Miten te jaksatte seksiä vonkaavaa miestä?
Mun mielestä vonkaajat on todella vastenmielisiä, oksettaa.
Kommentit (45)
Anna sille niin vonkaaminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vonkaajat on todella vastenmielisiä, oksettaa.
Kierrä miehet kaukaa. Jos joku tulee lähelle, kerro, ettet ymmärrä erotiikkaa.
Sinun lienee parempi elellä yksin, tai sitten joku vanhempi herrasmies kumppaniksi ( jolla jo vähän alentunut libido)
Vierailija kirjoitti:
Sinun lienee parempi elellä yksin, tai sitten joku vanhempi herrasmies kumppaniksi ( jolla jo vähän alentunut libido)
Mikä on lipido?
Levitä haaraa useammin niin ei sit enää vonkaa niin usein.
Jos on parisuhteessa, avioliitosta puhumattakaan, niin seksi nyt vaan kuuluu mukaan pakettiin.
Miten te miehet jaksatte seksiä vonkaavaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Saispa munaa paljon.
Keitin juuri 10 munaa ja sitä saa nyt paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa munaa paljon.
Keitin juuri 10 munaa ja sitä saa nyt paljon.
Mun pitää keittää 100 munaa niin ehkä sitten helpottaisi.
Saispa sitä munaa nyt loputtoman paljon.
Ei tarttee mennä minnekään por nosivuille kun alkaa tässä jo panettaa.
Minä tarvitsen kinkkua taas perkele!
Minä annan körilääni panna mua. Sillä se vonkaaminen loppuu! :D
Jos aikomuksena on pantata toosaansa, ja vielä siihen perään syyllistää miestään vieraissa käynnistä, ei pitäisi parisuhteeseen edes alkaa.
Jos minua ei satu huvittamaan, ei se nyt niin vaikeata ole lahnana siinä maata. Mieheni ymmärtää myös tällaiset vähemmän intohimoiset seksikerrat. Välillä mekaaninen pussien tyhjennys on ihan ookoo ja toisen tarpeiden kunnioittamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan körilääni panna mua. Sillä se vonkaaminen loppuu! :D
Jos aikomuksena on pantata toosaansa, ja vielä siihen perään syyllistää miestään vieraissa käynnistä, ei pitäisi parisuhteeseen edes alkaa.
Jos minua ei satu huvittamaan, ei se nyt niin vaikeata ole lahnana siinä maata. Mieheni ymmärtää myös tällaiset vähemmän intohimoiset seksikerrat. Välillä mekaaninen pussien tyhjennys on ihan ookoo ja toisen tarpeiden kunnioittamista.
Onpa ällöttävä ja alentava ajattelutapa. "Naisen täytyy antaa seksiä aina kun mies haluaa vaikka ei tippaakaan huvittaisi, jos ei näin tee niin ei saa valittaa jos mies pettää". Huhhuh. Mikä mies edes haluaa panna jotain lahnana makaavaa nukkea joka tuijottelee toiseen suuntaan ja toivoo olevansa muualla?
Ei miehen tarvitse vongata, koska haluan itsekin seksiä.