Naiset, mikä asu miehen päällä on kuumin?
Kommentit (21)
Puku, jos on tottunut siihen: näyttää siltä, että on puvussa oma itsensä, eikä puku näytä epämukavalta päällä.
Toppapuku on varmaan kuumin. Tai pilkkihaalari.
Kuumimmasta en tiedä mutta lateksiasu olisi varmaan kumisin.
Kauluspaita ja hyvin istuvat farkut.
Mä tykkään miehellä rennommasta pukeutumisesta, eli ihan vaan joku (siisti ja hyvin istuva, hyvälaatuinen) t-paita, farkut ja tennarit. Jos mennään ulos syömään niin sitten kauluspaita (rento).
Pukumiehet on yäks, niitä parveilee työn puolesta ihan liikaa ympärillä päivittäin.
Reisitaskuhousut yhdistettynä johonkin neutraaliin puseroon.
Kun käytän pukua, minua selvästi katselee legginssi-tunika-naiset. Joskus tulevat juttusillekin. Mutta missä on mekkoihin ja hameisiin pukeutuneet naiset?
Univormu: poliisin, sotilaan, palomiehen, minkä vaan.
Pukumies kirjoitti:
Kun käytän pukua, minua selvästi katselee legginssi-tunika-naiset. Joskus tulevat juttusillekin. Mutta missä on mekkoihin ja hameisiin pukeutuneet naiset?
Täällä (plus korkokengät)! :) Ja seurustee semmoisen t-paita/farkut/tennarit - miehen kanssa <3
Pitkät kalsarit...on miehekkäät ja samalla hellyttävät.
Pukumies kirjoitti:
Tule tänne Turkuun! Täällä on kauniita naisellisesti pukeutuvia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Pukumies kirjoitti:
Tule tänne Turkuun! Täällä on kauniita naisellisesti pukeutuvia naisia.
Olen usein työmatkalla käynyt ja huomannut, että tyylitaju on parempi kuin täällä Helsingissä.
Reinot jalassa, aamutakki auki.