Sami Kapasen hirsilinna myynnissä
Kommentit (47)
Näenkö mä väärin, mutta onko siis tuommoisessa isossa jyhkeässä talossa jotain typeriä pikkusia tekotakkoja?
No onpa ruma sisältä, en ole kateellinen. Tai siis olen, toki kelpaisi tuollainen talo tuollaiselta paikalta, mutta silti on ruma sisältä.. Siis en ymmärrä miksi pitää laittaa noin hirveät pintamateriaalit... jos on fybykkää rakentaa tuollainen, niin varmaan olisi varaa palkata myös sisustussuunnittelija.
Taitaa viereiselle tontille nousta uusi ja hieman pienempi. Eihän siellä oo kuin yksi pieni lapsi, sen uuden vaimon. Mihin ne tilaa tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Näenkö mä väärin, mutta onko siis tuommoisessa isossa jyhkeässä talossa jotain typeriä pikkusia tekotakkoja?
Ainakin yksi takka on oikea pohjapiirustuksen ja kuvienkin mukaan (takkasydän upotettu kivihormiin.
Itse ihmettelen taas kerran tasamaan taloratkaisun täräyttämistä rinteeseen. Kömpelön näköinen sovitus maastoon siis. Kun ei olisi ilmeisesti ollut rahasta kiinni.
Tuossa viereisellä tontilla on jo asukkaat, eivät ole muuttamassa siihen. :D Asuu Samilla siellä kaksi alaikäistä. T. Jynkkäläinem
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyvät? Seiskassahan se Sami silloin hehkutti miten se on lapsille niin hyvä koti loppuelämäksi.
Siis että asuisivat lapsuudenkodissaan loppuelämänsä, kai sellainen on aika utopistista ylipäätään. Ei kai sellaisia peräkammarin poikia oikeasti kovin paljoa ole.
Vierailija kirjoitti:
No onpa ruma sisältä, en ole kateellinen. Tai siis olen, toki kelpaisi tuollainen talo tuollaiselta paikalta, mutta silti on ruma sisältä.. Siis en ymmärrä miksi pitää laittaa noin hirveät pintamateriaalit... jos on fybykkää rakentaa tuollainen, niin varmaan olisi varaa palkata myös sisustussuunnittelija.
Mutta jos itse tykkää tuollaisesta. Punaisista jättinahkasohvista ja koukerotakoraudasta.
Samihan sanoi medialle taloa rakentaessaan, että siitä tulee samantyyline kuin heidän ex-talo jenkkilässä. Siksi rumat pienet takat, takorautakaiteet jne.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa viereiselle tontille nousta uusi ja hieman pienempi. Eihän siellä oo kuin yksi pieni lapsi, sen uuden vaimon. Mihin ne tilaa tarvii?
Viereen on noussut uusi talo. Kuljimme ohi kun kesäisin käydään mattopyykillä ja pyykkipaikkaan on pakko kulkea Kapasten talon ohi. Viime kesänä ei käyty ja tässä välissä oli noussu uusi talo viereen. Tuli mieleen et onko viereisen talon tontti lohkaistu Kapasten tontista. Alue oli alunperin tosi iso.
Ei itseni tyylinen, mutta onhan tuo hulppea. Itselläni tökkää noi takorautaiset koukeroiset kaiteet ja kivkäyttö tosi kirjavasti sisätiloissa. Yllättävän karu tontti, pelkkää nurmikkoa ja ranta ihan kaisloittunut.
Voi olla vaikeaa Kuopiosta löytää ihmistä joka tuohon laittaisi 1,5 miljoonaa.
Onko Samilla tyttökin vai onko Kasperi valinnut itse huoneeseensa vaaleanpunaisen maton ja päiväpeiton?
Kuopiossa asuu kyllä aika varakasta porukkaa, varmasti joku ostaa.
Samilla on kaksi tyttöä, Cassandra ja Camilla. Toinen on vielä 16v, en muista kumpi, toinen jo 18. Lisäksi on vielä Konsta, joka on jotain 14 v. Ja Samin vaimolla on ihan pieni tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Onko Samilla tyttökin vai onko Kasperi valinnut itse huoneeseensa vaaleanpunaisen maton ja päiväpeiton?
Samilla on neljä lasta, Kasperi, Konsta, Cassandra ja Camilla.
Uudella rouvalla on yksi lapsi,
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaksi tytärtä edellisestä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kapasen muutama nuorin teini-ikäinen asu siellä isävuorolla? Luin jostain naisten lehdestä ja eikö ollut täälläkin palstalla, kun uusi vaimo sinnikkäästi Samin metsästi. Tuntui olevan muutenkin topakka tyyppi.
Hohhoijaa, onpa vaikeaa arvata, kenen idea on myydä Samin exän suunnittelema talo. :D
Mikähän tuon punaisen huoneen idea on, siis kattokin kirkkaanpunainen. Leffojako siellä siis katsellaan.
Miksi myyvät? Seiskassahan se Sami silloin hehkutti miten se on lapsille niin hyvä koti loppuelämäksi.