Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko väärin sanoa haluavansa normaalipainoista naista nettitreffien profiilissa?

Vierailija
28.08.2018 |

Naisten näkee usein kertovan haluavansa pitkän miehen, mutta miehen puhuminen kumppanin painosta tuntuu olevan kielletty aihe. Tämä on kummallista siksi, että lähes jokaisella on mahdollisuus olla normaalipainoinen halutessaan, mutta pituuteen ei voi vaikuttaa.

Olenko siis sika jos toivon naisen olevan normaalipainoinen?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, mutta saatat karkottaa juuri normaalipainoisia naisia tuollaisella.

Vierailija
2/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin ole. Parempi että tulee jo siinä vaiheessa selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sellaisenkin, jossa oli mainittu ihan painoraja, että ihan oman mielen mukaan voi laittaa. En kuitenkaan suosittele, jos haluaa oikeasti jotain seuraa sieltä löytää.

Vierailija
4/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok. Itsekin toivoisin mieheltä normaalia olemusta. En pidä pallomahoista tai ylipainoisista miehistä.

Vierailija
5/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa selkeästi mitä toivoo. Se on sitten eri asia mitä mut siitä ajattelevat. 

Vierailija
6/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen laittaa. Itselleni urheilullisena normaalipainoisena naisena vaikutti kyllä negatiivisesti.

1) ei voi tietää onko normaali laiha vai normaali

2) ei voi tietää onko urheilullinen miehelle normaali

3) ihan liian ulkonäkökeskeistä

Vierailija
7/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole väärin. Mutta jos haluat, että joku nainen pitää sinusta, kannattaa antaa positiivinen kuva itsestään. Ja painosta puhuminen ei nyt vaan kuulu hyvään kasvatukseen. Kukaan ei pakota sinua kuitenkaan treffeille ennen kuin olet nähnyt kuvan ja treffeilläkin voit sanoa, että oli mukava tavata mutta nyt ei tainnut löytyä sitä oikeaa.

Vierailija
8/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa toivoa ihan mitä haluaa, kukaan ei sitä kiellä. Mutta kuten ensimmäinen kommentoija sanoikin, saatat ajaa pois myös niitä naisia, joista olisit kiinnostunut. Itse olen hoikka, mutta kiertäisin kaukaa miehen, joka nimenomaisesti mainostaisi etsivänsä ainoastaan hoikkia naisia. Itse haluan muun muassa tulla kohdatuksi yksilönä enkä vain naisena, joka läpäisee ensimmäisen kierroksen hoikkuutensa ansiosta.

Toisaalta on ehkä hyväkin, että tällainen ajattelutapa tulee esille heti.

Vierailija
9/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa sanoa ja ilmaista kriteerinsä. Minullakin aikoinaan oli ilmoituksessa ehto isosta mulokukkelista.

Vierailija
10/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia se on ja sen takia sulta menee monta potentiaalista naista ohi, kun olet fiksaantunut tuohon painojuttuun.

Vierailija
11/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihojen luona ei saa ruokaa.

Vierailija
12/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa toivoa ihan mitä haluaa, kukaan ei sitä kiellä. Mutta kuten ensimmäinen kommentoija sanoikin, saatat ajaa pois myös niitä naisia, joista olisit kiinnostunut. Itse olen hoikka, mutta kiertäisin kaukaa miehen, joka nimenomaisesti mainostaisi etsivänsä ainoastaan hoikkia naisia. Itse haluan muun muassa tulla kohdatuksi yksilönä enkä vain naisena, joka läpäisee ensimmäisen kierroksen hoikkuutensa ansiosta.

Toisaalta on ehkä hyväkin, että tällainen ajattelutapa tulee esille heti.

Tämä. 

Vierailija
13/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jokainen saa ilmoittaa mitä haluaa, mutta minut tuollainen karkoittaisi, vaikka olen normaalipainoinen. Jotenkin tulisi mieleen, että lienen liian iso kuitenkin, sillä olen lähempänä normaalipainon ylärajaa kuin alarajaa. Asian voisi muotoilla toisinkin, esim. toivomalla että toinen olisi liikunnallinen.

Vierailija
14/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa. Eri asia on, että mitä siitä seuraa. Henk.koht. en lähestyisi miestä joka asettaa tarkkoja ulkonäköön liittyviä kriteerejä, koska minulla ei ole yhtäkään sellaista. Edellytän vaan tietyn tasoista älykkyyttä, huumorintajua, käytöstapoja ja rehellisyyttä. Onneksi sellainen yksilö löytyi, koska he ovat hyvin harvassa.

Vierailija
15/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen saa ilmoittaa mitä haluaa, mutta minut tuollainen karkoittaisi, vaikka olen normaalipainoinen. Jotenkin tulisi mieleen, että lienen liian iso kuitenkin, sillä olen lähempänä normaalipainon ylärajaa kuin alarajaa. Asian voisi muotoilla toisinkin, esim. toivomalla että toinen olisi liikunnallinen.

Tuota liikunnallisuuttakin kannattaa tarkentaa, himoliikkuja vs. kerran viikossa kävelyllä.

Vierailija
16/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnallinenkin voi olla ylipainoinen.

Vierailija
17/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Totta kai voit toivoa.

Minä etsin fiksua, kauniskasvoista ja hoikkaa miestä eli tilanne on lähes mahdoton Suomessa.

Vierailija
18/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hakea hoikkaa. Se on merkki vähävaraisuudesta.

Vierailija
19/106 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ok jos mieskin on tikissä kunnossa. Yleensä "normaalipainoista" naista vaatii itselleen mies keisseineen..

Vierailija
20/106 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta minäkin kiertäisin sellaisen aloituksen tehneen miehen kaukaa. Ei koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. En etsi sellaista miestä, joka lähtee etsimään hoikempaa emäntää, jos satunkin lihomaan sairauden takia. Monet lääkkeet lihottavat ja tästä sivuvaikutuksesta harvemmin kuulutetaan missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi