Minkälainen aikuinen ihminen haukkuu muiden ulkonäköä?
Kommentit (31)
Palstamies. En tosin ole varma, onko se aikuinen.
Iso osa naisista.
Muistan miten mun lihavaa serkkua kiusasi aina koulussa...tytöt.
Itse muistan miten finneistä mua kiusasi...tytöt.
Raskausaikana mun painnonousua kommentoi ilkeästi ( olin 170 senttinen ja nousi 55 kilosta 70 kiloon) mun oma äiti.
Miehet eivät ole koskaan haukkuneet mun ulkonäköä.
Sellainen, jolla on tapana haukkua muiden ulkonäköä. Ei ole ollenkaan harvinaista toimintaa.
Jälkeenjäänyt, ilkeä, onneton. Ei sisimmässään ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, joten purkaa pahan olonsa muiden ulkonäön solvaamiseen. Omaan ulkonäköönsä tyytymätön ihminen näkee muidenkin ulkonäössä kaikki "viat" vaikka vikoja ei muiden silmissä olisikaan.
Halveksin ja osittain säälin ihmisiä, joilla on niin paha olla.
Päin naamaa toisten ulkonäköä haukkuvat miehet.
Selän takana toisten ulkonäköä haukkuvat naiset ja miehet.
Yleensä naiset, ketkä kateellisia jonkun saamasta huomiosta miehiltä. Kun ne huomaa täämän tapahtuvan, niin johan alkaa kuulua tyyliin:
karsee blondattu tukka
järkyt vatsamakkarat
Noi kuulin risteilyllä kerran baarissa, kun yksi ruotsalaisblondi meni rohkeesti discossa yksin tanssilattialle ja kohta sitä meni iskemään näitten kommentoijien porukassa ollut nuori hyvännäköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei palstamiehet tätä hauku: https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…
Naiset sitten niidenkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Päin naamaa toisten ulkonäköä haukkuvat miehet.
Selän takana toisten ulkonäköä haukkuvat naiset ja miehet.
Miehet sanoo suoraan päin naamaa, jos jtn sanoo.
Naiset mielistelee edessäpäin ja haukkuu selän takana.
Jos pitäis valita, niin miesten tyyli sentään rehellinen.
Kyllä miehetkin haukkuvat katkeruuksissaan niin naisten kuin miesten ulkonäköä. Mm. Cheek on heille kova pala ja niin on käyty läpi Cheekin nenä, silmät, leuka. Kaikissa on muka jotain vikaa. Minun mielestäni Cheek on Suomen parhaimman näköisiä, että se niistä ulkonäkövirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palstamiehet tätä hauku: https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…
Joo naiset ei kestä sitä, että miehet tykkää tuollaisista. Miesten pitäis tykötä jostain kuivasta 0 rasvaprosentin salipirkosta, millä miehen lihakset tai sitten jostain lihavasta big is beautiful tytsystä. Ihan törkeää, että miehet ei tottele.
Itse tykkään Kate Uptonista ja aina ku kerton tään, nii naiset alkaa etsii virheitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenjäänyt, ilkeä, onneton. Ei sisimmässään ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, joten purkaa pahan olonsa muiden ulkonäön solvaamiseen. Omaan ulkonäköönsä tyytymätön ihminen näkee muidenkin ulkonäössä kaikki "viat" vaikka vikoja ei muiden silmissä olisikaan.
Voi olla noin, mutta ihmettelen vähän. Mä inhoan mun ulkonäköä, mutta näen muut ihmiset jopa liioitellut hyvännäköisenä. Näen kauneutta muissa varmaan enemmän kuin muut enkä voittaisi muiden ulkonäöllä haukkumalla mitään, vaan päinvastoin alentaisin vain omaa ulkonäköäni entisestään, koska tiedän näyttävänä huonommalta kuin muut. Jos taas joku näyttäisi minua rumemmalta, niin en todellakaan haukkuisi, koska tietäisin, että sen elämä on ihan tarpeeksi kamalaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen mielipide: muuten kaunis tyttö, mutta perä, kuin Iines Ankalla. Eli vähän haukuin nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kaunis, kuin Barbie-nukke. Näin tämän kuvan jossain toisessa ketjussa ja tuli vähän myötähäpeä, kun joku yritti mitätöidä kyseisen naisen kauneuden sillä että kuva on niin kovin muokattu. Jännä juttu että en mä ole pystynyt muuttamaan omaa ulkonäköäni kuvaan vaikka olen muokkaillut testiksi hyvinkin rankalla kädellä. : )
Ylipainoinen nainen. Hoikilla on: 12-vuotiaan teinipojan kroppa. Ne on surffilautoja. Silityslautoja. Ei aitoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kysymys ollutkaan se, ketkä haukkuvat kuvan naista, vaan yleisesti ulkonäön haukkumisesta. Näitä ”mätisäkkejä” ja ”siiderivalaita” viljelee tällä palstalla tasan miehet.
Ja korostan vielä, etten puhu miehistä yleisesti, kun puhun palstamiehestä. Ei normaaleilla ja hyvillä miehillä ole tarvetta haukkua ketään. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noin, mutta ihmettelen vähän. Mä inhoan mun ulkonäköä, mutta näen muut ihmiset jopa liioitellut hyvännäköisenä. Näen kauneutta muissa varmaan enemmän kuin muut enkä voittaisi muiden ulkonäöllä haukkumalla mitään, vaan päinvastoin alentaisin vain omaa ulkonäköäni entisestään, koska tiedän näyttävänä huonommalta kuin muut. Jos taas joku näyttäisi minua rumemmalta, niin en todellakaan haukkuisi, koska tietäisin, että sen elämä on ihan tarpeeksi kamalaa muutenkin.
En tarkoittanut että "rumat" ihmiset olisivat tällaisia vaan ne jotka ovat tyytymättömiä ulkonäköönsä olivatpa minkä näköisiä tahansa. Enkä siis myöskään tarkoittanut että kaikki jotka ovat tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä olisivat tällaisia. Sanotaan näin että jos ihminen on AIDOSTI tyytyväinen omaan ulkonäköönsä niin on hyvin epätodennäköistä että hänellä on tarvetta haukkua muiden ulkonäköä.
" Kaikki ulkonäköönsä tyytymättömät eivät hauku muiden ulkonäköä, mutta kaikki, jotka haukkuvat muiden ulkonäköä ovat omaan ulkonäköönsä tyytymättömiä. "
Jälkeenjäänyt.