua S-Herkussa. Katteettoman lupauksen asian eteenpäin viemisestä.
S-Ryhmän ylimielisyys ja asiakkaiden halveksunta saa yhä röyhkeämpiä muotaja. Kyllä siellä ennenkin on viallisen tuotteen reklamaation käsittely ollut nihkeää. Asiakkaan tehtävä ei ole soitella tavarantoimittajalle. Ennen vanhaksi menevät ruuat myytiin 50% alennuksella. Nyt niitä myydään 30% alennuksella. Minä maksa vanhenevasta tuotteesta melkein täyttä hintaa.
Ja mitä olen kuunnellut niin sama on työntekijöiden kohtelussa. Pikkutarkkaa kyttäämistä ja kyykyttämistä. Kaupoissa on ennen ollut aivan normaalia että vanhaksi menneitä pullia ym. on laitettu kahvitunnilla jakoon ja puhjenneista kahvipaketeista on keitetty kahvia. Mitään väärinkäytöksiä ei ole ollut kymmeniin vuosiin mutta kertoo jotain suhtautumisesta työntekijöihin että on hirveä pelko että nämä varastavat.
Tuo väite työntekijöiden väärinkäytöksistä on kuultu muissakin yhteyksissä vaikka mitään näyttöä ei ole. Pitäisi joskus kysyä kuka on varastanut, missä ja mitä? Ei tämä kuulu suomalaiseen kulttuuriin vaan on tullut jostakin muualta. Se on rehellistä piilovittuilua että työntekijöille ei haluta suoda mitään edes vähäistäkään etua.
Herkun työntekijät vaikuttavat masentuneilta, vaikka yrittävät hymyillä. Kävin siellä tänään.
Väärin. Saksalaiset elättää meitä paremmalla JA edullisemmalla ruualla :))