Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoista kumppania toivovalla liian tiukat kriteerit?

Vierailija
27.08.2018 |

Onko tosiaan niin että normaalipainoista kumppania toivovalla on tiukat kriteerit? Miten tähän on tultu..? Ainakin omiin korviin kuulostaa aika hullulta

https://www.is.fi/viihde/art-2000005805821.html?ref=rss

Kommentit (276)

Vierailija
21/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tietenkin nykyään aika tiukka kriteeri, kun suurin osa suomalaisista on sen normaalipainon ylärajan ylittänyt. Aika hullua kieltämättä, mutta näin se silti on

Vierailija
22/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronkeli kirjoitti:

Viehätyn vain normaalipainoisista, pitkähiuksisita naisista, joilla ei ole tatuointeja. En tietenkään mainosta tätä oikeassa elämässä, ettei pidettäisi pinnallisena. En kuitenkaan ole koskaan seurustellut muiden kuin mieltymysteni mukaisten naisten kanssa. Miksi pitäisikään? 

Ei tietenkään pidä, kunhan et sitten valita, jos sellaista ei sulle löydykään.

Huoli pois, aina on löytynyt. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on normaalipainen, niin tuon kuultuaan alkaa helposti miettiä, että mitä jos tulee raskauskiloja tai lihoo jostain muusta syystä. Eikö sitten enää kelpaakaan miehelle?

Vierailija
24/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo etsivänsä normaalipainoista naista, pidetään häntä pinnallisena ja töykeänä

Jos nainen sanoo etsivänsä epänormaalin pituista miestä, pidätään häntä ihan normaalina :)

Onko niin vaikeaa pitää suunsa kiinni, ei ketään pakolla naiteta lihavan naisen kanssa.

Tajuat varmasti itsekin, että ei ne tuplastandardit mihinkään katoa suuta kiinni pitämällä :)

Vierailija
25/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä. Se, &

Kuka ketäkin viehättää on jokaisen oma asia. Nykyään on vain epäkorrektia asia moneen tiettyjä asioita. Sanomalla näitä asioita moneen osoittaa olevansa urpo. Siinä se.

Ennen oli helppoa. Lisättiin vaan kirjeenvaihtoilmotukseen: "Läskit ja rillipäät älköön vaivautuko". ;D

Oliko se sillä kultaisella 80-luvulla, jolloin ei oltu ulkonäkökeskeisiä vaan ihmiset uskalsivat olla rohkeasti omia itsejään ja tulivat silti hyväksytyksi joukkoon?

Vierailija
26/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tyhmä mies pilasi mahkunsa myös hoikkien kanssa, kun ei omaa normaaleja sosiaalisia taitoja :'D

Hyvä vaan että sanoi etsivänsä normaaliksi noista. Karsi samalla lihavien lisäksi huonoitsetuntoiset ikipissikset.

Nykyaikana suurin rikos on horjuttaa millään tavalla naisten turhamaisuutta.

Vanity thy name is woman.

Vierailija
27/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyseinen tyyppihän kuulosti siltä, että hänen on hieman vaikea viehättyä naisista ylipäätään.

Toki ylipaino voidaan nähdä luonneongelmana, mutta on hyvä muistaa, ettei hoikkakaan elä aina terveellisesti tai omaa itsehillintää.

Vierailija
28/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole liian kriittistä vaatia kumppanilta normaalipainoa jos on itsekin normaalipainoinen. Itse en tosin kiinnostuisi ihmisestä, joka ulkoisia kriteereitä ensimmäisenä luettelee, toteaa, että ei vaan viehäty kuin ne kriteerit täyttävistä ja lisäksi kertoo kuinka ulkonäkö on niin tärkeä ominaisuus ihmisessä, että siihen kiinnittää huomiota ensimmäisenä. Moni varmaan ajattelee noin mutta itse en. Minulle taas ulkonäkökeskeisyys on tosi iso turn-off.

Vierailija
29/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Mauno on tosi söötti!

Vierailija
30/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko normaalipainoisuus ainoa ulkonäkökriteeri mitä tämä ko. maajussi mainitsi? Vai oliko se nyt vain se mikä tässä artikkelissa nostettiin tikun nokkaan?

Vierailija
31/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole liian kriittistä vaatia kumppanilta normaalipainoa jos on itsekin normaalipainoinen. Itse en tosin kiinnostuisi ihmisestä, joka ulkoisia kriteereitä ensimmäisenä luettelee, toteaa, että ei vaan viehäty kuin ne kriteerit täyttävistä ja lisäksi kertoo kuinka ulkonäkö on niin tärkeä ominaisuus ihmisessä, että siihen kiinnittää huomiota ensimmäisenä. Moni varmaan ajattelee noin mutta itse en. Minulle taas ulkonäkökeskeisyys on tosi iso turn-off.

Naisille onkin perinteisesti ollut miehessä tärkeämpää status kuin luonne. Toki pituus on plussaa. Väsyny trooppi tuo #womenarewonderful #not

Vierailija
32/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen tokaisu antaa niin epämiellyttävän kuvan tokaisijasta että ihastus loppuu siihen. Siis jos lähtee deiteille tuollaisen kanssa ja tulee torpatuksi niin heti ajattelee että olin liian lihava siis. Loukkaavaa.

Vierailija
33/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko normaalipainoisuus ainoa ulkonäkökriteeri mitä tämä ko. maajussi mainitsi? Vai oliko se nyt vain se mikä tässä artikkelissa nostettiin tikun nokkaan?

Taisi olla ainoa

Vierailija
34/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua normaalipainoista kumppania etupäässä edes ulkonäkösyistä. Ylipaino kielii minulle itsehillinnän ja elämänhallinan ongelmista. Maailmankatsomuksemme tuskin kohtaisivat.

Ylipaino ei kieli sinulle mistään mitään, oma ennakkoluuloisuutesi siellä kuiskii. Kannattaa joskus tutustua ihmisiin omien ennakkoluulojen yli, saattaisit vaikka yllättyä.

Puhuin parisuhteesta. Ihmisiä on totta kai erilaisia ja kunnioitan sitä, mutta liian erilaisten ihmisten ei kannata yrittää väkisin pariutua. Tuskin siltä ylipainoiselta ymmärrystä liikenisi minun urheiluharrastuksillenikaan (jotka vievät suuren osan ajastani), joten parempi molemmille. 

Vierailija
35/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla ainoa

Vaikka naiset olisi asiasta eri mieltä, ei se muuta asian tärkeyttä monien miesten mielissä.

Vierailija
36/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset taas toivovat miehen olevan pitkä, mutta eihän sitäkään sovi sanoa ääneen parisuhdetta etsiessä.

Vai miten se nyt oli?

Vierailija
37/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin-lihava voi laihtua mutta tyhmyys eikun kasvaa...

Vierailija
38/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua normaalipainoista kumppania etupäässä edes ulkonäkösyistä. Ylipaino kielii minulle itsehillinnän ja elämänhallinan ongelmista. Maailmankatsomuksemme tuskin kohtaisivat.

Ylipaino ei kieli sinulle mistään mitään, oma ennakkoluuloisuutesi siellä kuiskii. Kannattaa joskus tutustua ihmisiin omien ennakkoluulojen yli, saattaisit vaikka yllättyä.

Puhuin parisuhteesta. Ihmisiä on totta kai erilaisia ja kunnioitan sitä, mutta liian erilaisten ihmisten ei kannata yrittää väkisin pariutua. Tuskin siltä ylipainoiselta ymmärrystä liikenisi minun urheiluharrastuksillenikaan (jotka vievät suuren osan ajastani), joten parempi molemmille. 

Niin. Hänen ainoa harrastuksensa olisi syöminen vai mitä ajattelit?

Vierailija
39/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tollukka, kun tuollaisia päästää suustaan. No, ei ole ensimmäinen sinkkumies, jonka sinkkuuden syy selviää ensi metreillä. Mikä siinä on vaikeaa käyttäytyä ihmisiksi?

Vierailija
40/276 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa vaatia ihan mitä ikinä keksii haluta, mutta eri asia on saako sillä haluamaansa. Moni nainen toivoo kumppaniltaan yhtä korkeaa koulutusta kuin hänellä itsellään on, mutta sellaisen toiveen lausuminen ääneen voi karkottaa ne akateemisetkin unelmavävyt, samoin miehillä hoikan kumppanin vaatiminen antaa vaatijastaan hieman vastenmielisen kuvan. Silti naisten painon arvostelu on paljon yleisempää ja suorempaa kuin vaikka akateemisten naisten amisten dissaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme