Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjalista ristiäisiin?

Vierailija
28.08.2018 |

What the fuck?!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin menemättä. 

Tosi mautonta. Se on musta ylipäänsä mautonta, häissäkin. 

Vierailija
2/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi lasten synttäreillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä törmännyt ristiäisten lahjalistaan mutta lapsen koulukaverin synttärikutsun mukana oli ohjeet lahjaa varten. Leluja eikä tavaraa haluttu mutta lahjakortit olivat tervetulleita ja oli vieläpä lueteltu mitä lahjakortteja haluttiin... Kyllä hämmästytti!

Vierailija
4/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelle tämä lahjalista on annettu? - Hieman mautonta ja pientä kyvyttömyyttä luottaa ja uskoa siihen, että ei se lapsi nyt n. kappaletta mautonta lahjaa saa, vaikkei antaisikaan, kun ristiäiset kun yleisesti ovat aika pienet juhlat, johon harvoin  kutsutaan kymmeniä vieraita, jotka eivät tunne mitenkään tai lainkaan toisiaaan. - Vai oliko tarkoitus taas keksiä joku syy minkä verukkeella osoittaa, että katsokoaa, joku rumasana haluaa vielä viettää ristiäisiä, kun eihän sellainen sovi kun nykyään ei saisi enää uskoa mihinkään ei ainakaan mihinkään uskonnoliseen ja perinteitä arvostavaan.  

Vierailija
5/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista tuli kutsun mukana. Tai linkki siihen.

Vierailija
6/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oli ristiäisten lahjalistalla?

Vierailija
7/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan hyvänä tuota pitäisin. Silloin jokainen lahja on oikeasti tarpeellinen. Itse annoin lahjan rahana, koska en halunnut ostaa mitään ettei tule 20 samanlaista teletappipotkupukua. Monastihan vanhemmat saa niin paljon sitä tavaraa ja vaatetta jo etukäteen ettei ole mitään tarvetta niille vähään aikaan.

Tietenkin lahjalista alkaa olemaan tökerö, jos halvin ostos siellä on jokin 500€ vauvaistuin tai rattaat.

Vierailija
8/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva kun on jotain listaa mistä saa osviittaa mitä lapsi (tai kuka vaan lahjansaaja) oikeasti tarvitsee. Eihän se mikään pakko ole just siltä listalta ostaa jos on jotain muuta jo ajatellut.

Vierailija
9/9 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kiva kun on jotain listaa mistä saa osviittaa mitä lapsi (tai kuka vaan lahjansaaja) oikeasti tarvitsee. Eihän se mikään pakko ole just siltä listalta ostaa jos on jotain muuta jo ajatellut.

Tuntuu sekin tyhmältä ostaa jotain omasta päästä, kun toiset kerran odottaa jotain listalta. Oli sitten häät tai ristiäiset. Eli melkein pakko on sitten mennä listan mukaan.