Normaalipainoista kumppania toivovalla liian tiukat kriteerit?
Onko tosiaan niin että normaalipainoista kumppania toivovalla on tiukat kriteerit? Miten tähän on tultu..? Ainakin omiin korviin kuulostaa aika hullulta
Kommentit (276)
Ymmärtäisin loukkaantumisen jos vaatimuksissa olisi F kupin rinnat tai sixpack näkyvissä. Ne on selkeästi sellaisia mitä ei norminainen välttämättä koskaan saavuta.
Mutta normaalipaino? Sehän on normaalia - antaa mielikuvan siitä että ihminen huolehtii itsestään, ravinnostaan ja on ehkä jopa liikunnallinen ja muutenkin aktiivinen.
Parempihan se on karsia jo tässä vaiheessa eikä ota sitä riskiä että tarjolle tuodaan 4 ylipainoista mimmiä.
Tosin koskaanhan ei voi tietää keneen rakastuu, itsekin aikoinaan urheilullisesta atleetista eronneena ajattelin ettei vatsakas (ei lihava!) mies mahdu mun elämääni mutta niinpä vain on 22v takana:D
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen mammoilla meni tunteisiin. Jos tuo Mauno olisi toivonut ylipainoista "kurvikasta" naista ei siitä olisi kukaan pahoittanut mieltään.
Kerro mitkä viestit osoittavat, että meni tunteisiin, kiitos. Aika moni täällä on itseni lisäksi todennut, että ilman muuta jokainen saa ja jokaisen suorastaan pitää hakea vain ihmistä, joka viehättää. Mauno ilmaisi asiansa kömpelösti, mutta lopputulos on nyt joka tapauksessa varmasti mieluinen, koska kirjeitä on vain naisilta, jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia.
Aina, jos naiset kommentoivat näitä keskusteluja, niin heillä "menee tunteisiin", ja aina jos eivät kommentoi, niin se johtuu siitä, että heidät "saatiin hiljaisiksi".
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin loukkaantumisen jos vaatimuksissa olisi F kupin rinnat tai sixpack näkyvissä. Ne on selkeästi sellaisia mitä ei norminainen välttämättä koskaan saavuta.
Mutta normaalipaino? Sehän on normaalia - antaa mielikuvan siitä että ihminen huolehtii itsestään, ravinnostaan ja on ehkä jopa liikunnallinen ja muutenkin aktiivinen.
Parempihan se on karsia jo tässä vaiheessa eikä ota sitä riskiä että tarjolle tuodaan 4 ylipainoista mimmiä.
Tosin koskaanhan ei voi tietää keneen rakastuu, itsekin aikoinaan urheilullisesta atleetista eronneena ajattelin ettei vatsakas (ei lihava!) mies mahdu mun elämääni mutta niinpä vain on 22v takana:D
Kuka nyt on loukkaantunut? Minä en näe muita loukkaantuneita kuin Maunon, joka on pettynyt saamiensa viestien määrään.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen mammoilla meni tunteisiin. Jos tuo Mauno olisi toivonut ylipainoista "kurvikasta" naista ei siitä olisi kukaan pahoittanut mieltään.
Rakas,
Tämä on keskustelu siitä, kuinka _Maunolla_ meni tunteisiin liian vähät vastauset. Luitko edes ensimmäistä kommenttia ennen kuin jo nalli paloi ja purkauduit?
Miehistä ei koskaan tiedä, mikä heille on naisen normaalipaino. Hollywoodin alipaino, terve normaalipaino, lihaksikkuus..
Ei ole tiukat kriteerit. Hän on täysin oikeassa. Jokaisella on omat toiveensa.
Minä haluaisin miehen, jolla on hyvännäköiset kasvot, joten on monia miehiä, joihin en ottaisi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miehen, jolla on hyvännäköiset kasvot, joten on monia miehiä, joihin en ottaisi yhteyttä.
On hänellä - omaan tasoonsa nähden. Täytyy olla yksin jos on itse ruma.
Mauno kertoi rehellisesti ettei viehäty läskeistä.
Maunoa haukutaan palstamammojen toimesta vaikka millä nimityksillä.
Kyllä huomaa taas, että tämä on miesvihapalsta.
Tämän "kivapuhepalstan" kirjoittelijoilla onkin paljon varaa puhua muiden käytöstavoista ja "tökeryydestä".
Vierailija kirjoitti:
Hah, tyhmä mies pilasi mahkunsa myös hoikkien kanssa, kun ei omaa normaaleja sosiaalisia taitoja :'D
Korjaus;
.., koska hänellä ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitkä viestit osoittavat, että meni tunteisiin, kiitos. Aika moni täällä on itseni lisäksi todennut, että ilman muuta jokainen saa ja jokaisen suorastaan pitää hakea vain ihmistä, joka viehättää. Mauno ilmaisi asiansa kömpelösti, mutta lopputulos on nyt joka tapauksessa varmasti mieluinen, koska kirjeitä on vain naisilta, jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia.
Aina, jos naiset kommentoivat näitä keskusteluja, niin heillä "menee tunteisiin", ja aina jos eivät kommentoi, niin se johtuu siitä, että heidät "saatiin hiljaisiksi".
Näin.
Mitä ihmeellistä siinä on? Itsekin viehätyn urheilullisista ja norm.kroppaisista miehistä koska itsekin liikun. En näe mitään kummallista siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hänellä - omaan tasoonsa nähden. Täytyy olla yksin jos on itse ruma.
Sanoin saman kohteliaasti mainitsemalla hyvännäköiset kasvot. :D
Olen siitä huolimatta sitä mieltä, että jokaisella on oikeus etsiä sellaista ihmistä, joka häntä kiinnostaa.
Minä haluan kauniin miehen ja heitä on hyvin, hyvin, hyvin vähän. Tai jos on, niin heillä on kaunis poikaystävä.
Mauno sai vastauksia samanlaisilta ihmisiltä kuin itse on, mutta joukosta karsiuitui takuulla ne kaikkein empaattisimmat ja kivoimmat hoikat naiset. En tiedä onko tuo Maunon mielestä harmi juttu vai ei. Itse olin maunon iässä hoikka, mutta en olisi vastannut Maunolle. Vaikken mikään empaatti itsekään ole. Kuitenkin olen sitä mieltä ettei ihan kaikkea tarvitse ääneen sanoa. Voi kaikessa hiljaisuudessa karsia vastauksista ne joiden olemus ei miellytä ja osoittaa tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Mauno kertoi rehellisesti ettei viehäty läskeistä.
Maunoa haukutaan palstamammojen toimesta vaikka millä nimityksillä.
Kyllä huomaa taas, että tämä on miesvihapalsta.
Mauno on oikeassa, palstapaappa.
Minä haluan kauniin miehen. Toiveeni on Suomessa lähes mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt on loukkaantunut? Minä en näe muita loukkaantuneita kuin Maunon, joka on pettynyt saamiensa viestien määrään.
tämän ketjun 7 sivua ylipainoisia mammoja:D
Te joiden mielestä ne ylipainoiset voi laihduttaa: miksi ne ei sitten tee niin? Pitäisikö alkaa suhteeseen kivan ylipainoisen kanssa, joka ei viehätä ulkomuodollaan, ihan vaan sen takia että ehkä joskus se saattaisi laihduttaa itsensä normaalipainoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko niiden viestien numerot, joissa on loukkaannuttu Maunon kriteereistä. Jokunen nainen on valitettavasti puolustellut omia kilojaan, mutta en minä heidänkään tulkinnut loukkaantuneen. Heillä on vain sen verran huono itsetunto syystä tai toisesta, että kokevat tarpeelliseksi puolustautua jopa anonyymeille trolleille.
Mauno oli se, joka loukkaantui, tai vähintään pettyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin tuossa yllä enkä ole ylipainoinen. Se etten ole vaatii niin paljon kieltäymystä ja vaivannäköä arjessa, että symppaan kaikkia jotka ei jatkuvasti jaksa kieltäytyä ja tsempata, jokaisella on omat voimavarat. Fanaattinen himoliikkuja ja suruunsa syövä lihava ihminen voivat olla saman ongelman eri kasvot, ei ole mitään takeita siitä että unelmavartalolla on unelmaluonne.
"Eikö olisi helpompi ottaa alunperin lihava ja kiva. Jos hän laihtuu, hän paranee entisestään!"
Mikä tää luuli on, että lihavat on automaattisesti kivoja? Omasta kokemuksesta sanon, ettei ne ole. Ja vaikka olisikin niin taustalla on aina kamala epävarmuus siitä omasta painosta. Lisäksi ei ne ikinä laihdu, katso vaikka tilastoja ylipaino senkun lisääntyy koko ajan.