Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä paljon jos 40 v nainen on maannut 8 miehen kanssa koko elämässään?

Vierailija
27.08.2018 |

Joku sanoi että on hirveän suuri määrä. Onko oikeasti?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea luku on kolme kirjoitti:

Taitaa olla ikä- ja asuinpaikkasidonnaista. Nykyisillä nelikymppisillä helsinkiläisnaisilla on keskimäärin ollut paljon enemmän seksikumppaneita kuin äitinsä ikäisillä haja-asutusalueella asuvilla.

Josnyt kuitenkin verrataan neljäkymppisiä neljäkymppisiin, niin onko helsikiläisnaisilla enemmän seksikumppaneita kuin muualla asuvilla. Jos on, niin millä perusteella? Ihanko pepusta heittelet väitteitäsi?

Vierailija
22/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti. Sitä paitsi kaikki yli 20 vuotta sitten olleet tyypit voit jo nollata, sillä he ovat jo kaukaista historiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti. Sitä paitsi kaikki yli 20 vuotta sitten olleet tyypit voit jo nollata, sillä he ovat jo kaukaista historiaa.

Vierailija
24/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan. Vaimo haali feisbookkiin kavereikseen lukuisia entisiä panojaan sieltä '90-luvun loppupuolelta. Miksi? Miksi pitäisi pitää millään tavalla yhteyttä johonkin 3kk.n panosuhteeseen 18 vuoden takaa?

No "meillä on yhteinen historia!!1"

OMGLOLLOLLOL..

Vierailija
25/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen Jakorasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan. Vaimo haali feisbookkiin kavereikseen lukuisia entisiä panojaan sieltä '90-luvun loppupuolelta. Miksi? Miksi pitäisi pitää millään tavalla yhteyttä johonkin 3kk.n panosuhteeseen 18 vuoden takaa?

No "meillä on yhteinen historia!!1"

OMGLOLLOLLOL..

Pitäähän vaimollasi olla jotakin millä päteä... No joo, sinua kiusatakseen ja nuoruusvuosista unelmoiden hän sen tekee. Naurettava juttu kyllä. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa joku yli 20 vuotta sitten ollut pano tai edes seurustelukumppani. Moikata voin, jos vastaan tulee ja tunnistan, mutta siinä kaikki.

Vierailija
26/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun verrattuna se on paljon. Ja moneen muuhun, jotka ovat olleet nuoruudesta asti pitkässä uskollisessa parisuhteessa. Mutta se on vain niin, ei siinä ole mitään arvosidonnaista sisältöä.

Vierailija
27/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on varmaan niin monta kuin vastaajaa. Itse pidän suurena määränä, koska minulla on ollut vain 1 partneri (aviomies). En varmaan edes uskaltaisi tai kehtaisi muiden kanssa harrastaa seksiä vaikka eroaisimme. Olen tosi arka. Mutta joillekin ystävilleni tuo on varmaan tosi pieni määrä.

Vierailija
28/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Itsellä ollut 20 eri miestä sängyssä, enkä ole edes harrastanut yhdenillan juttuja. Viimeiset 6 vuotta ollut miehen nro 20 kanssa.

N27

Vierailija
29/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret naiset on tuossa määrässä jo 18 vuotiaana. Sellasta se on nykyään. Horoilua

Vierailija
30/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on oman kylän nuorukaisia niin ON (pojat versus miehet).

Vierailija
31/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän. Itsellä ollut 20 eri miestä sängyssä, enkä ole edes harrastanut yhdenillan juttuja. Viimeiset 6 vuotta ollut miehen nro 20 kanssa.

N27

Yöks. Aika kevytkenkäistä.

Vierailija
32/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 40v ja 4 kumppania ollut. Sekin on mielestäni liikaa.

Vierailija
33/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan aloittelija vielä! No ei, luku on hyvä ja jos sen jakaa tasaisesti vaikka ikävuosille 16-40, niin ei siinä kovin paljoa ole.

Vierailija
34/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon.

Vierailija
35/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 40v ja 4 kumppania ollut. Sekin on mielestäni liikaa.

Miten niin liikaa? Sinunko mielestä määrä on liikaa vai nykyisen miehesi mielestä? Kuinka monta ylimääräistä tuossa muka on?

Vierailija
36/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Yöks. Aika kevytkenkäistä.

Niin, että puutteessa pitäis elellä?

N27

Vierailija
37/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ryhmäpanossa jossa 8 miestä pani minua. Joten sanoisin, että 8 aika vähän.

Vierailija
38/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.

Vierailija
39/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt kovin paljon ole loppujen lopuksi. Muutenkin jos nainen seikkailee SINKKUNA, on aivan ok, jos nyt ei aivan joka toinen viikonloppu kaadu sänkyyn jonkun uuden kanssa. Pahempaa on mielestäni jos nainen seikkailee SUHTEESSA jonkun muun kanssa. (Sama suhteessa sekkailu pätee myös miehiin).

Vierailija
40/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä seksikumppaneilla kehumista. Satunnaisten kumppanien kanssa seksi on paljon huonompaa, mitä pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Ei kokemusta tule kumppanien määrän mukaan, vaan seksikertojen mukaan. Ja kyllähän vakikumppanin kanssa tulee harrastettua seksiä määrällisesti paljon enemmän kuin satunnaisten panokumppanien kanssa.

Olen itse 40 v myös. Tapasin mieheni jo 20 vuotta sitten, sitä ennen oli ollut satunnaisia kumppaneita 7. En oppinut seksistä ja nauttimisesta heidän kanssa juurikaan mitään. Nyt 20 vuoden aikana olen kumppanin kanssa harrastanut seksiä vähintään 2-3 krt/vko. Joskus edelleen tulee päiviä, jolloin seksiä on monta kertaa päivässä. Seksi on hyvää, oikein hyvää. 

Lopettakaa kumppanien määrän laskeminen, keskittykää laatuun. Saman hyvän kumppanin kanssa seksistä nauttiminen on todella ihana juttu. 

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen kokenut parhaat seksikertani satunnaisten kumppanien kanssa. Osasta onkin sitten jäänyt vakirakastajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän