Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoista kumppania toivovalla liian tiukat kriteerit?

Vierailija
27.08.2018 |

Onko tosiaan niin että normaalipainoista kumppania toivovalla on tiukat kriteerit? Miten tähän on tultu..? Ainakin omiin korviin kuulostaa aika hullulta

https://www.is.fi/viihde/art-2000005805821.html?ref=rss

Kommentit (276)

Vierailija
101/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä ne ylipainoiset voi laihduttaa: miksi ne ei sitten tee niin? Pitäisikö alkaa suhteeseen kivan ylipainoisen kanssa, joka ei viehätä ulkomuodollaan, ihan vaan sen takia että ehkä joskus se saattaisi laihduttaa itsensä normaalipainoon?

Jokainen saa etsiä haluamaansa ihmistä.

Minä haluan hoikan tai normaalipainoisen miehen. Heitä on Suomessa VAIN 34 prosenttia, mikä on todella vähän.

Vierailija
102/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä ne ylipainoiset voi laihduttaa: miksi ne ei sitten tee niin? Pitäisikö alkaa suhteeseen kivan ylipainoisen kanssa, joka ei viehätä ulkomuodollaan, ihan vaan sen takia että ehkä joskus se saattaisi laihduttaa itsensä normaalipainoon?

Ei tarvitse, ihan oikeasti kenenkään ei tarvitse alkaa suhteeseen muun kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka "vie jalat alta". Miksi aikuiset ihmiset edes kyselevät tuollaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että yhdelläkään ketjussa Maunoa haukkuvalla naisella ei olisi ikimaailmassa mitään saumaa yhteenkään Maunon ulkonäön omaavaan mieheen. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Mussuttakaa vähän lisää suklaata, sipsejä, sidukkaa ja pitsaa.

Vierailija
104/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa. Enkä itsekään haluaisi olla lihavan kanssa. En kuitenkaan ikinä vastaisi mihinkään ilmoitukseen, jossa vaaditaan normaalipainoista/urheilullista puolisoa. Nämä kun ovat usein jotain kiertoilmauksia laihalle. Ja kertovat muutenkin ihmisen sosiaalisista taidoista ja tavasta kommunikoida. Ja minuun tuo tapa ei iske.

Vierailija
105/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että yhdelläkään ketjussa Maunoa haukkuvalla naisella ei olisi ikimaailmassa mitään saumaa yhteenkään Maunon ulkonäön omaavaan mieheen. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Hienoa, jos Mauno kiihottaa sinua. Kannattaa lähettää kirje.

Minua hän ei kiihota.

Vierailija
106/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, jos Mauno kiihottaa sinua. Kannattaa lähettää kirje.

Minua hän ei kiihota.

Eikä montaa muutakaan. Montako kirjettä tulikaan. Oliko se kymmenen?

Vierailija
107/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi vastannut myöskään, jos etsisi ylipainoista naista. Etsin elämänmittaista suhdetta ja haluan pitää avoimena mahdollisuuden olla myös olla kevyempi.

Vierailija
108/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa. Enkä itsekään haluaisi olla lihavan kanssa. En kuitenkaan ikinä vastaisi mihinkään ilmoitukseen, jossa vaaditaan normaalipainoista/urheilullista puolisoa. Nämä kun ovat usein jotain kiertoilmauksia laihalle. Ja kertovat muutenkin ihmisen sosiaalisista taidoista ja tavasta kommunikoida. Ja minuun tuo tapa ei iske.

Juuri näin. Olisi kiva tietää miten isosti Mauno ampui kommentillaan itseään jalkaan juuri siinä kohderyhmässään.

Vierailija
109/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuulee tuossa myös sivumerkityksiä. Kun vaihdat kampausta, et kiihota. Kun vanhenet, et kiihota jne.

Vierailija
110/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä omien kriteerien kertomisessa on tökeröä?

Vai onko tämäkin taas niitä kuuluisia naisten kaksoisstandardeja?

Vai haluaako jokainen nainen heittää miehen nalkkiin saatuaan ulkonäkönsä romukoppaan ja muuttua sohvalla makaavaksi siiderivaalaksi?

Vierailija
111/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt näitä tyyppejä, jotka toivovat kumppanilta ensisijaisesti jotain tiettyä painoindeksiä ja muut ominaisuudet tulevat sen jälkeen. Minä ainakin olen ajatellut sen niin, että ihminen voi aina laihtua, paljon vaikeampi on muuttaa luonnettaan.

Ja mitä tapahtuu, jos laiha ja tyhmä kumppani lihoo. Vaihdetaan? Eikö olisi helpompi ottaa alunperin lihava ja kiva. Jos hän laihtuu, hän paranee entisestään!

"Eikö olisi helpompi ottaa alunperin lihava ja kiva. Jos hän laihtuu, hän paranee entisestään!"

Mikä tää luuli on, että lihavat on automaattisesti kivoja? Omasta kokemuksesta sanon, ettei ne ole. Ja vaikka olisikin niin taustalla on aina kamala epävarmuus siitä omasta painosta. Lisäksi ei ne ikinä laihdu, katso vaikka tilastoja ylipaino senkun lisääntyy koko ajan.

En sanonutkaan, että lihavat ovat automaattisesti kivoja. Mutta jos joku sattuukin olemaan kiva JA lihava, hänestä voi joskus tulla kiva JA laiha. Mutta jos sattuu olemaan tyhmä JA laiha, mitä tapahtuu, jos hän lihoo tyhmäksi JA lihavaksi.

Minä ainakin valitsin mieheni sillä perusteella, että hän oli kiva enkä siksi, että hän oli laiha. Nyt hän on lihonut, mutta on kiva yhä edelleen. Kannatti siis valita luonne eikä ulkonäkö edellä.

Vierailija
112/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ollut Maunon oma arvio, että kommentti normaalipainosta vaikutti? Oikea syy kirjeiden vähäisyyteen voi ihan olla se, ettei tyyppi vain ollut tarpeeksi kiinnostava. Vaalea, luiseva ja lyhyt mies yhdistettynä tyhmiin juttuihin ei ainakaan minua saisi kirjoittelemaan. Miksi muuten ohjelmaan on taas valittu henkilö, jota selkeästi ei siinä haluttaisi nähdä? Miten vähän kirjeitä ne loput neljä sai?

Vierailija
113/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno sai 10 kirjettä. Niiden joukosta voi löytyä se oikea. Eikä siinä pieruverkkari-sohvallamakaajien ulinat paljoa paina. Eipä tuosta sarjasta ole muutenkaan tullut tähän mennessä oikeita pareja kuin ehkä muutama.

Vierailija
114/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai haluaako jokainen nainen heittää miehen nalkkiin saatuaan ulkonäkönsä romukoppaan ja muuttua sohvalla makaavaksi siiderivaalaksi?

Miksi sinua häiritsee, jos naiset eivät innostu maunon tavasta kommunikoida? Jokaisella saa olla omat preferenssinsä, niin maunolla kun naisillakin.

Tollaset kommentit on mulle yhtä kuin kehoitus juosta.

-BMI 22

Vierailija
115/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan harrastin nettitreffailua (nykyinen aviomieskin löytyi sitä kautta), mutta en koskaan vastannut miehille joilla oli kovin tiukat ulkonäkökriteerit. (Vaika ne todennäköisesti olisin täyttänytkin, kun olin hoikka urheilullinen ja ihan nätti). Ei parisuhdetta voi perustaa ulkonäölle, jos ajatus on olla loppuelämä yhdessä. Elämä tuo ja vie kiloja, voi tulla vaikka onnettomuus, joka vie ulkonäön ym. Kyllä sen yhteiselämän pohja on muualla kuin kiloissa. On toki ok haluta normaalipainoinen nainen, mutta ei sitä ensimmäisenä ja ainoana kriteerinä kannata esittää.

Vierailija
116/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hyvä että kertoo kriteerit niin vääränlainen ei tuhlaa aikaa. Muuten mun mielestä tolla tyypillä oli aika naismaisia piirteitä, esim liikkeet ja pettyy kun ei saa paljon hyvää huomioo. Minä ainakin olisin tyytyväinen ennemmin siitä yhdestä hyvästä kirjeestä kuin sadoista välttävistä.

Vierailija
117/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta sivua tässä on jo yritetty kertoa, että kriteerejä saa olla ja ne saa kertoa, mutta ei pidä vinkua tyytymättömänä sitten kun vain ne kriteereihin sopivat, saman arvomaailman omaavat ihmiset kiinnostuvat. Minä en ymmärrä Maunon ongelmaa. Hän halusi viestejä max normaalipainoisilta naisilta ja niitä sai. Olisiko ylipainoisten nyt sitten kuitenkin pitänyt hänelle kirjoitella, jotta kirjeitä olisi ollut enemmän ja hän olisi päässyt paremmin valitsemaan?

Vierailija
118/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta sivua tässä on jo yritetty kertoa, että kriteerejä saa olla ja ne saa kertoa, mutta ei pidä vinkua tyytymättömänä sitten kun vain ne kriteereihin sopivat, saman arvomaailman omaavat ihmiset kiinnostuvat. Minä en ymmärrä Maunon ongelmaa. Hän halusi viestejä max normaalipainoisilta naisilta ja niitä sai. Olisiko ylipainoisten nyt sitten kuitenkin pitänyt hänelle kirjoitella, jotta kirjeitä olisi ollut enemmän ja hän olisi päässyt paremmin valitsemaan?

Täysin samaa mieltä. Ongelma on Maunon päässä ja pahasti. Hän on ”surullinen” nyt. Tsiisus.

Vierailija
119/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse normaalipainoinen, jopa hoikka, mutta en ikinä lähestyisi miestä joka sanoisi kriteeriksi normaalipainon. Siitä vaan tulee niin ulkonäkökeskeinen ja epämiellyttävä kuva. Olisi sanonut mieluummimn vaikka hakevansa sporttiset elämäntavat omaavaa tms.

Vierailija
120/276 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno sai 10 kirjettä. Niiden joukosta voi löytyä se oikea. Eikä siinä pieruverkkari-sohvallamakaajien ulinat paljoa paina. Eipä tuosta sarjasta ole muutenkaan tullut tähän mennessä oikeita pareja kuin ehkä muutama.

Tiedän kyllä, että yrität vain ärsyttää, mutta kerro minulle ketkä ketjun kirjoittajista ovat ulisseet siitä, etteivät itse olisi kelvanneet Maunolle.

Vedin muuten eilen viimeksi kaljaa ja pizzaa (siideristä en välitä) ja katselin miehen kainalossa Bondia pieruverkkareissa sohvalla. Viikonloppuna söin hänen matkoilta tuomansa suklaarasian ihan yksin. Elämä on aika jees tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme