Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko väärin sanoa haluavansa normaalipainoista naista nettitreffien profiilissa?

Vierailija
28.08.2018 |

Naisten näkee usein kertovan haluavansa pitkän miehen, mutta miehen puhuminen kumppanin painosta tuntuu olevan kielletty aihe. Tämä on kummallista siksi, että lähes jokaisella on mahdollisuus olla normaalipainoinen halutessaan, mutta pituuteen ei voi vaikuttaa.

Olenko siis sika jos toivon naisen olevan normaalipainoinen?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tökeröä, mutta osa normaalipainoisista naisista karsiutuu tuolla ilmoituksella. Esimerkiksi mä en vastaisi tuollaiseen ilmoon, koska oon normaalipainon ylärajalla, vaikkakin aktiiviurheilija. Koska ajattelen, että saatan olla liian muhkea ja haluan miehen himoitsevan mua enkä napisevan mun ulkonäöstä. Tämä on ristiriitaista, koska ite en ottaisi selvästi ylipainoista sohvaperunaa tai alle 170cm miestä. Haluan komea miehen, mutta ei sitä tarvitse erikseen mainita.

Toisaalta moni laittaa someen aivan liian imartelevia/hoikentavia kuvia itsestään ja ehkä säästyt sitten turhilta treffeiltä.

Vierailija
102/106 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kertoa mitä toivoo. Suuri osa naisista kuitenkin saa ylimääräistä painoa esim. raskauden aikana, joten saattaa olla että karkotat myös ne normaalipainoiset/laihat. Saattaa olla että annat kuvan henkilöstä, joka pettää ja jättää heti kun vähänkin vaaka nousee. On varmempaa ottaa mies, joka ei ajattele noin pinnallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lihava ja kokeilin keväällä nettideittailua. En uskaltanut ottaa miehiin yhteyttä, jos heillä ei ollut listattuna toiveissaan, että tykkäävät myös lihavista naisista. Muutaman kerran kävi niin, että mies otti itse yhteyttä ja alkoi keskustelemaan ja jouduin itae huomauttamaan, että luithan profiilin läpi huolella eli tajuaisivat minun olevan pullukka.

Mielestäni deittailu on aika ulkonäkökeskeistä ja ulkonäkö tuntuu olevan monille parinvalinnassa se tärkein kriteeri. En ihan ymmärrä tätä, miksi miehellä ei muka saisi lukea ne kriteerit tarkkaan siellä profiilissa. Kyllä meille pullukoillekin löytyy ne omat tykkääjät, niinkuin löytyi minullekin.

Eikö se loppujen lopuksi ole vähän sama asia, että mies haluaa ehdottomasti hoikan kuin että haluaa ehdottomasti pullukan? Useampi nainen kuitenkin haluaisi kelvata omana itsenään eikä tarvitse pelätä, että toinen jättää, jos lihon tai laihdun. Niinkin päin kun on joskus käynyt, että liikaa laihtunut nainen on jätetty.

Vierailija
104/106 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen saa ilmoittaa mitä haluaa, mutta minut tuollainen karkoittaisi, vaikka olen normaalipainoinen. Jotenkin tulisi mieleen, että lienen liian iso kuitenkin, sillä olen lähempänä normaalipainon ylärajaa kuin alarajaa. Asian voisi muotoilla toisinkin, esim. toivomalla että toinen olisi liikunnallinen.

Mutta kun läski ei tarkoita ettei voisi olla liikunnallinen. Minäkin olen läski ja nostelen painoja, liikun ja kuntoilen. Tosin käsittäisin kyllä tuollaisesta ilmoituksesta, että mies etsii hoikkaa naista eikä liikkuvaa läskiä.

Vierailija
105/106 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimus/odotus on itsessään ihan ok, mutta yleisesti ottaen ärsyttää, että miehet puhuvat "normaalipainosta", kun tarkoittavat hoikkaa. Taputellaan itseä selkään ja selitetään, kuinka lihavuus on hirveä terveysriski ja kumppanilla täytyy olla terveelliset elämäntavat, mutta oikeasti kyse on suurimmassa osassa tapauksia siitä, että hoikka miellyttää esteettisesti ja normaalipainon keskirajan yläpuolella olevat ovat jo auttamatta liian plösöjä. Se on ihan ok, mutta sen naamiointi jonkinlaiseksi terveystietoisuudeksi on alentuvaa ja läpinäkyvää. Jos nainen vain on ulkonäöllisesti miellyttävä, niin monelle kummasti ei sitten olekaan enää niin väliä, mistä ruokavalio koostuu tai kuinka usein liikkuu, ja myös epäterveelliset keinot sen hoikkuuden ylläpitämiseen ovat ihan ok.

Naiset ne vasta venyttääkin käsitteitä.

Ketä ne luulee huijaavansa ja kuinka kauan jos ilmoittaa itsensä normaalipainoiseksi tai normaalipainon rajalla kun kyseessä on selvä läski.

Vierailija
106/106 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä tunnu olevan väliä mitä kriteerejä mies esittää, vaan kaikki on kategorisesti väärin ja naiset vetävät niistä "johtopäätöksiä" siitä että mies ei kelpaa. Alla esimerkkejä mitä mies ei saa toivoa:

1) Kuten yllä olevista viesteistä käy lähes yksiselitteisesti ilmi, mies ei saa toivoa naisen olevan normaalipainoinen, sillä hän vaikuttaa niin tehdessään pinnalliselta.

2) Mies ei saa toivoa että nainen ei olisi feministi, vaan suhtautuisi sukupuoliasioihin ilman suurempaa kiihkoa, sillä niin tehdessään hän vaikuttaa sovinistiselta.

3) Mies ei saa toivoa että nainen söisi suurinpiirtein samaa ruokaa, jotta kotona ei tarvitsisi tehdä kaksia ruokia, sillä niin toivoessaan mies tuomitaan ympäristön viholliseksi.

4) Mies ei saa toivoa että nainen olisi lapseton, sillä niin tehdessään hän vaikuttaa siltä että vihaa lapsia.

5) Mies ei saa toivoa lapsirakasta lapsetonta naista joka haluaisi hänen kanssaan lapsia, sillä mies vaikuttaa kontrolloivalta narsistilta.

6) Mies ei saa toivoa että nainen olisi pullantuoksuinen kotiäiti, sillä hän vaikuttaa kontrolloivalta vanhoilliselta mieheltä joka pyrkii pitämään naisen nyrkin ja hellan välissä.

7) Mies ei saa punnita usean naisen väliltä vaan hänen tulee tulisesti rakastua aina juuri siihen naiseen joka osoittaa häntä kohtaan mielenkiintoa, sillä muuten hän tyytyy ja ei rakasta naista oikeasti.

8) Mies ei saa välittää naisen vilkkaasta seksuaalihistoriasta, sillä mies on joko kaksinaismoralisti tai "instabeibeistä haaveileva pihtari".

9) Kuitenkin mies jolla ei ole kriteerejä on kaikista pahin, sillä hänelle kelpaa kuka vain ja sellaista miestä ei kukaan itseään kunnioittava nainen voi huolia.

Näinhän se suurinpiirtein menee :D. Onneksi olen nainen, miehet ovat niin paljon yksinkertaisempia näissä asioissa. En jaksaisi näitä kiihkonaisia, jo ystävinä/kavereina ovat rasittavia. Saa olla vain "oikeita" mielipiteitä, muuten kauhistutaan ja jopa suututaan. Aina saa varoa olla aiheuttamatta kateutta, sillä siitä seuraa hirveä paskapuhe selän takana. 

Naisilla on pakkomielle olla tekemättä mitään miehen mieliksi. Miehen tulee vaan kestää naista, hinnalla millä hyvänsä, valittamatta. Nainen saa vaatia mieheltä mitä haluaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä