Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockkan Herkku pilataan nyt lopullisesti!

Vierailija
29.08.2018 |

Kävin eilen keskustan Herkussa, melkein itketti.

Remontti on tietenkin vielä kesken, mutta nyt jo alkaa aavistaa miltä siellä tulee näyttämään. Kaikki hyllyt ovat mustia, ja iän ikuiset valintamyymälätuotteet on kohdevalaistu kuin näyttämöllä. Tunnelma on markettimainen, mutta synkkä ja hienosteleva.

Nykyinen Tapiolan Herkku on jo ahdas ja ikävä, en käy siellä enää. Mutta jotenkin jaksoin toivoa, että keskustan Herkusta olisi tullut erilainen ja hyvä.

Hinnatkin vielä kalliit.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, eikö se olekkaan luksusta ostaa tunnelmavalaistusta vitriinistä nostettu Pirkka paketti puolet kallimmalla?

Kyllähän nousukasperhe maksaa ilolla ekstraa kun saa käydä kalliissa K-Supermarketissa tai Citymarketissa ettei vain leimata Prismassa-kävijäksi. Kotona itketään kun rahat on taas lopussa. Mutta ne kulissit! Ne pitää pitää pystyssä!

Vierailija
62/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockan Herkku on S-market. Siksi. Etsikää joku hyvä K-supermarket ruokakaupaksi, jos haluatte laatua Suomesta. Kauppias tilaa kyllä pyynnöstä erikoistuotteita. S-ryhmän kaupat on vihoviimeistä bulkkia, hylkymetreittän tavallista sarvimakaronia yms. Lidl, Citymarket ja tasokas K-supermarket, joskus kauppahalli, niistä meillä ostetaan ruuat.

Paljastit junttiutesi. Vai, että Lidlistä ostetaan ruuat ja S-market ei kelpaa. Buahahaa. Skodalla Lidliin ostoksille ostamaan laatueineksiä. Siinä sitä tasoa vasta onkin!

En pidä kahden kauppaketjun kaksinvallasta, joten ihan periaattesta *opettelin* ostamaan Lidlistä. Sieltä saa ihan hyviä perusjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilattu on. Palvelu oli ennen hyvää. Nyt palvelua ei saa. Moitteita olen saanut kun olen juhlia varten kysynyt fileitä, kauppa kun oltiin 15 minuutin kuluttua sulkemassa ja ”meidän pitää päästä heti tasalta pois täältä!” Viimeinen kerta kun ostin fileeni Stockalta. Ostin rapujuhliin tänä vuonna Erikssonin kalaliikkeen herkullisia rapuja. Viime vuonna jouduin ikävään tilanteeseen kun Stockan hyvällä päivämäärällä olleetravut piti heittää heti juhlien alussa pois niiden kuorien pehmeyden ja ikävän rikinkatkuisen hajun takia. Olisimme olleet vaarassa saada ruokamyrkytys. Reklamoin liikkeeseen, mistä olin ostanut ravut ja myyjä lupasi viedä asiani eteenpäin ja että minuun oltaisiin puhelimitse yhteydessä. En koskaan saanut puhelua joten sinne menivät liki 100 euroa kankkulan kaivoon. Exlusive-asiakkuusedut ovat enää pelkkä muisto. RIP Stockmann minun puolestani.

Mä olen myös reklamoinut pilaantuneesta kalasta Prisman kalatiskillä, ja sain suunnilleen haistattelua takaisin. Että sait sä kuitenkin pikkasen parempaa palvelua S-Herkussa. Katteettoman lupauksen asian eteenpäin viemisestä.

Vierailija
64/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa vaan, Herkulle. Loppuupahan yhden hintavääristelijän kilpailu hinnan korottamisesta myymälä intressejä ajatellen.

Jatkossakin elitistille on ohituskaista liha/kala/broileri/ksvis/yms. linjalla, ostaessaan luomuna lähiruokaa tai tilaamalla alihankkijalta itse Parmakinkkunsa.

Muotoin suojakaasuun pakkaamaton liha on suurin haaskaus jonain kauppatiskinä.

Lidl ja Prisma riittävät, kun mielikuvitusta osaa käyttää. Ylellisyydet sitten alihankkijan kautta, mutta se on mielestäni tyhmää. Näillä eväillä ja turhan vaatimattomalla omistankin jo yksiön Etu-Töölössä ja n.120000 sijoitustileillä, vaikka olenki vähän päälle kolmekymppinen.

Vierailija
65/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhrlihankin voi aina jauhaa uusiksi ja viimeistä käyttöpäivää viilata eteenpäin Ainakin Ruotsissa tämä on ollut maan tapa jo pitkään.

Suomessa myös. Yhdessä isossa espoolaisessa K-supermarketissa oli tapana ottaa vanhaksi menevät lohifileet kalatiskiltä pois - ja leikata ne medaljongeiksi. Ei kuin uudestaan viikoksi myyntiin, vähän sitruunaa päälle niin kukaan ei huomaa.

Tykkään syödä kalaa. Mutta tässä sisämaan pikkukaupungissa tuoreinta kalaa saa, kun ostaa Norjan kylmäsavulohta Lidlin kala-altaasta.

Vierailija
66/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulle käy tavallinen ruokakauppa? 😅

Ohiksena kommentoin miksi minä suren Stockkan herkun muuttumista:

Kyseinen kauppa on lähikauppamme, joten jaksan jotenkin vielä raahautua sinne huonossakin kunnossa pyörätuolin tai kyynersauvan kanssa. Lisäksi olen äärimmäisen allerginen ja herkussa on tähän asti ollut erinomainen valikoima minulle sopivia tuotteita, joita ei ole valitettavasti löytynyt muista kaupoista.

Vierailija
67/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Stocka herättä tunteita. Jännä miten sieltä kuulemma saa samaa kuin muualta paitsi kalliimmalla, mutta sitten on ihan järkevää ostaa "premium"auto, jossa on ihan oikeasti samat osat, ehkä jotain logoja lukuunottamatta, kuin edullisemmissa.

Vierailija
68/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkku on tehnyt miljoonatappiota viime vuodet, joten pakkohan jotain on tehdä!

Vierailija
69/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Stocka herättä tunteita. Jännä miten sieltä kuulemma saa samaa kuin muualta paitsi kalliimmalla, mutta sitten on ihan järkevää ostaa "premium"auto, jossa on ihan oikeasti samat osat, ehkä jotain logoja lukuunottamatta, kuin edullisemmissa.

No kun sieltä on saanut muutakin kuin sitä samaa kuin muualta. Herkun tarjoukset liha- ja kalatiskillä eivät edes ole olleet mitenkään erityisen kalliita.

Se mitä tässä pelätään on että tästä lähtien sieltä saa vain sitä samaa.

Vierailija
70/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkku on tehnyt miljoonatappiota viime vuodet, joten pakkohan jotain on tehdä!

Totta, mutta mitä nyt tehdään tuskin pelastaa mitään, päinvastoin.

Asiat lähti huonoon suuntaan jo vuosia sitten, luulen että syy oli tyhmissä johtajissa, jotka ei ymmärtäneet ruuasta mitään. Aikoinaan Hekku oli hyvinkin kannattava.

Vierailija
71/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossuuspuodin herkku nykyään. Ei voi olla liian herraskainen, että bonuskorttilaisetkin arvaavat tulla hakemaan lenkkimakkaransa.

Vierailija
72/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa tänne Ruotsin ICA. niillä on todella hyvät ja tuoreet tuotteet! Ja noin 20-25% halvempia kuin mitä K-kaupoissa tai Stockan Herkussa.

Vierailija
73/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocka on tuonut maahan paljon tuotteita joita ei muualta saa, eikä edes mitää pahan hintaista. Toivottavasti niistä ei luovuta!

Vierailija
74/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulle käy tavallinen ruokakauppa? 😅

Mikä ihmeen "tavallinen ruokakauppa"??

Vierailija
75/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockan Herkku on S-market. Siksi. Etsikää joku hyvä K-supermarket ruokakaupaksi, jos haluatte laatua Suomesta. Kauppias tilaa kyllä pyynnöstä erikoistuotteita. S-ryhmän kaupat on vihoviimeistä bulkkia, hylkymetreittän tavallista sarvimakaronia yms. Lidl, Citymarket ja tasokas K-supermarket, joskus kauppahalli, niistä meillä ostetaan ruuat.

Paljastit junttiutesi. Vai, että Lidlistä ostetaan ruuat ja S-market ei kelpaa. Buahahaa. Skodalla Lidliin ostoksille ostamaan laatueineksiä. Siinä sitä tasoa vasta onkin!

En pidä kahden kauppaketjun kaksinvallasta, joten ihan periaattesta *opettelin* ostamaan Lidlistä. Sieltä saa ihan hyviä perusjuttuja.

Kaunista ja humaania, että elätät Saksaa.

ohis

Vierailija
76/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h---yti, Lidlin moskaa en syöttäisi kuin anopille.

Vierailija
77/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain diootti maksaa enemmän kun on tarve.

Vierailija
78/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele miksi Lidlin tuotteet moskaa. Taidat olla töissä S-mafialla? Köyhyyttäni en Lidlissä käy, kuulun rahojen puolesta ylimpään viidennekseen.

Vierailija
79/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari päivää sitten ja olin häkeltynyt. Kaikki on sekaisin liikkeessä. Leipätiski on vielä paikoilaan, mutta oliko kalatiski kadonnut?

Kysyin lihapuolen tuotetta leikkeletiskistä eivätkä he tienneet. Tuotteeseen oli matkaa alle 10 metriä. Sattuuhan sitä.

Juustotiski on edelleen rääpäle, hedelmä- ja vihannesosasto on pois paikoiltaan ja kaaos vallitsee.

Harmi, ettei poikkeuksellisen hyvää ruokakauppaa enää ole.

Paras "tiski" löytyy metsästä ja järven seliltä.

Vierailija
80/110 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt maistuis metsästä löytynyt juusto tai leipä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän