Paras kasvisruoka?
Kommentit (55)
Itsellä tavallinen tomaattipasta on se paras. Sipulia kuulottelee, valkosipulia, chiliä, tomaattia ja basilikaa. Öljyä tietty ja ehkä viiniä jos raaskii. Sitä keittelee sitten nelisen tuntia. Pasta minuuttia vaille al dente ja kiehuvan kastikkeen sekaan loppuajaksi!
Uusin suosikki oli rapeaksi paistetut kasvispihvit, joissa oli paljon lehtikaalta seassa ja jogurttikastike,nam!
Mozzarellapizza ja härkis tortillat.
Vierailija kirjoitti:
Muuan intialaistyylisesti kanelilla, kardemummalla ja currylla maustettu kikherne-kasvispata. Kasviksina siihen tulee perunaa, tomaattia, paprikaa, sipulia ja vihreitä papuja. Mausteena lisäksi laakerinlehtiä ja chiliä, ja öljyä toki tarvitaan myös. Tulee syötyä ihan liikaa kun tuota teen. (Ja sekasyöjä olen, jos tällä tiedolla jotain väliä on.)
Oi, olisko tarkempaa ohjetta amatöörille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön lähinnä kasvisruokaa, joten parhaan valitseminen tuntuu vaikealta... Viime päivien paras ruoka oli semmoinen kasvisbolognesesta, lasagnelevyn palasista, kesäkurpitsasta ja juustosta koostettu vuoka.
Eli kasvislasagne?
No ainakin mun mielestä lasagne on selvästi kerroksinen ruoka, jossa on vuoron perään eri kastikkeita ja levyjä (kokonaisina, toisin kuin tuossa minun ruuassani, jossa oli palasia). Eli en sanoisi lasagneksi tuota ruokaa.
pizza, lasagne, pinaattiletut, muussi lisukkeineen, ranskalaiset..
En osaa valita yhtä parasta.
lasagne
makaronilaatikko
hernerokka
pinaattikeitto
kukkakaalisosekeitto
letut
puurot
leivät
ihan tavallinen kotiruoka, ei vaadi mitään jauhelipaskaa mukaan.
juuri tuli uunista uuniriisipuuro ja sen kanssa nautin vadelmakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Uusin suosikki oli rapeaksi paistetut kasvispihvit, joissa oli paljon lehtikaalta seassa ja jogurttikastike,nam!
Ohje?
spagetti ja tomaattikastike
perunamuussi ja ruskeakastike
suolanen piirakka (sipuli, paprika, sienet, juustoraastetta kermaviilissä päällä).. jopa parempaa kuin pizza, aaaargh. En kestä.
Just pistin kesäkurpitsan, perunalohkot, sipulia, curryä, chiliä....
Mielikuvitus vain rajana.