Hengenvaarallinen kiusaamistapaus, missähän Kotkan koulussa on tapahtunut?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808282201165668_u0.shtml Missä Kotkan yläkoulussa?
Kommentit (707)
Rikosilmoitus pitäisi tehdä. Palkata asianajaja ja haastaa kiusaajat pahoinpitelystä oikeuteen. Oikestaan tuohan oli murhan yritys.
Miksi edelleen pahoinpitelystä puhutaan kiusaamisena? Teeppä samat temput työpaikalla tai vaikka kotona, tuomio napsahtaa pahoinpitelystä
Karhuvuoren tai Helilän koulua veikkaisin itsekin. Totuus on se että koulu eikä opettajat voi kiusaajille juuri mitään. Luokalle ei ole jätetty ketään vuosiin (vuosikymmeneenkään varmaan), puhumattakaan siitä että kiusaaja erotettaisiin. Kyllä se vaatii tapon että koulusta erotettaisiin. Minua kiusattiin ala-asteen 1. ja 2. luokka melko rajusti, kiusaajia toruttiin ja minä sain lähtöpassit koulusta, toiseen kouluun.
Sitä se tuottaa kun opettaja ei saa antaa kunnolla selkään. Kaikenlainen persekäytös katsotaan läpi sormien ja kotonakin Veeti saa tehdä mitä huvittaa ja pärinöissään pelailla pikkutunneille asti. Ei tule mitenkään yllärinä, että tällaista tapahtuu. Kiusaajaa pitää sattua kunnolla leukaan, muuten ei muutosta tule.
Ärsyttävää että koulussa tapahtuvasta pahoinpitelystä puhutaan kiusaamisena.
Potkut koulusta jokaiselle kiusaajalle. Välittömästi. ALA-ARVOISTA käytöstä.
Suuret sakot heidän vanhemmilleen ja kunnon korvaus kiusatulle.
Miksei toi äiti tee rikosilmoitusta itse??????????????????????????????????????????????????????????????
Ikinä en jättäisi vain viranomaisten varaan.
Omasta lapsesta kuitenkin kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää että koulussa tapahtuvasta pahoinpitelystä puhutaan kiusaamisena.
Rikosilmoitus murhan yrityksestä. Ei vähempää.
Ei tuo ole mitään kiusaamista, vaan pahoinpitelyä. Rikosilmoitusta vaan menevään, kiusaajien vanhemmat alkavat maksamaan korvauksia. Ehkä siinä vaiheessa kiinnostaa mitä se ES-pärinöissään viipeltävä Joni-Petteri touhuaa siellä koulussa.
helvetti, syöttäisin itse ne patterit näille kiusaajille, tekisin kaikkea jäynää, reppu keskelle vilkasta tietä ym....pikkujäynää että pikku wt pettereitä rupeaisi pelottamaan koulunkäynti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi väkivaltaisiin tekoihin ja vainoamiseen toistuvasti todistetusti syyllistyviä ei oteta huostaan ja psykiatriseen pakkohoitoon?
Huostaanotto on businesstä. Ei ne tollasia ongelmalapsia sinne halua.
tämä on se hetki jolloin moottoripyöräjengeistä saa apua
Tuli todella surullinen ja paha olo tästä. Miten pelottava se tilanne onkaan ollut tuolle nuorelle, siinä on joutunut pelkäämään kuolemaansa. Ja miten sydäntä särkevää äidin päästää joka aamu poikansa kouluun, jossa häntä kohdellaan väkivaltaisesti.
Jos poika sattuisikin tätä lukemaan; Olen todella pahoillani että olet kokenut tuollaista. Syy ei ole sinussa. Olet arvokas ja tärkeä ihminen monelle. Älä ikinä luovuta, tulevaisuus tulee olemaan sinulle hyvä olen varma siitä. Nyt on paskaa mutta tästä selvitään. Olet arvokas ja sinusta välitetään, vaikkei siltä aina tuntuisikaan. Myös minä täällä ruudun takana välitän sinusta.
T. Toinen jota koulukiusattiin läpi peruskoulun. Nyt 35v ja maailman onnellisin. Kaikesta paskasta voi selvitä.
Tietääkö joku mitä tapahtuu jos kiusatun vanhempi kieltäytyy päästämästä lasta kouluun ennenkuin asiaan puututaan, saako lastensuojelun niskaansa?
Mielipuolet julkisuuteen. Tuon ikäiset jo ymmärtää, että vaarallista. Tulevia tappajia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi väkivaltaisiin tekoihin ja vainoamiseen toistuvasti todistetusti syyllistyviä ei oteta huostaan ja psykiatriseen pakkohoitoon?
Parin vuoden päästä täysi-ikäisinä nämä äänestävät väkivaltaa ihannoivaa vasemmistoliittoa ja liittyvät sen katutappelujengiin, antifaan.
Kai tapon yrityksestä rikosilmoitus. Koulun on reagoitava myös.
nimet julkisuuteen, ei mitään suojelua!!!
voi olla että kiusaaja pettereiden vanhempia hiukka voi pelottaa!! Tuskin uskaltaa nukkua tulevaisuudessa
Monestihan näissä kiusaajaporukoissa on 1-2 pääjehua, jotka ylläpitävät kiusaamista muut lähinnä myötäilevät mukana kuuluakseen porukkaan. Voisi auttaa, jos edes nämä päätyypit laitettaisiin vaihtamaan koulua. En ymmärrä, että miksi näin ei tehdä. Ilmeisesti tässäkin tapauksessa kiusaaminen oli jatkunut jo pitkään. Jos työyhteisössä olisi, joku joku on törkeästi pahoinpidellyt sinut tai melkein puhutaan jo tapon yrityksestä, niin kuinka moni suostuisi enää tekemään töitä yhdessä. Eiköhän tällaiset tyypit potkittiin äkkiä pihalle. Mutta koulumaailmassa se on ihan ok, "pojat on poikii."