Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani ottaa velkaa eikä aiokaan maksaa takaisin!

Vierailija
27.08.2018 |

Hän on siis työtön kotiäiti ja on ostellut velaksi kaikkea, ottanut luottoja, matkustellut, tilannut osamaksulla varmastikin 3000euron edestä tavaraa eikä aio maksaa niitä koskaan! Kehtaisi siis myöntää mulle kaikki kun kävin kylässä ja kyllä kismittää!! Siis voiko tolle asialle tehdä mitään?? Mielellään käräyttäisin vaikka, kelalle, ulosotto?? Eikö tuo ole jo rikoskin kun tilaa tavaraa tiedostaen ettei aio maksaa?? Häh? Kertokaa mulle pliis ettei toi oo mahdollista vaan selvitä noista kuin koira veräjästä?

Nimim. Veronmaksaja

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu toisten rahankäyttö sinulle.

Vierailija
2/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko noin tehdä ja pistää yhteiskunta elättämään ihan huolella??? Just tilasi uuden pakastimen jollain osamaksulla, ja kertoi että ainoastaan puhelimen aikoo maksaa ettei ne sulje liittymää ja vuokran. Näytti mulle laskupinon jossa oli satasien vaateostoksia, smart telkkari, nyt toi pakastin, klarna luotto tapissa, monta super kallista kulutusluottoa...!? Eli on saanut ilmaista rahaa?!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan toimii yli 70% suomalaisista :D

Vierailija
4/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kuskoon elämänsä kerta niin haluaa. Kyllä yhteiskunta opettaa.

Vierailija
5/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ostele enää mitään ku luottotiedot menee. Ainakaan velaksi.

Vierailija
6/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tosiaan tekee tuollaista aivan tarkoituksella, on se silloin petos. Eli rikos.

Vierailija
7/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ilmaista rahaa ole. Tosi kalliiksihan tuo käy maksella vuosikausia ulosottoon noita.

Vierailija
8/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt kirvelee. Joudut varmaan sitten jossain vaiheessa ne tuttavasi ostokset maksamaan. Miksi muuten noin kirvelisi?

Vierailija
9/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kyllä maksamaan ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
10/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat vanhenee ja vuokralla asujalla ei ole paljoa ulosmitattavaa. Tuollainen elämä on ihan mahdollista ilman, että siitä joutuu koskaan todelliseen vastuuseen.

Vierailija
11/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin aikoo mennä töihin jos joutuu palkalla vaan maksaa velkoja eli elelee vaan tukien varassa kunnes velat vanhenee!? Mites toi petos syyte tuleeko automaattisesti, luulis kauppojen haluavan rahansa takaisin eikö niin! Toivottavasti saa syytteen!! Mä en ainakaan voi sietää tollasta sen takia tuotteiden hinnat nousee ja luottojen koska ihmisiin ei voi enään luottaa että hoitavat raha-asiat!!

Ap

Vierailija
12/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, ne kaupat saa kyllä rahansa aina ellei nyt oo sit kyse ihan pienyrityksestä, muttei sellaiset myönnän laskulle tai luotolle yleensä.

Vierailija
13/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velat vanhenee ja vuokralla asujalla ei ole paljoa ulosmitattavaa. Tuollainen elämä on ihan mahdollista ilman, että siitä joutuu koskaan todelliseen vastuuseen.

Toki tuollainen on mahdollista jonkun aikaa, mutta nykyään moni yritys laittaa laskut äkkiä perittäväksi ja siitä ulosottoon eli luottotiedot kun menevät niin laskulle ei enää ostella. Myös petossyytteen saattaa saada jos toiminta on ollut ihan systemaattista.

Vierailija
14/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin aikoo mennä töihin jos joutuu palkalla vaan maksaa velkoja eli elelee vaan tukien varassa kunnes velat vanhenee!? Mites toi petos syyte tuleeko automaattisesti, luulis kauppojen haluavan rahansa takaisin eikö niin! Toivottavasti saa syytteen!! Mä en ainakaan voi sietää tollasta sen takia tuotteiden hinnat nousee ja luottojen koska ihmisiin ei voi enään luottaa että hoitavat raha-asiat!!

Ap

Perintätoimisto kuittaa velan kaupalle. Luuletko, että kaupat niin aktiivisesti markkinoisi luottojaan, jos heillä tälläinen riski olisi?  :D

Vierailija
15/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa onko kokemusta että olis saanut syytteen? Aika rajulta kuulostaa kyllä että kotiäiti vois velkaantua niin pahasti että saa petossyytteen ja miten se todetaan se petos?

Vierailija
16/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa onko kokemusta että olis saanut syytteen? Aika rajulta kuulostaa kyllä että kotiäiti vois velkaantua niin pahasti että saa petossyytteen ja miten se todetaan se petos?

Ja mitä seurauksia te oikeasti kuvittelette, että syytteestä koituu? 

Vierailija
17/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heittäydyin yhteiskunnan elätiksi. Myin vähäisen omaisuuteni(20000€). Otin lainaa niin paljon kuin sain (55000€), ostin osamaksulla kaikkea mahdollista (n. 20000€). Kaikki rahat on käteisenä piilossa. Nyt on luottotiedot menny ja kaikki lainat ja osamaksut on perinnässä. Saan toimeentulotukea. Pärjään sillä hyvin kun käteistä on vielä reilusti jäljellä.

Vierailija
18/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä seurauksia te oikeasti kuvittelette, että syytteestä koituu? 

Loput ulosottovelka ja törkeästä petoksesta vankilareissu.

Vierailija
19/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko idiootti hommata itsensä ulosottoon. Nykyään pikavippifirmoista osa toimii Virosta päin. Sieltä on käynyt "herroja" tervehtimässä asiakkaita.

Vierailija
20/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 euroa :D Oletko yhtään seurannut miten paljon noilla mediapersoolilla on velkaa, eikä heitäkään ole poliisi tullut kotoa hakemaan? On sinua taidettu vähän liian paljon kotona velan otosta peloteltu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi