Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jättää mies loukkaamatta?

outolintuuu
28.08.2018 |

Olen tapaillut kahta miestä (A ja B) ja alan nyt kallistua B:n puoleen. Molemmat ovat älykkäitä, huomaavaisia ja oikein vanhan ajan "herrasmiehiä".

Ongelma on, että A on selkeästi jo korviaan myöten ihastunut minuun. Suutelimme ekojen treffien lopuksi ja hyi yäk, tyyppi ei osannut suudella ollenkaan. Meni heti maku koko tyypistä. Hänelle sen sijaan suutelu oli koko treffien kohokohta, lähettelee nyt sydänhymiöitä ja suunnittelee jo tyyliin että otan loparit töistä ja lähden hänen kanssaan kiertelemään Eurooppaa hänen kustannuksellaan. Ollaan siis tavattu vain kerran.

B sen sijaan...olemme tavanneet muutaman kerran ja olen ns. heti valmis joka kerta kun hän suutelee minua. (Emme ole harrastaneet seksiä vielä.)

A:lla on takanaan ihmissuhde, joka päättyi hänen toiveittensa vastaisesti. Hän viestittelee nyt minulle, miten mieletöntä on kun elämä taas hymyilee ja kollegatkin ovat jo huomanneet että hän on paljon iloisempi kuin ennen. Että hän oli jo luopunut toivosta kunnes tapasi minut.

Minä haluan kuitenkin B:n...

Miten hemmetissä mä voin antaa pakit A:lle ilman että hänen elämänsä musertuu taas? Mutta enhän voi jatkaa hänen tapailuakaan vain sen takia, että hän pysyisi onnellisena. Sitäpaitsi epäilen että seuraavalla tapaamisella B meinaa kysyä, alammeko seurustelemaan ihan virallisesti.

Molemmat ovat muuten kunnon miehiä eli tässä ei ole sitä jännämies vs kilttimies asetelmaa.

Arvostaisin kommentteja tämmöisen kokeneilta - myös miehiltä. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törkeä kun oot tapaillut kahta samaa aikaa. Miltä susta tuntuis että sun mahdollinen ukko tapailis kahta akkaa? Ja et voi  mitenkään, loukkaat kuitenkin. Toi on vaan tosi väärin mitä teet.

Vierailija
2/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea tapa jättää toinen on sanoa asiat suoraan. Ei mitään takaportteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea tapa jättää toinen on sanoa asiat suoraan. Ei mitään takaportteja.

...ja mahdollisimman nopeasti. Mitä pitemmälle suhde ehtii edetä, sen vaikeampaa eroaminen on.

Vierailija
4/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet törkeä kun oot tapaillut kahta samaa aikaa. Miltä susta tuntuis että sun mahdollinen ukko tapailis kahta akkaa? Ja et voi  mitenkään, loukkaat kuitenkin. Toi on vaan tosi väärin mitä teet.

No ei minusta ainakaan tuntuisi miltään jos yhden kerran tapaamani ihminen olisi käynyt treffeillä myös jonkun toisen kanssa. Ennemminkin on outoa ja pelottavaa että joku sen yhden ainoan tapaamisen perusteella suunnittelee jo vaikka mitä.

Vierailija
5/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähän samanlaisessa tilanteessa, paitsi Btä ei ollut.

Mua harmitti suunnattomasti kun en lämmennyt ja toinen oli niin ihastunut. Miehessä ei ollut mitään vikaa, mutta kun ei niin ei.

Meillä oli kivaa yhdessä ja olisin voinut jatkaa tapailua kivana ajanvietteenä mukavan miehen kanssa, mutta arvelin sen loukkaavan vielä enemmän joten pakko oli lopettaa. Sitä en muista miten sen lopetin.

Vierailija
6/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän naiset nykyään tekee, on monta koukkua vedessä samanaikaisesti. Kaveri muutama vuosi sitten harrasti nettideittailua, mutta lopetti sen, kun huomasi saman ilmiön.

Vierailija
7/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän naiset nykyään tekee, on monta koukkua vedessä samanaikaisesti. Kaveri muutama vuosi sitten harrasti nettideittailua, mutta lopetti sen, kun huomasi saman ilmiön.

Niin, miehethän ei tätä tee lainkaan.

Vierailija
8/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, no on joillakin "ongelmat" elämässään!!

Vierailija
9/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehethän ei tätä tee lainkaan.

No joo, samaahan varmaan monet miehetkin tekee. Kaverille kyllä olisi riittänyt yksikin hyvä.

Vierailija
10/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tämä neiti on laittanut kaksi koukkua 😂.

Vierailija
11/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla voi olla esim. samalle viikolle kahdet treffit sovittuna ja tiedän, että monella tapaamallani miehellä on ollut sama juttu. Kahden henkilön pidempiaikainen tapailu on sitten vähän toinen juttu, itse en edes jaksaisi pyörittää kahta miestä yhtä aikaa.

Vierailija
12/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtotan tekstiviestiä.

Vierailija
13/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? ei tarvii jättää kumpaakaan :D Mulla on jatkuvasti kaksi häiskää kierroksessa, toinen on toisenlaiseen tarpeeseen ,toinen hyvä ystävä :) Ja hyvin menee, kummastakaan en aio luopua, heput tietävät myös toisistaan. 

Vierailija
14/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydy niin törpöksi, että mies päättää jättää sinut. Mutta keinoa ei ole. Jätetyksi tuleminen satuttaa aina.

Vierailija
15/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen tyypin elämä hajoa siihen että joku joka on ollut kerran treffeillä sen kaa ei ala suhteeseen.

Toki sun velvollisuus on kertoa rehellisesti, nopeasti ja huomioonottavaisesti että ei tästä nyt tullut mitään, mutta en oikein edes näe missä tossa mikään ongelma on.

Aikuiset ihmiset ovat itse omista tunteistaan ja hyvinvoinnistaan vastuussa, miksi kannat tuollaista taakkaa jostain satunnaisesta ihmisestä?