Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä paljon jos 40 v nainen on maannut 8 miehen kanssa koko elämässään?

Vierailija
27.08.2018 |

Joku sanoi että on hirveän suuri määrä. Onko oikeasti?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri määrä minun maailmassani.

Vierailija
42/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 40v ja 4 kumppania ollut. Sekin on mielestäni liikaa.

Miten niin liikaa? Sinunko mielestä määrä on liikaa vai nykyisen miehesi mielestä? Kuinka monta ylimääräistä tuossa muka on?

Minulle se on liikaa. Kukin tyylillään. Ja olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnaisten kumppanien kanssa seksi on paljon huonompaa, mitä pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Kannattaa panna enemmän ja useamman kanssa, niin loppuu tuokin yleistäminen. Ei hyvä seksi ole millään tavalla rajattu johonkin tiettyyn suhdemuotoon.

Vierailija
44/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 42v ja noin 40 miestä. Siinä myös välissä yksi pitkä liitto.

Hiton hyviä miehiä ollut mulla kyllä, aaaa ettien että.

Vierailija
45/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod.

Mulla oli 10x tuo luku.

Tosin viimeisen 20 vuoden aikana vain yksi.

Eli vikan 20vuoden aikana 8 miestä. Tooosi vähän

Vierailija
46/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea luku on kolme kirjoitti:

Taitaa olla ikä- ja asuinpaikkasidonnaista. Nykyisillä nelikymppisillä helsinkiläisnaisilla on keskimäärin ollut paljon enemmän seksikumppaneita kuin äitinsä ikäisillä haja-asutusalueella asuvilla.

Josnyt kuitenkin verrataan neljäkymppisiä neljäkymppisiin, niin onko helsikiläisnaisilla enemmän seksikumppaneita kuin muualla asuvilla. Jos on, niin millä perusteella? Ihanko pepusta heittelet väitteitäsi?

Helsingissä on enemmän tarjontaa, eikä kaikki tiedä toistensa asioita. Kyläpyörän maine ei uhkaa niin helposti kuin jossain pikkupitäjässä. Lisäksi maalla ollaan konservatiivisempia ja uskonnollisempia. Mennäänpä siellä nuorempana naimisiin ja tehdään lapsia. Se yleensä ainakin hillitsee seksikumppanien määrää.

Vierailija
47/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen sinkkumiehenä harrastanut puolta vähemmän naisen kanssa seksiä ja varmasti minua tämän vuoksi pitää jonain mamman poikana, joka maleksii ja möhkii itsekseen jossain peräkammarissa, tai sitten vain muutoin vain syrjäytyneenä reppanana, joka kamppailee mielenterveydellisten ongelmien parissa, tai sitten muutoin vain on "sairas" tai vähintään ruma tai kouluttautumaton ja toimentuloni kanssa kamppailevana luuserina....  

Mutta, mutta ei minun itsestäni pitänyt puhua  vaan kommentoida tuota Ap:n dilemmaa. - No jos asian ratkaisi matemaattisesti, niin saattaisi laskea, että sen jälkeen Ap on ylittänyt ns. ns. suojaikärajan eli on täyttänyt 16 vuotta, niin hänellä olsi ollut yksi uusi  seksikumppani, joka kolmas vuosi. - Ei minusta kyllä, mitenkään erityisen paljon, vaikka olisi ennättänyt elämään parisuhteessakin. - Uskoakseni harva jatkaa nykyisin ensi-ihastuksensa ja rakkautensa kanssa siihen, kunnes kuolema vuosikymmeniä myöhemmin erottaa. Toki heitäkin varmasti on, mutta harvemmassa. 

Tämä keskustelu minusta taas osoittaa, miten kaksinaiset odotukset, seksikumppaniden määrässä pidetään suotavansa naisilla verrattuna miehille annettuihin vastaaviin odotuksiin...

Vierailija
48/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 ja minulla on ollut jo 40 seksikumppania. Älkää hyvät ihmiset rajoittako itseänne. Se oikea kun joskus tulee niin silloin voin asettua aloilleni, mutta nyt carpe diem

Vierailija
49/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepusta hyvinkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea luku on kolme kirjoitti:

Taitaa olla ikä- ja asuinpaikkasidonnaista. Nykyisillä nelikymppisillä helsinkiläisnaisilla on keskimäärin ollut paljon enemmän seksikumppaneita kuin äitinsä ikäisillä haja-asutusalueella asuvilla.

Josnyt kuitenkin verrataan neljäkymppisiä neljäkymppisiin, niin onko helsikiläisnaisilla enemmän seksikumppaneita kuin muualla asuvilla. Jos on, niin millä perusteella? Ihanko pepusta heittelet väitteitäsi?

Helsingissä on enemmän tarjontaa, eikä kaikki tiedä toistensa asioita. Kyläpyörän maine ei uhkaa niin helposti kuin jossain pikkupitäjässä. Lisäksi maalla ollaan konservatiivisempia ja uskonnollisempia. Mennäänpä siellä nuorempana naimisiin ja tehdään lapsia. Se yleensä ainakin hillitsee seksikumppanien määrää.

No jos kerran puhut mutuilemalla, niin mainitse se viestissäsi äläkä esitä mielikuvituksen tuotteitasi totuutena.

Vierailija
50/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret naiset on tuossa määrässä jo 18 vuotiaana. Sellasta se on nykyään. Horoilua

18-24-vuotiaiden naisten sekiskumppaneiden määrän mediaani on 5. Joten en yleistäisi.

Vierailija
51/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli 23vuotiaaksi asti ollut n. 100 eri panoo. Ja viimeiset 19 vuotta 1 ja sama.

Vierailija
52/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli 23vuotiaaksi asti ollut n. 100 eri panoo. Ja viimeiset 19 vuotta 1 ja sama.

Tietääkö miehesi seurustelevan entisen huo##n kanssa?

Vierailija
53/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23 ja minulla on ollut jo 40 seksikumppania. Älkää hyvät ihmiset rajoittako itseänne. Se oikea kun joskus tulee niin silloin voin asettua aloilleni, mutta nyt carpe diem

Aika vilinä on housuissasi käynyt... Kuinka monta tänä vuonna tullut? Mikä on pisin suhde vai onko jampat olleet vain kertakäyttöisiä?

Vierailija
54/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä jalo sananparsi tatuoituna myös alaselkääsi?

Vierailija
55/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vilinä on housuissasi käynyt... Kuinka monta tänä vuonna tullut? Mikä on pisin suhde vai onko jampat olleet vain kertakäyttöisiä?

Vierailija
56/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 32v nainen ja kumppaneita ollut 5. Viimeisin nykyinen kumppani, yhdessä oltu 11 vuotta. Mitä väliä kumppaneidesi määrällä muutenkaan on? Tuskin sitä ekana kuitenkaan meet huutelemaan uudelle puolisolle (toivottavasti ainakaan :P )

Vierailija
57/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seitsemän ja olen 47 ja mies, mutta ei tuo paljon ole.

Vierailija
58/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin suhteeni on ollut vuoden, muut on ollut casuelleja kanssakäymisiä. 

Vierailija
59/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi seurustelevan entisen huo##n kanssa?

Aloitin sekstailun 13v.niin tuo 100 tuli kymmenes vuodes elikkä kerran kuussa uus pano. Onko paha? Miks mun miehen pitäis tietää mun panoista ennen ku hänen kans edes olin? Se oli sitä nuoruutta, nyt on nyt.

Vierailija
60/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tatuointeja, eikä ole aikomustakaan hankkia tauointeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi