Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä paljon jos 40 v nainen on maannut 8 miehen kanssa koko elämässään?

Vierailija
27.08.2018 |

Joku sanoi että on hirveän suuri määrä. Onko oikeasti?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... no ei!! Mä on 40++ ja seksikumppaneita on ollu...50+++, sillon 20-25v... nyt saman miehen kanssa15v

Vierailija
62/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo. Mitäpä luulet?

0 perään, niin voidaan puhua etäisesti paljosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23 ja minulla on ollut jo 40 seksikumppania. Älkää hyvät ihmiset rajoittako itseänne. Se oikea kun joskus tulee niin silloin voin asettua aloilleni, mutta nyt carpe diem

Okei. No tämä on mielestäni paljon, vaikka 8 onkin tosi vähän nelikymppisellä. 

Vierailija
64/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi paljoa oo! Mut se on taas mun mielipide. Pitäiskö naisen olla ilman seksiä koko elämä?? Jos ei seurustele?? Mut miehet saa panna vaa ilman, että tarvii pelätä h#0r4n mainetta?! Ite oon 23v. Ja seksiö oon harrastanut yli 20 eri miehen kans, eikö se musta paljoo ole.

Vierailija
65/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli 23vuotiaaksi asti ollut n. 100 eri panoo. Ja viimeiset 19 vuotta 1 ja sama.

Tietääkö miehesi seurustelevan entisen huo##n kanssa?

Aloitin sekstailun 13v.niin tuo 100 tuli kymmenes vuodes elikkä kerran kuussa uus pano. Onko paha? Miks mun miehen pitäis tietää mun panoista ennen ku hänen kans edes olin? Se oli sitä nuoruutta, nyt on nyt.

Vaikka miten yrität uskotella itsellesi että 100 panoa olis vähän...eihän se sitä ole. Se on vähän niin ku koko komppanian miehet olisi jokainen käynyt sua höyläämässä. On se aika jakorasia meininkiä. En voisi seurustella. Turn off ehdottomasti.

Vierailija
66/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalimäärä. Minulla myös 8. Olen 44v. Sama määrä oli jo vajaa 30-vuotiaana, jolloin tapasin mieheni. Sen jälkeen ei ole ollut muita. Vähempikin olisi riittänyt.. itselleni tärkeitä seksipartnereita on ollut vain kolme. Muut turhia sekoiluja, jotka olis voinut jättää väliin.

Vierailija
67/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli 23vuotiaaksi asti ollut n. 100 eri panoo. Ja viimeiset 19 vuotta 1 ja sama.

Tietääkö miehesi seurustelevan entisen huo##n kanssa?

Aloitin sekstailun 13v.niin tuo 100 tuli kymmenes vuodes elikkä kerran kuussa uus pano. Onko paha? Miks mun miehen pitäis tietää mun panoista ennen ku hänen kans edes olin? Se oli sitä nuoruutta, nyt on nyt.

Vaikka miten yrität uskotella itsellesi että 100 panoa olis vähän...eihän se sitä ole. Se on vähän niin ku koko komppanian miehet olisi jokainen käynyt sua höyläämässä. On se aika jakorasia meininkiä. En voisi seurustella. Turn off ehdottomasti.

:D koko komppania - tämä sanonta muuten todellakin tuo silmien eteen sen kuinka paljon tyyppejä on ollut!

Olen nainen ja en lähtisi kyllä yhtään minnekään tuollaisen naiskaverin kanssa, sillä mitä luultavimmin hän häipyisi kuksimaan ensimmäisen äijän kanssa, joka vastaan tulisi. Ehkä toisenkin. Yök.

Vierailija
68/68 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi