Norja voittaa euroviisut
Kommentit (20)
Semifinaali ei vakuuttanut siitä, että Suomi voittaa.
Norja ei valitettavasti voita. Biisi on ihan hieno, ja laulaja tosi hyvä - mutta tää olisi ollut kovaa valuuttaa 2000-luvun alussa. Kärkikahinoissa on noita vähänpukeisia ketkuttajia ja Loreen. Australia saattaa olla korkealla tänä vuonna, tässä joukossa erottuu edukseen. Traktor-biisi (mama sc) saa protestiääniä, mutta ei ehkä silti tule tuloksissa kovin korkealle. Sen tilanne on hieman sama kuin viime vuoden käsienpesukappaleella, poikkeava, erilainen, provosoiva - mutta tällä kertaa ehkä vähän liikaa. Ehkä. Tykkäsin niistä tulta syöksevistä ohjuksista.
Britit saattaa nousta korkealle, kappale on ihan jees. Ei yhtä hieno kuin viimevuotinen Spaceman, mutta ihan tarttuva.
Mulla on korvamadoksi jäänyt se Aurinko ja Kuu, jossa on ne yksisarviset taustatanssijat. Ihan hirveä esitys ja biisi ennustettava, mutta ei lähde pois korvista sitten millään.
Norjalla on hyvä esiintymispaikka lauantaina. Parempi kuin Suomella.
Mun puolesta kuka tahansa muu kuin Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä lähti voittamaan. Hurraa
Vaan ei tule voittamaan. Hyvä niin, säästetään vaivaa ja rahaa, kun vältytään euroviisujen järjestelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta kuka tahansa muu kuin Ruotsi.
Ei ole Ruotsikaan voittamassa. Loreen nähty ja biisi mitäänsanomaton.
Vierailija kirjoitti:
Ja Ruotsilla.
Vierailija kirjoitti:
Esiintymisjärjestyksen perusteella vaikuttaa siltä, että Suomi voitti oman semifinaalinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ruotsilla.
Ja minä kun luulin, että biisi ja esitys ratkaisee, eikä esiintymispaikka. Luulin, että ihmiset osaa äänestää suosikkiaan esiintyi se missä kohtaa tahansa. Kaikkea sitä onkin. Taattua av-palstaa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintymisjärjestyksen perusteella vaikuttaa siltä, että Suomi voitti oman semifinaalinsa.
Ehkä sen voittikin. Se ei silti kerro sitä, että voittaisi finaalin.
Ei se kappale kyllä erityisemmin erotu massasta. Vähän metalli tunnelmaa, mutta ei tarpeeksi edes metalli faneille. Ihan hyvä kappale, mutta en kyllä näe mitään syytä, miksi se kärkeä saavuttaisi.
Norjn kappale on tylsä eikä tule voittamaan. Norjalla olisi ollut hyvä mahdollisuus voittaa tuolla kappaleella 10-15 vuotta sitten mutta ei nykyään tuollaisella pärjää.
No, ei todellakaan voita. Suomi tai Ruotsi voittaa.
Onhan käärijällä show, siksi se haluttiin finaaliin, mutta ei se laulukilpailua tule voittamaan.
Ranskaa ajattelin äänestää, jos jotakin.
Vai tehdäänkö niin, ettei suomalaiset äänestä Norjas, eikä Ruotsia? Taktikoidaan?