Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko miehen autolla merkitystä?

Vierailija
28.08.2018 |

Tekeekö teihin vaikutuksen, jos mies kaartaa paikalle uudenkarhealla Audilla? Vai onko teille yhdentekevää, minkä merkkinen, mallinen, kokoinen ja ikäinen auto miehellä on? Jos nyt siis lähdetään siitä, että auto on ajokelpoinen, siisti, katsastettu jne.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni miehen automalli merkitsee naiselle yhtä vähän kuin naisen laukku miehelle. Eli ei juuri mitään.

Vierailija
22/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä autoista mitään ja miehen autolla tai autottomuudella ei ole minulle kerrassaan mitään merkitystä. 

Ainoastaan mies joka rassaisi jatkuvasti autoaan ja olisi tärkeänä autosta ylipäätään....en voisi kuvitella itseäni sellaiseen seuraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan järkyttää nuoret perheet kun auto suhteettoman kallis premium ja iso velka päällä ja rahalle muutakin käyttöä ja keille miehen pitää sitten edelleen esittää?

Vierailija
24/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä tykkäsin Amerikan raudoista. Pelkkä moottorin ääni oli sellainen, että vieläkin värisyttää kun sitä muistelee. Tilaa oli runsaasti nykyautoon nähden.

Vierailija
25/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vähän arvelinkin, ettei autolla ole väliä. Ajan pienellä tila-autolla ja tarkoituksena olisi lähiaikoina ottaa tapailemani nainen kyytiin. Tuli mieleen kysäistä asiaa, koska autoni ei todellakaan ole sellainen, jolla nyt stereotyyppisesti ajateltuna reilu parikymppinen sinkkumies ajelisi :P

-Ap

P.S, miksi tämä kysymykseni on saanut niin paljon alanuolia?? :S

No tuo ’uudenkarhea Audi’ jo sanaparina on niin ällöttävä.

Vierailija
26/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vähän arvelinkin, ettei autolla ole väliä. Ajan pienellä tila-autolla ja tarkoituksena olisi lähiaikoina ottaa tapailemani nainen kyytiin. Tuli mieleen kysäistä asiaa, koska autoni ei todellakaan ole sellainen, jolla nyt stereotyyppisesti ajateltuna reilu parikymppinen sinkkumies ajelisi :P

-Ap

Itsevarma mies ei miettisi vaikuttaako auto vai ei

Vierailija
27/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä, kertoohan se ihmisestä jotain millä autolla ajelee. 

Vierailija
28/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä tykkäsin Amerikan raudoista. Pelkkä moottorin ääni oli sellainen, että vieläkin värisyttää kun sitä muistelee. Tilaa oli runsaasti nykyautoon nähden.

Mä tykkään vieläkin V8:n murinasta.

N41

Vierailija
29/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan järkyttää nuoret perheet kun auto suhteettoman kallis premium ja iso velka päällä ja rahalle muutakin käyttöä ja keille miehen pitää sitten edelleen esittää?

Kaiken lisäksi olen törmännyt usein siihen että vaimo on painostanut miestä vaihtamaan autoa hienompaan.

Vierailija
30/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westend girl kirjoitti:

Mitäköhän naapuritkin sanois jos mies toisi minut kotiini jollain raiskaripakulla.

Raiskaripaku 😆 olipa törkeä ja raziztinen ilmaisu VW Transporterista

Vierailija
31/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. En erota Audia ja Opelia toisistaan. Kovin montaa muuta automerkkiä en edes tiedä.

Vierailija
32/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten autoton. Kortti voi olla, jos reissussa vuokrataan auto, niin voidaan molemmat ajaa. Mutta ei haittaa, vaikkei olisi korttiakaan.

Vierailija
33/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä, kertoohan se ihmisestä jotain millä autolla ajelee. 

Eikä auton tarvitse olla kallis kunhan se on tyylikäs ja siinä on tehoa.

Vierailija
34/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mikä on pieni tila-auto?

Vierailija
35/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset premiumautot ovat totaalinen turn-off, niitä ajavat miehet jotka kuvittelevat että naisiin tehdään vaikutus autolla  tai  parantelevat omaa itsetuntoaan autolla - vaikutus ei ole  ihan sellainen kuin mies kuvitteli.

Kuljen omalla autollani joten mua ei tarvitse kyyditä mihinkään. Enkä  myöskään tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
36/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökyautoilijat ei kiinnosta, sit oltais kyl iha eri taajuuksilla. Romuautolla ajavat jäis heti myös. Eli tavallinen auto paras. Autolla on siis väliä.

Vierailija
37/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siittää, että autolla pääsee paikasta toiseen. Muulla ei ole väliä auton suhteen.

Vierailija
38/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä, jos tuhlaa rahansa autoihin niin ei sovi minun kumppaniksi, koska emme jaa samoja arvoja. Yksi kammotus olisi sellainen, joka vaihtaa autoaan koko ajan.

Vierailija
39/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalaiset premiumautot ovat totaalinen turn-off, niitä ajavat miehet jotka kuvittelevat että naisiin tehdään vaikutus autolla  tai  parantelevat omaa itsetuntoaan autolla - vaikutus ei ole  ihan sellainen kuin mies kuvitteli.

Kuljen omalla autollani joten mua ei tarvitse kyyditä mihinkään. Enkä  myöskään tarvitse miestä mihinkään.

Ei oikeasti kiinnosta mitä muut ajattelee mun autosta. Tykkään hyvistä autoista ja ajan sillä autolla millä huvittaa ja rahat riittää.

T. Premium autoilija

Vierailija
40/63 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole koskaan ollut autoa enkä minä ole koskaan ajatellut, että se olisi jonkinlainen puute. En minä sen auton kanssa muutenkaan seurustelisi vaan sen miehen.