Kuinka tyhmä voi poliitikko olla? Huhtasaari väittää, että 2003 olisi muka jotenkin sallittu plagionti.
Jyväskylän yliopisto todista, että Huhtasaari todellakin harrasti v. 2003 gradussaan merkittävää plagiointia. Mm. pohdintaluvusta 80% on kopioitu.
Mitä sanoo housut kintuissa kiinni jäänyt Huhtasaari? Juu, hän sanoo twitterissä, että "15 vuotta sitten laatiessani Pro gradu -tutkielmaani pyrin noudattamaan ohjeita, joita minulle annettiin, enkä tietoisesti tehnyt tahallista vilppiä."
Paskan marjat. Minä tein graduni Tampereella yhteiskuntatieteellisessä kymmenen vuotta aiemmin, ja kyllä se oli täysin itsestäänselvää, että kopiointi on kielletty ja kaikki sitaatit lähteytetään tunnollisesti.
Voiko joku oikeasti olla niin tyhmä, että luulee olevansa historian eka gradun tekijä niin, että kukaan ei tiedä, että hän puhuu paskaa? 2003 ei todellakaan missään ole sanottu gradun tekijöille, että anna palaa vaan, kopsaa muilta ja jätä lähteet merkitsemättä!
Kommentit (31)
Kuinka tyhmä täytyy olla, että aloittaa jatkuvasti uusia postauksia jostain amiksen plagioinnista. Opettajakoulutuksen työt eivät ole tieteeseen kuuluvia. Pelkiä copypaste töitä
Ihana Laura ääneni on varma :)Hoikka kaunis ja fiksu suomalainen nainen alkaa jo olla harvinaisuus täällä sota.norsujen kotimaassa :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se tyhmä ole, se on vielä pahempaa: persu. Ja tyypilliseen persutyyliin se kiljuu silmät pullollaan valeuutista, koska sen kannattajat ei kumminkaan pätkääkään piittaa siitä, onko oma edustaja epärehellinen vai ei, kunhan se vaan vastustaa maa.anm..ttoa!
Niin. Moni persu ei edes tiedä mitä plagiointi on. Tai ajattelee että Laura-parkaa vainotaan kun kuuluu väärään puolueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Juttu on jo kulunut. Keksikää vassarit jotain uutta. #kulunutjuttu #noitavaino #laurarauhaan
Nyt nautitaan kun blondin pää vapisee. Kuten Laura Huhtasaari sanoo "minä on perirehellinen suomalainen" :)
Vierailija kirjoitti:
Yliopistohan sen gradun on hyväksynyt, joten heidän mielestään kaikki on ollut status quo.
Ei ollut silloin plagiaatintunnistusohjelmia...onneksi nykyään on. Ei olisi mennyt läpi jos ohjaaja olisi tiennyt tilanteen.
Kyllähän se tyhmyys on paistanut läpi sen jutuista jo kauan aikaa.
Jos ei osaa vastata kysymykseen -> kiihkoaa aiheen vierestä iän ikuisia fraaseja.
Jos ei osaa tehdä gradua -> plagioidaan.
Mua kyllä huolettaa, että miten se on oikein lapsia opettanut.
Tuskin se on persuille tärkeää onko Laura akateeminen. Pääasia, että hän on rasisti ja kaunis kuin prinsessa.
näköjään jyväskylän kirjastossa
tuhotkaa se
Vierailija kirjoitti:
näköjään jyväskylän kirjastossa
tuhotkaa se
xD
Ei ole ehdolla eduskuntaan. Lähtee mepiksi kuten Halla-aho. Matias Turkkila on tulee ehdokkaaksi.