Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumin maa missä olet ollu?

Vierailija
28.08.2018 |

? Itsellä-Viro

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti oli tosi rupinen ja rupsahtanut heti resortin ulkopuolella.

Vierailija
2/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina

Vierailija
4/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi

Vierailija
5/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös Viro. Ja ihmiset äärimmäisen ankeita.

Vierailija
6/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Pohjanmaa. Kateuttaan perustettu sipsitehdas tai kattopeltifirma toisensa vieressä, eikä mikään oikein kannata koska naapuri vie asiakkaat.

Vierailija
7/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 80- luvulla Albaniassa, mieleen jäi ankeus ja lampaat.

8/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro ja itse sentään olen kiertänyt duunimatkoilla aikamoisissa kohteissa. Köyhyys ei välttämättä tee paikasta rumaa. Virosta ruman tekee ennen kaikkea ihmisten tylyys ja vasta sen jälkeen historiansakin takia neuvostohenkinen arkkitehtuuri.

Vierailija
9/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä.

Vierailija
10/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikeasta rumuudesta koska katson eteenpäin mutta hollannissa kuin olin amsterdamissa niin se oli todella ruma paikka ja tiedän että se johtui siitä koska oli huono kesä eikä ollut lämmintä. Kukan polttaminen viileässä ilmassa on melko tylsää, kuin lähdin lomille parempien ilmojen toivossa viellä. Melko nopeasti kyllästyin siihen ympäristöön. Sitä paitsi olin täysin ärtynyt ihmisten mulkkaamisesta. Tämä ei ole mikään vainoharha vaan fakta ja jotkut varmasti maksoi siitä että minua stalkataan. Mutta kaiken kaikkiaan ihan samanlainen fiilis kuin aina perusoikeudella ei mitään uutta tai VIP. Kyllä oikeasti harmitti vähän reissun jälkeen että oli kulunut rahaa vaikka vähän meni. Ei kylmästä paskasta kelistä nauti ketään.

Vierailija
11/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA, itärannikko. Isot kaupungit likaisia, roskia, rottia ja roskapusseja kaikkialla, Washingtonissa saa olla tarkkana, ettei aja vahingossa slummialueelle, joka aika lähellä 'parempia' alueita. Philadelphia oli ankea.

Vierailija
12/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina

Aina näinä hetkinä kuin vauvattelen niin miätin miten kivaa kiinassa olisi käydä vaikka siellä on saasteita. Siellä ei ainakaan mitään teen juonnin kieltäytyjiä ole.

Vierailija
13/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesa ihan paska maa

Vierailija
14/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisemista jos puhutaan niin Puola oli ankean näköinen. Kaupungeista Bukarest ja Sofia ovat olleet rumimmasta päästä mitä olen nähnyt.

Vierailija
15/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makedonia. Maanjäristyksen jälkeen uudelleenrakennettu Skopje on aivan absurdi paikka surkuhupaisine pönötyspatsaineen. Kiinassa on sekä järkyn rumia että itkettävän kauniita paikkoja, paljon enemmän kyllä kauniita.

Vierailija
16/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi