mitä tein väärin?
Naapuripöydässä istui hieman jo humaltunut pariskunta. En kiinnittänyt niihin kiinnittänyt niihin sen enempää huomiota. Baaritiskillä seuraavaa juomaa hakiessa pariskunnan mies tunkee kylkeen ja ihan suoraan kysyy pääseekö mun kanssa käymään vessassa touhuamassa. Kieltäydyin , niin mies haukkui huoraksi. Kun pääsin juomani kanssa omaan pöytään niin hetken kuluttua pariskunnan nainen tulee minun eteeni ja melkein käy käsiks, huoritteli ja väitti minun yrittäneen iskeä hänen miestään.
En ymmärrä ensinnäkään tuota huorittelua enkä sitä että miksi nainen säntäsi luokseni. En ollut provosoivasti pukeutunut vaan ihan normaaleissa vaatteissa koska olin tullut suoraan töistä. Farkut, t-paita, neuletakki ja matalat avokkaat.
Kommentit (9)
Tämä tapahtui perjantaina töiden jälkeen. Olin baarissa naispuolisten työkavereiden kanssa kesäkauden päättäjäisissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui perjantaina töiden jälkeen. Olin baarissa naispuolisten työkavereiden kanssa kesäkauden päättäjäisissä.
ap
Ja maltoit tiistaihin asti ennen kuin kirjoitit siitä? :D
Unohda.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mahtoi olla pitkät päättäjäiset kun vasta nyt ehdit raportoimaan.
Kerroppa nyt vaan ihan rehellisesti todellinen motiivisi aloitukselle :D
Et tehnyt mitään väärin, säkeet voi mitään sille, että he olivat hulluja