Naiset, onko miehen autolla merkitystä?
Tekeekö teihin vaikutuksen, jos mies kaartaa paikalle uudenkarhealla Audilla? Vai onko teille yhdentekevää, minkä merkkinen, mallinen, kokoinen ja ikäinen auto miehellä on? Jos nyt siis lähdetään siitä, että auto on ajokelpoinen, siisti, katsastettu jne.
Kommentit (63)
Ei niin minkäänlaista merkitystä mulle. Paitsi että jos ajaa munanjatkebmw:llä niin peli on heti menetetty. :D
Ei mitään väliä. Jos auto on liian hieno ja puunattu alkaa hälytyskellot soida että kumpi tässä on se hänen rakas. Isäni rakasti autoja enemmän kuin minua... eikä ole ainoa laatuaan, jotkut miehet ovat pakkomielteisen rakastuneita autoihinsa.
Ei ole merkitystä. Tosin se on turnoff jos leveilee jollain kalliilla autolla. Ei haittaa vaikka ei olisi autoa ollenkaan.
Yhdentekevää. Yhden muistan: Mun prinssini karautti elämääni 13 vuotta sitten valkealla Micralla, jossa oli vaalenapunaiset vanteet.
Ei ole mitään merkitystä. Jos mies itse tekee autostaan numeron, niin siitä kyllä tulee helposti negatiiviset vibat.
Auto ei ole millään tavalla tärkeä. Toivon, että kumppanini omistaa polkupyörän, se on aika tärkeää (tykkään kulkea pyörällä). Tavallinen auto on paras. Joku vanha romu voi olla hauska ja sympaattinen eli nostaa miehen pisteitä silmissäni. Kallis aito, ja varsinkin se, että mies pitää sitä tärkeänä tai ylpeilee sillä, vähentää kiinnostustani.
Mies johon olen ihastunut ei käsittääkseni omista autoa ollenkaan. En tiedä ihan varmaksi. Eli ei ole väliä. Autolla leveily on kyllä todella iso miinus.
No on sillä sillätavalla merkitystä, että en haluaisi jäädä jonnekin tienvarteen kesken matkan jonkun ruosteisen "pommiauton" takia.
Ei muuten, kunhan ei ole näitä auton tuunaajia tai leveile autollaan.
Jatkeella ajelijaa en ota.
Itselläni on siisti muutaman vuoden ikäinen auto ja sillä voi mennä yhtä lailla yhteisiä menoja, muuten ei niin väliä.
Mieluummin uusi ja kallis auto kuin vanha romu/ei autoa ollenkaan. Rahalla ON väliä vaikka ei tietenkään se tärkein asia ole, ei läheskään.
Mitäköhän naapuritkin sanois jos mies toisi minut kotiini jollain raiskaripakulla.
Vierailija kirjoitti:
No on sillä sillätavalla merkitystä, että en haluaisi jäädä jonnekin tienvarteen kesken matkan jonkun ruosteisen "pommiauton" takia.
Sinullako ei ole autoa? Eikä korttia? Lehemä.
Näin vähän arvelinkin, ettei autolla ole väliä. Ajan pienellä tila-autolla ja tarkoituksena olisi lähiaikoina ottaa tapailemani nainen kyytiin. Tuli mieleen kysäistä asiaa, koska autoni ei todellakaan ole sellainen, jolla nyt stereotyyppisesti ajateltuna reilu parikymppinen sinkkumies ajelisi :P
-Ap
P.S, miksi tämä kysymykseni on saanut niin paljon alanuolia?? :S
No eihän se auto kerro mistään varakkuudesta. Voihan sitä olla hirveissä lainaveloissakin.
Ei, vene voisi tehdä tai lentolupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullako ei ole autoa? Eikä korttia? Lehemä.
Miten se tähän liittyy? Vastasin vain aloitukseen.
Ei niin minkäänlaista
Mä värähtelen ihan muilla taajuuksilla