Miten te jaksatte seksiä vonkaavaa miestä?
Mun mielestä vonkaajat on todella vastenmielisiä, oksettaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan körilääni panna mua. Sillä se vonkaaminen loppuu! :D
Jos aikomuksena on pantata toosaansa, ja vielä siihen perään syyllistää miestään vieraissa käynnistä, ei pitäisi parisuhteeseen edes alkaa.
Jos minua ei satu huvittamaan, ei se nyt niin vaikeata ole lahnana siinä maata. Mieheni ymmärtää myös tällaiset vähemmän intohimoiset seksikerrat. Välillä mekaaninen pussien tyhjennys on ihan ookoo ja toisen tarpeiden kunnioittamista.
Onpa ällöttävä ja alentava ajattelutapa. "Naisen täytyy antaa seksiä aina kun mies haluaa vaikka ei tippaakaan huvittaisi, jos ei näin tee niin ei saa valittaa jos mies pettää". Huhhuh. Mikä mies edes haluaa panna jotain lahnana makaavaa nukkea joka tuijottelee toiseen suuntaan ja toivoo olevansa muualla?
Joskus elämässä pitää tehdä asioita mitkä ei tippaakaan huvittaisi.
Kuten mennä vaimon kanssa shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikomuksena on pantata toosaansa, ja vielä siihen perään syyllistää miestään vieraissa käynnistä, ei pitäisi parisuhteeseen edes alkaa.
Jos minua ei satu huvittamaan, ei se nyt niin vaikeata ole lahnana siinä maata. Mieheni ymmärtää myös tällaiset vähemmän intohimoiset seksikerrat. Välillä mekaaninen pussien tyhjennys on ihan ookoo ja toisen tarpeiden kunnioittamista.
Onpa ällöttävä ja alentava ajattelutapa. "Naisen täytyy antaa seksiä aina kun mies haluaa vaikka ei tippaakaan huvittaisi, jos ei näin tee niin ei saa valittaa jos mies pettää". Huhhuh. Mikä mies edes haluaa panna jotain lahnana makaavaa nukkea joka tuijottelee toiseen suuntaan ja toivoo olevansa muualla?
Olisiko syytä ottaa ohjat käsiin ja korjata se tilanne, jos ei oma mies haluta? Vai voiko toisen pakottaa kaveriliittoon, jossa ei toista näe yhtään seksuaalisesti? Asioista pitää todella avoimesti keskustella ja miettiä erilaisia malleja. Ei voi vaan lopettaa seksiä ja kuvitella, että mies kyllä tottuu ja on muka jotenkin allennettu.
Olin liukuportaissa erään pariskunnan takana. Pariskunnan mies seisoi naisensa takana ja työnsi koko ajan kättään naisen haaroväliin. Nainen yritti läpsiä mutta mies sen kun kiihtyi.
Sitten se vasta ongelma tulee, kun mies ei halua omaa naistaan ja lopettaa seksin haluamisen. Jostain se haluaa kumminkin. Seksin yksipuolinen lopettaminen parisuhteessa = lupa vieraissa käymiseen. Näin me sovittiin naimisiin mennessä 40v sitten. Hyvin on pitänyt, saanut melkein aina kun halunnut ja saanut vaikkei olisi halunnut tai jaksanut. Itse asiassa sopimuksen muuten otti puheeksi vaimoni. Oli ilmeisesti kuullut sellaisista miehistä, jotka lopettavat vonkaamisen ja seksin. Esimerkkiä ei tarvinnut edes kaukaa hakea, hänen paras lapsuuden kaveri oli myöhemmin 10v naimisissa tuhkamunan ja haluttoman nörtin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se vasta ongelma tulee, kun mies ei halua omaa naistaan ja lopettaa seksin haluamisen. Jostain se haluaa kumminkin. Seksin yksipuolinen lopettaminen parisuhteessa = lupa vieraissa käymiseen. Näin me sovittiin naimisiin mennessä 40v sitten. Hyvin on pitänyt, saanut melkein aina kun halunnut ja saanut vaikkei olisi halunnut tai jaksanut. Itse asiassa sopimuksen muuten otti puheeksi vaimoni. Oli ilmeisesti kuullut sellaisista miehistä, jotka lopettavat vonkaamisen ja seksin. Esimerkkiä ei tarvinnut edes kaukaa hakea, hänen paras lapsuuden kaveri oli myöhemmin 10v naimisissa tuhkamunan ja haluttoman nörtin kanssa.
Kiinnostaisi tietää, kuinka usein haluat, jos olet lähes aina saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syytä ottaa ohjat käsiin ja korjata se tilanne, jos ei oma mies haluta? Vai voiko toisen pakottaa kaveriliittoon, jossa ei toista näe yhtään seksuaalisesti? Asioista pitää todella avoimesti keskustella ja miettiä erilaisia malleja. Ei voi vaan lopettaa seksiä ja kuvitella, että mies kyllä tottuu ja on muka jotenkin allennettu.
Toisaalta on typerää olettaa naimisiin mennessään, että seuraavat 50 vuotta tulee seksiä tasaisesti 3krt/vko. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja on aika todennäköistä, että vähintään toinen puolisoista tulee kärsimään haluttomuudesta elämänsä aikana. Jos muuten on mennyt mukavasti, olisi aika epäreilua heivata toinen muutaman kuivemman (ei kokonaan) vuoden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi ettei haluttaisi ollenkaan? Totta kai se on ongelma jos seksiä ei ole lainkaan. En vain ymmärrä miksei silloin tällöin voisi kieltäytyä jos ei yhtään sillä hetkellä huvita. Miehillä kuitenkin on omat kädetkin jos halut on ylitsepääsemättömät, miksi sitä naista pitäisi saada käyttää panoalustana silloinkin kun se nainen ei seksiä halua? Jos mies ei kestä sitä että vaikka muutaman kerran vuodessa kieltäytyy seksistä niin eipä sellaisessa miehessä paljoa menetäkään jos se pettämään sen takia menee. Toivottavasti teillä jotka ette koskaan voi kielätytyä homma toimii sitten myös toisinpäin.
Vähintään kerran viikossa, mielummin useammin. Vanhemmiten tahti vähän hiipunut, kun vaimolle riittää kerta viikossa. Pitkässä juoksussa seksiä on kyllä ollut enemmän ja varmemmin kuin saunassa käyntejä, vaikka joka viikko käydäänkin.
Vierailija kirjoitti:
On naisen kannalta helvatun paljon parempaa, että oma mies vonkaa omalta naiseltaan seksiä. Se tarkoittaa silloin sitä, että oma nainen viehättää. Naiselle paljon huonompi vaihtoehto on, että mies vonkaa joltain vieraalta. Ja ihan varmasti vonkaa, jos kotona ei saa seksiä. Sopii miettiä kumpi on pienempi paha parisuhteelle.
Mieluummin olisin yksin kuin miehen kanssa joka vonkaa jatkuvasti. Siinähän ne viimeisetkin halut menee kun toinen on koko ajan kinuamassa ja painostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvitse vongata, koska haluan itsekin seksiä.
Se on eri kuin päivittäinen vonkaaminen. Helvtti kun on muutakin tekemistä, kuin harrastaa jatkuvasti seksiä. Ja onhan hänellä käsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on typerää olettaa naimisiin mennessään, että seuraavat 50 vuotta tulee seksiä tasaisesti 3krt/vko. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja on aika todennäköistä, että vähintään toinen puolisoista tulee kärsimään haluttomuudesta elämänsä aikana. Jos muuten on mennyt mukavasti, olisi aika epäreilua heivata toinen muutaman kuivemman (ei kokonaan) vuoden takia.
Siksi yksiavioisuus onkin niin kehno ajatusmalli, vaikka kirkko sen meihin on aivopessyt.
Ihminen EI ole luontaisesti yksiavioinen, vaan paneskelee ympäriinsä.
Et sinä syö samaa ruokaakaan jokaisella aterialla päivästä toiseen ikuisesti.
Jos toinen on haluton, niin sitä voi ihan suoraan kysyä syytä. Nuorenpana sattui pari kertaa synnytysten jälkeen, että vaimolla esiintyi haluttomuutta. Meni gynelle ja sai jotain hormoonivalmistetta, jolla ongelma poistui. Eniten haluttomuuden poistamiseen vaikutti varmasti vaimon halu haluta seksiä. Itelläni ei ole koskaan esiintynyt haluttomuutta, päin vastoin. Viikkokin tuntuu aivan liian pitkältä ajalta. Käteenvedolla ei sitten ole mitään yhteistä naimisen kanssa. Sillä ei elä kuin päivän. Itelläni on ainakin aivan pakko päästä telakoitumaan ja vaihtamaan energioita. Enemmän taitaa olla sielujen yhtymistä, kun fyysistä. Nytten vanhemmiten esiintynyt itsellä lievää kyvyttömyyttä, mutta siihenkin kävin hakemassa lisävahvistetta, että vaimo olisi tyytyväisempi. Toki auttaa itseänikin. Halut ovat aivan yhtä kovat kuin aina ennenkin. Joku joskus väittänyt, että alun jälkeen halut ja rakkaus hiipuvat vuosien mitaan, ei näemmä koske meitä. Mikään ei ole muuttunut tai jos on, niin rakkaus on entistä syvempää.
Eihän se ole gold-diggeriä kummempi.
Vierailija kirjoitti:
Seksissä on rakkaus ja läheisyys läsnä, vaikka varsinainen seksuaalinen halu ei sillä hetkellä olisi korkealla. Ei nainen toivo olevansa muualla, kun se on kuitenkin läheisyyden hetki. Tällä tavalla siis meillä ainakin.
Miksi ihmiset ovat suhteessa jos niinkin perusteellinen asia kuin seksuaalisuus ei sovi yhteen toisen kanssa? Mitä järkeä? Kuten joku aiemmin sanoikin ei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi.
Minä en jaksa nalkuttavia naisia. Niiltä ei kukaan edes vonkaa seksiä, saavat olla lopulta yksin.
Kyllä se alkaa ärsyttää jos on jo muutamaan kertaan illan aikana harrastettu ja sitten pitää alkaa vongata vielä just kun toinen yrittää nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään kerran viikossa, mielummin useammin. Vanhemmiten tahti vähän hiipunut, kun vaimolle riittää kerta viikossa. Pitkässä juoksussa seksiä on kyllä ollut enemmän ja varmemmin kuin saunassa käyntejä, vaikka joka viikko käydäänkin.
Kun mieheni pääsee vauhtiin, hän haluaisi aamulla, päivällä, illalla ja vielä kerran jossain noiden välissä. Minun on mahdotonta aina "antaa", kun mieheni tekee mieli. Jos tahti miehelläni olisi keskimäärin 1,5 krt/vko, ei minunkaan tarvitsisi niin usein kieltäytyä. Nyt hän haluaisi koko ajan tai ainakin joka ilta. Ainoastaan silloin kun hänellä on työstressiä ja kun lapset olivat pieniä, hän halusi vähemmän. Näin on menty 15 vuotta.
Kestän jatkuvan "vonkaamisen", koska se saa minut tuntemaan itseni halutuksi, rakastetuksi ja seksikkääksi. Mieheni antaa paljon ihan vain hellyyttä ja läheisyyttä ja on aina valmis tyydyttämään pelkästään minut. Hän on myös kestänyt ne ajanjaksot, jolloin itseäni seksi ei huvittanut yhtään. Ne ajat olivat hänelle haastavia, mutta mieheni on älykäs ihminen ja ymmärtää, etten ole seksikone, vaikka seksikäs olenkin. Se on yksi syy, miksi kunnioitan ja rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni pääsee vauhtiin, hän haluaisi aamulla, päivällä, illalla ja vielä kerran jossain noiden välissä. Minun on mahdotonta aina "antaa", kun mieheni tekee mieli. Jos tahti miehelläni olisi keskimäärin 1,5 krt/vko, ei minunkaan tarvitsisi niin usein kieltäytyä. Nyt hän haluaisi koko ajan tai ainakin joka ilta. Ainoastaan silloin kun hänellä on työstressiä ja kun lapset olivat pieniä, hän halusi vähemmän. Näin on menty 15 vuotta.
Kestän jatkuvan "vonkaamisen", koska se saa minut tuntemaan itseni halutuksi, rakastetuksi ja seksikkääksi. Mieheni antaa paljon ihan vain hellyyttä ja läheisyyttä ja on aina valmis tyydyttämään pelkästään minut. Hän on myös kestänyt ne ajanjaksot, jolloin itseäni seksi ei huvittanut yhtään. Ne ajat olivat hänelle haastavia, mutta mieheni on älykäs ihminen ja ymmärtää, etten ole seksikone, vaikka seksikäs olenkin. Se on yksi syy, miksi kunnioitan ja rakastan häntä.
Varmaan raastavaa miehelle koska et halua häntä läheskään yhtä paljon kuin hän sinua. Olet varmasti poikkeuksellisen seksikäs että mies jaksaa sinnitellä eikä hakeudu vieraisiin!
On naisen kannalta helvatun paljon parempaa, että oma mies vonkaa omalta naiseltaan seksiä. Se tarkoittaa silloin sitä, että oma nainen viehättää. Naiselle paljon huonompi vaihtoehto on, että mies vonkaa joltain vieraalta. Ja ihan varmasti vonkaa, jos kotona ei saa seksiä. Sopii miettiä kumpi on pienempi paha parisuhteelle.